14 oktober geen treinen: Staking NS

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Darkwing, 12 okt 2004.

1. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    LEES DAN MAN. |:-

Ik heb NOOIT gezegd dat jij zei dat Saddam achter de aanslagen zit |:- |:- |:-

En hier zei jij wat ik bedoel:
    Dus als Irak onder Saddam er niet was, zouden volgens jou misschien de aanslagen niet gepleegd zijn. Die twee dingen hebben dan met elkaar te maken, dat kan je NIET ontkennen, en als je dat wel doet zijn we uitgepraat.

Ik zeg niet dat jij beweert dat Saddam achter de aanslagen beweert, dat hij Al-Qaida geld gaf ofzo, misschien kende hij die groeperingen helemaal niet, maar hoe dan ook, onbedoeld, bedoeld, direct of indirect had het Irak onder Saddam volgens jou een verband met de aanslagen.

2. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    En hier bevestig je trouwens opnieuw dat er een verband zat tussen Irak en de aanslagen, volgens jou. Of Saddam dat nou wilde of niet, of hij het wist of niet, het was er. Volgens jou.

3. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    @Drone, de aanslagen zijn gepleegd door Saudi's, niet door Irakezen. Wat is je punt??

4. Technoob

Technoob You're depressing

Leuk Bevonden:
    4
    En de NS heeft er al helemaal niks mee te maken want daar ging deze thread min of meer over

5. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Je kan ook even goed lezen natuurlijk. :{

Ik heb geen enkel punt gemaakt. Ik reageerde alleen op svennetjes tegenstrijdige opmerkingen.

Hij zei: 'Als Irak in Golfoorlog I was bevrijd, waren de aanslagen misschien niet gepleegd. (...) De dreiging van terrorisme is een drogreden van Bush om Irak aan te vallen'.

Dat is natuurlijk een beetje tegenstrijdig. Misschien kan hij nader verklaren wat hij hiermee bedoelt, maar voorlopig zit hij mij woorden in de mond te leggen en gewoon te lullen over dingen die irrelevant zijn.

Dat zei hij, in iets andere woorden, maar dat is wat hij zei. Dat is het enige wat ik tegensprak, voor de rest heb ik nooit mijn mening gegeven. :{ Behalve dat ik vind dat mensen niet goed lezen dan. 8)

Laatst bewerkt: 22 okt 2004
  6. Simon

Simon Nader

Leuk Bevonden:
    0
    Deze staking heeft mij een paar belangrijke college's gekost! Echt SCHANDALIG!! Ik heb geen goed woordje over voor de vakbonden! Ik bedoel "staken" kan goed zijn, maar doe dat dan lekker op een zondagochtend ofzo! Of doordeweeks na 7 uur, maar je moet niet honderden studenten gaan duperen die helemaal niets aan deze kl*te situatie kunnen doen!

7. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Juist wel. Anders heeft staken toch geen enkel nut, als toch niemand er last van heeft. :{

8. Simon

Simon Nader

Leuk Bevonden:
    0
    Jawel, je punt is ook duidelijk als je weinig mensen dupeert. Het komt zowieso in het nieuws ook als je zondagochtend staakt. Het maakt dus geen flikker uit wanneer je staakt. Ik vind alleen dat je zo weinig mogelijk mensen moet duperen die niets met deze zaak te maken hebben! Dan ben je namelijk succes aan het bereiken over de ruggen van onschuldige mensen. En dat is niet ok!

Als je het kabinet wilt pakken ga dan lekker een menselijk blokkade maken bij het binnenhof! Zodat al die knakkers is moeilijkheden ondervinden als zij met hun dikke BMW aan komen rijden! Als je het goed aanpakt zul je dan zelfs internationale media dekking krijgen!

9. TheWalrus

TheWalrus Guest

Tegenwoordig kan iedereen zonder openbaar vervoer. Als het zo vervan tevoren is aangekondigd kan ieder fatsoenlijk mens zich er op anpassen.

Die laatste opmerking van Simon vind ik heel terecht, het binnenhof bezetten is een betere optie dan staken in het openbaar vervoer.

10. Simon

Simon Nader

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt TheWalrus!

Maar ik ben het niet helemaal eens met: "Tegenwoordig kan iedereen zonder openbaar vervoer.". Ik had wel wat kunnen regelen (overnachten bij een vriend ofzo, zodat ik wel naar college kon), maar er zijn genoeg mensen die geen geld hebben om een auto te kopen. Of ondanks dat het zo ver van tevoren aangekondigd was niets hebben kunnen regelen.

11. Ze plegen die aanslagen omdat wij Irak uit moeten.

12. Rinus

Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Eigen schuld van Amerika, hun willen zo graag "politieagent van de wereld" zijn.

Wie kwaad zaait, zal kwaad oogsten.

13. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Hij heeft geen punt , hij valt gewoon aan , als je iets probeert uit te leggen gaat hij direkt zeggen dat je een verband legt , zo kun je blijven lullen tot in het oneindige :confused:

14. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11

Ja , en welke soort mensen behoord er namelijk tot die selecte groep van die 3 % denk je?
    Dat zijn dan diegene die het beste een extraatje zouden kunnen betalen ,zoals de bedrijfsleiders , de vrije beroepen ( middenstand ) en uiteraard de politici zelf , ik heb het nog al gezegd een liberale regering is een regering die alleen maar maatregelen kunnen kiezen ten gunste van de
    bedrijfswereld , middenstand en groot kapitaal .
    De arbeider dient voor hun alleen als melkkoe.

15. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    ligt het aan mij, of lopen hier nou een stuk of 3 discussies door elkaar? :confused:

16. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    met drie komt ge al lang niet meer toe , niets is hier eigenlijk nog off-topic, maar dat maakt juist het mooie van dit draadje uit.
    edit: en mijn dank gaat hier uit naar de moderators omdat zij hier de wet van de vrije meninguiting respecteren. ;)

Laatst bewerkt: 24 okt 2004
  17. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb het over de aanslagen van 11 september.

18. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Als jij zegt dat de aanslagen niet gepleegd waren als Irak in de eerste Golfoorlog bevrijd was, is Irak dus één van de redenen (of het DE reden is weet ik niet) om die aanslagen van 11 september te plegen. Je maakt jezelf dan natuurlijk nogal ongeloofwaardig om vervolgens te gaan zeggen dat de dreiging van terrorisme een drogreden was van Bush, als je zelf aangeeft dat ie er wel was.

19. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Jullie praten langs elkaar heen. Irak was niet direct betrokken bij de aanslagen. De amerikaanse aanwezigheid in Irak (na Golfoorlog 1) was echter voor Osama dé reden om op 11 september vier vliegtuigen te kapen en die in belangrijke amerikaanse gebouwen te rammen.
    svennies geeft echter aan dat Irak hier zélf niet bij de aanslagen betrokken aanwezig was, een gedachte die met name iedereen in Amerika heeft. een hoog percentage amerikanen zijn overtuigd van het idee dat de kapers Irakezen waren

20. lekkerbek312

lekkerbek312 Wicked

Leuk Bevonden:
    0
    slechts 3% zit in de hoogste schijf zeg je. hoeveel % denk je dat er dan verhoogd moet worden in de hoogste schijf om hetzelfde te bereiken als 1% verhogen in de laagste schijf..................20%.

m.a.w. toptarief is ca 50%, wordt dan 70%.

Feit is dat de meeste mensen in de laagste schijven zitten, dan ga je dus daar verhogen, want dan vang je de meeste poen.

maar goed, volgens mij heeft dit niets met de NS te maken.

Laatst bewerkt: 25 okt 2004

Deel Deze Pagina