1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

14 oktober geen treinen: Staking NS

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Darkwing, 12 okt 2004.

1. Mike

Mike CuraƧao

Leuk Bevonden:
    3
    Sam stuurt mij nu de PM waar het om gaat door, ik ben die beschuldigingen zat. Ik zal wel even uitzoeken wie de schuldige is.

2. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Graag. En geef dan ff door wie het gedaan heeft. En dan mag Sam hier zijn excuses aan mij aanbieden :)

3. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    LOL sam fisher je posts leken een opwaartse spiraal te hebben maar met de posts rond rinus zakt het nivo weer bedroevenswaardig laag

Steek die verontschuldiging maar in je .... . Ik zal nooit mijn excuses aanbieden aan iemand die mij probeert te bedreigen.
    Ik vind dat TheWalrus en ik hier de beste discussie voerden. De rest probeerde dit lekker te verstoren.

Laat ik je eerst maar uit de droom helpen dat was geen verontschuldiging.En als die zin daarna ook nog is op mij slaat kan je een end opso****** want ik heb je nooit of te nimmer bedrijgt ik heb aleen jou mening weerlegt.(ik vraag me trouwens ook af in hoevere da z jou bedrijgt heeft.)

En ik heb er totaal geen probleem mee als jou nivo of dat van een ander laag zou zijn.Waar ik wel een probleem mee heb is dat jij als een trein doorstoomt elke mening die van jou verschilt onzin is.Verder is jou kinderlijke gedrag een strop voor dit topic.En het roepen dat aleen walrus de gene is die een goeie discussie voert is bullshit ik noem nog maar even 2 namen:confused:vennies en nosh jsfr (over mezelf ga ik NIET oordelen).En wat ik in die zin bedoel met een laag nivo= totaal niet reageren op inhoudelijke stukken die gepost worden,schelden en als je het even niet meer weeet en je op je fouten gewezen word gaan strooien met beschuldigingen.Ik ben tot nu toe alteid netjes geweest in deze discussie en rustig gebleven.Het enige wat ik heb gedaan is jou mening weerleggen en de vinger op de zere plek leggen.Kan je hier niet tegen dan moet je geen discussie aangaan

4. Rinus

Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Enough is enough.....

Dit wordt vanaf hier verder afgehandeld door mods/admins, dat betekent dat we vanaf hier ook weer verder gaan met on-topic posten

BVD

5. Je moet niet terugkrabbelen als je word gewezen op je kwetsbare punten.

On topic: 14 oktober geen treinen: Staking NS

6. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    LOL krabbel ik terug ? nu ben ik je echte even zat (mods als het taalgebruik iets te hard is zeg het maar of "bliep"het even weg)jij bent een hypocriete asociale koe die alles aanmekaar liegt en met beschuldigingen strooit.Ik ben niet vanplan mij een beetje te laten beschuldegen van terrugkrabbelen sodemieter toch een end op idioot.Jij bent hier de gene die terug krabbelt eikel.Ik ben niet meer vanplan om op jou te reageren tot dat je dit terug trekt.

7. TheWalrus

TheWalrus Guest

Het laait hier were lekker op, en ik begrijp bij god niet waar het over gaat. De discussie bevind zich op ene punt waarbij Sam mensne dingen verwijt die ze, in alle waarschijnlijkheid, niet gedaan hebben, en waarbij mensne daarop reageren.

Ik wil wijzen op het asociale nieuwe beleid vand e regering. Alle belastingschijven worden meer belast, behalve de mensen met hoge lonen. Hiermee laat het kabinet wel weer zien waar ze voor staan. Ik gun de heer Zalm, en zijn makkers, vanalles dat ik liever niet uitspreek......

8. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Misschien een kruisraket op hun kop? ;)

9. TheWalrus

TheWalrus Guest

haha, nou ja, een JSF die zalm even een uitbrander geeft zou ook leuk zijn, maar liever nog zie ik alle onempathische types in een situatie belanden waar ze momenteel geen begrip voor kunnen opbrengen.

10. Rinus

Leuk Bevonden:
    4
    Waarschijnlijk zien wij dat weer verkeerd!

De vermogende man/vrouw moeten natuurlijk weer rijker worden over de rug van de arbeiders.

