1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

13-jarige jongen per ongeluk opgehangen

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door DarkSoldier, 4 apr 2004.

1. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Het team van Jackass is al een tijdje uit elkaar, geloof ik.

2. Heavenraiser

Heavenraiser The raiser of heaven

Leuk Bevonden:
    25
    Maar geef toe dat Jackass er toch invloed op heeft
    ookal zeggen ze dont try this at home

Als ik het op tv zie zou ik het meeste toch egt niet doen
    Maar er zijn ventjes die wel met zn allen gaan "jackassen" (lijkt me eigenlijk ook wel geinig)

Ik bedoel, ze zeggen wel het jackassen bestond al
    maar ik zou het niet weten als ik het programma niet gezien had hoor...
    toen heb ik nooit over zulk soort dingen gehoord

3. DarkSoldier

DarkSoldier Sniper

Leuk Bevonden:
    3
    Jezelf voor de grap ophangen is wel wat anders dan ff jackassen.

4. Casperge

Casperge Guest

Jackassen is nog wel enigzins doordacht.Maar dit soort grappen vind ik ''leuk-he-ik-ga-bijna-dood-humor''.Die jongen had ook kunnen verwachten dat de stoel omvalt als de deur opengaat....

5. Bazzie

Bazzie Street Triple RRRR

Leuk Bevonden:
    3
    Heel erg dom, ik vind je zowiezo al een retard als je jezelf laat be-invloeden door TV-series, als je je gezond verstand gebruikt weet je dat zoiets kan gebeuren. Ik zou het triest vinden als door zo'n soort ongeval een programma van de buis werd gehaald.

6. TheWalrus

TheWalrus Guest

Jackas is een debiele comedie show, met als enige troef verbazingwekkende stunts die een normaal mens nooit zou doen. Het grappige eraan is dat mensen dingen doen die een weldenkend lid van onze soort nimmer zal uithalen. "Hahaha, kijk die gek!"is het credo. Dat jonge mensen, ook wel bekend onder de verzamelnaam pubers, zich laten ophitsen door groepgenoten die lachen om hun halbrekende maffe toeren is een jammerlijke bijwerking. De mensen die jackass nadoen op straat vergeten gewoonweg dat de personen in het programma getrainde stuntmensen zijn.

Je kan jackass moeilijk verwijten dat je mensen hebt die het nadoen. Een weldenkend mens kan nagaan dat de stunts gevaarlijk zijn. Degenen die het nadoen hebben het aan zichzelf te wijten. Als ik mijn broek laat zakken op TV dan is het toch niet mijn schuld dat een ander het op straat doet?

Deze jongen is gewoon heel dom bezig geweest. De grap was, in mijn ogen toch al, niet leuk en de gevolgen al helemaal niet. Dit heeft niks met jackass te maken maar alleen met de onnozelheid van deze jongen.

7. Tinman NL

Tinman NL HD-Ready

Leuk Bevonden:
    0
    Jackass is van de buis gehaald omdat ik Amerika meerdere voorvallen hebben plaatsgevonden, die sterk deden vermoeden dat ze iets met Jackass te maken hadden. Daarom had MTV de show van de buis gehaald, en dus ook "MTV Nederland".

8. Heavenraiser

Heavenraiser The raiser of heaven

Leuk Bevonden:
    25
    voorkomen is beter dan genezen,
    ik denk dat ze het toppunt toch al hadden gehad van het succes

9. Rush nl

Rush nl FRAUDE!

Leuk Bevonden:
    3
    idd, ik kan niet echt zeggen dat ik het mis....ik keek toch nooit meer

10. Tinman NL

Tinman NL HD-Ready

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er ook van genoten in mijn jongere jaren(2 jaar geleden :+ ), en mis het nu ook niet echt. Maar toch blijven sommige jongeren er aan herinnerd en doen nog steeds van deze stunts.

Deel Deze Pagina