1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

13-jarige jongen per ongeluk opgehangen

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door DarkSoldier, 4 apr 2004.

1. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    Shit happens, zuur ongeluk.:eek:

2. xtreme-gamer

xtreme-gamer EMAGDNIM

Leuk Bevonden:
    0
    Die gast is gewoon ziek en gek! Ik doe ook soms van die gekke dingen maar niet dat het levens gevaarlijk is. Dat is gewoon ziek! Bijv. met je skates van zo'n tuin huisje afrijden en dan kij hart op je bloote knien op de tegels landen en een boze buurman achter je aan. ajo we hebbe daar een filmpje van.

3. Tinman NL

Tinman NL HD-Ready

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat is inderdaad ziek. Maar hetgeen wat dat jongetje deed, leek hem misschien we veilig. Misschien had hij alles wel een beetje uitgekient zodat het vrijwel niet fout kon gaan.(in zijn inzien dan...)

4. YOURI60

YOURI60 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    geen kinderen,

tja dan was jij er ook nooit geweest he p*po

5. Offtrack

Offtrack ForzaGT :)

Leuk Bevonden:
    6
    Wind? Moedernatuur? Dan zal hij een flinke bout hebben moeten laten in die badkamer... :+

Maar ik denk dat we niets missen aan iemand die zich voor de grap ophangt... eind goed al goed.

6. Jerhui

Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Domme mensen zal je altijd blijven houden.... ik geloof niet dat je hier de media de schuld van kan geven, tenzij ze oproepen om domme dingen te doen.

7. Tinman NL

Tinman NL HD-Ready

Leuk Bevonden:
    0
    Wat dus ook niet het geval is. Kinderen leven nu eenmaal in een omgeving waar ouders weinig tot geen grip op hebben. Daar kan je niet veel aan doen. Je kind zo goed mogenlijk opvoeden is op dat moment dan het beste wat je kan doen.

8. DarkSoldier

DarkSoldier Sniper

Leuk Bevonden:
    3
    Dat is waar, maar als je het tog leuk vindt om jezelf voor de grap op te hangen? Misschien krijgt je moeder daar wel een hartaanval door :confused: You never know, en die gasten van jackass doen dat soort dingen niet nee, alhoewel ik een keer heb gezien dat die Johnny Knoxville over het hek klom bij luipaarden, dat had ie geweten ook, hij had een hele diepe snee in z'n arm, je kon bijna z'n bot zien.............

9. Johannus

Johannus tom joh

Leuk Bevonden:
    2
    1 april afschaffen is de beste oplossing? ;)

10. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Hoe is je moeder in hemelsnaam aan de password van je account gekomen?

11. DMX

DMX X gonna give it 2 ya

Leuk Bevonden:
    0
    hoe weten e eigelijk dat het een grap was?

12. balleknieper

balleknieper .

Leuk Bevonden:
    4
    Volgens mij was dit een jongen uit Maastricht, ik heb het verhaal vorig jaar al gehoord van een jongen uit mijn klas. Volgens mij is het een uit de duim gezogen verhaal.. Ik zal het morgen nog een navragen.

13. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Aha, vandaar dat het recent in het nieuws was.

14. DarkSoldier

DarkSoldier Sniper

Leuk Bevonden:
    3
    whaha, ze weten idd niet zeker of ie levensmoe was of een grap wilde uitgalen geloof ik, maar overal in et nieuws staat et laatste.

15. Sokkebokje

Sokkebokje Guest

het "valt" (ok niet zo grappig) me wel op dat sbs 6 alleen uitgebreid over die incident praat...

16. NatureGoneWild

NatureGoneWild Nuub on steriods!

Leuk Bevonden:
    5
    'die incident':)
    Maar jullie praten er steeds over dat hij ziek is dat hij zo'n levensgevaarlijk stunt uithaalt,het was niet echt gevaarlijk hij gleed gewoon uit.Op de stoep kan je ook uitglijden en doodgaan dus dat is ook levensgevaarlijk.Vind het eerder ziek dat hij zijn moeder op 1 april zo voor de gek wilde houden...

17. Rawne

Rawne The Ghostmaker

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm mensen die Jackass de schuld geven vind ik wel raar,kijk die gasten daar doen soms dingen waarvan je gewoon helemaal gek word maar daarom staat er toch ook op het begin scherm DON'T TRY THIS AT HOME,THIS GUYS ARE PROFESSIONALS of hoe ze het dan ook mogen zeggen:confused:

18. Billie Joe

Billie Joe /\/osh

Leuk Bevonden:
    0
    Tja... wat kan je over zulke dingen zeggen..
    Gwoon D O M!
    Komt volgens mij wel vaker voor. Straks wordt het nog een dagelijks grapje!:confused:

19. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    En jackass verdwijnt voorgoed van de nederlandse televisie hoorde ik ergens :{

20. En daar geloof ik niks van :) Ik geloof jou wel, maar jouw bronnen niet. :)

Deel Deze Pagina