Weet je wat het ergste is, ze hebben zelf niet in de gaten dat hun arrogantie de mensen alleen maar meer prikkelt.
    Duizenden mensen op het museumplein en het eerste wat wordt gezegd door die aal van een zalm " Tja, niet echt indrukwekkend" .
    Totaal niet in de gaten dat dit gedrag straks averechts uit gaat pakken.

11. whuhaha :D

Het zit wel heel hoog _O_

_0/

Ik heb een deal met jou: ik neem het niet terug wat ik zei en jij reageert niet meer op mij. _0/

Laatst bewerkt door een moderator: 20 okt 2004
  12. Rinus

Leuk Bevonden:
    4
    Wat is er niet duidelijk aan het woord On-topic!

Nou lok je het weer zelf uit, en ga je straks lopen klagen dat je wordt gepest.

Als het nou niet on-topic gaat komt er een slot op!

Laatst bewerkt: 20 okt 2004
  13. TheWalrus

TheWalrus Guest

Met deze reactie ben je er zeker van dat niemand je ooit nog serieus neemt, in hoeverre men dat nog deed is dan de vraag. Groetjes aan Sint en Piet! _0/

14. Nu zie je gelijk wie er een goede discussie wil voeren. Kijk toch eens naar die loze reacties allemaal (zelfs na een waarschuwing van een mod). :mad:
    ---
    We zijn zelf in die oorlog mee gegaan. We kunnen het nu beter goed afmaken anders is Alles voor niets geweest. Ik had zelf ook niet meegedaan aan die oorlog.

Op defensie kan wat worden bezuinigd. Ook ik vind dat sociale zekerheid een hogere prioriteit heeft dan defensie.

15. Rinus

Leuk Bevonden:
    4
    Maar waarom zijn we meegegaan, we hebben daar niks te zoeken, amerika begint een orlog en wij gaan er zonder bewijs te hebben, in mee!

16. Het gaat mij niet om de massavernietigings wapens maar om de regering van dat land. Als die regering weg is, dan zijn die wapens alleen maar bijzaak.

Ik vind dat Bush goede dingen heeft gedaan. Hij heeft de democratie teruggeven. Om dit te doen zijn veel mensen omgekomen, maar dat is de prijs die je betaald. Nu zullen er in de toekomst geen gifgasaanvallen op kinderen worden gedaan en zodra de Amerikanen weg zijn ook geen aanslagen.

17. TheWalrus

TheWalrus Guest

Wij zij niet in die oorlog meegegaan. Dat is slechts de regering geweest, want de meerderheid van het volk was ertegen. Toch stond daar Jan Peter bij Bush en was Blom van de partij. Dit alles terwijl nederland geen directe steun zou verlenen hebben deze eigenwijze hufters ervoor gezorgd dat nederland bekendstaat als een van Amerika's meest trouwe bondgenoten. Ze hebben zelf tereurdreiging gestimuleerd. Direct terugtrekken en ons er nooit meer mee bemoeien is de enige wijze waarop we onszelf uit die situatie hadden kunnen redden.

Met jouw laatste woorden, in de vorige post, ben ik het volledig eens. Sociale zekerheid staat in mijn ogen ver boven defensie want bij ons is defensie vooral laten zien dat we enigzins internationaal meetellen.

18. Technoob

Technoob You're depressing

Leuk Bevonden:
    4
    Net weer in de krant gelezen dat men het belastingstelsel wil aanpassen zodat de mensen met een middelinkomen zwaarder belast worden om zo geld vrij te maken om de lasten van de minima te verlichten.

Heel prachtig allemaal weer maar uiteraard wordt de bovenste schaal van de hoge inkomens weer ontzien. Men is van mening dat de 3% van de Nederlandse bevolking die daar toebehoren een te geringe bijdrage leveren aan het totaal van de som. Ik dacht dat in deze tijden alle kleine beetjes helpen? |:-

19. realxboxgamer

realxboxgamer Speedfight II X-Race

Leuk Bevonden:
    0
    De mensen met een hooger inkomen komen in alle 4 de schijven. Als de belasting in schijf 2/3 omhoog gaat, gaan zij ook meer belasting betalen.
    Dus de mensen met een hoger inkomen worden ook zwaarder belast! Zij worden dus zeker niet onzien!

20. Thriceaddict

Thriceaddict Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar, ze gaan er toch weer minder op achteruit dan de middeninkomens die niet in alle vier de schijven zitten. Dus ze worden wel ontzien ten opzichte van de middeninkomens.

Deel Deze Pagina