1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

14 oktober geen treinen: Staking NS

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Darkwing, 12 okt 2004.

1. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Nee dit heeft inderdaad niets met de ns te maken , alleen als men belasting wil verhogen op de grote groep met de gemiddelde inkomens, dan moeten ze ook maar de belasting verhogen op dat klein groepje met hoge inkomens , en dit heet dan solidariteit

2. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    _0/

Lezen blijft moeilijk.

Maar even een paar puntjes.

1. Ik heb nooit gezegd dat Irak ofzo achter de aanslagen zat. Dat geloof ik ook helemaal niet. :{
    2. Ik heb nooit gezegd dat svennies heeft gezegd dat Saddam achter de aanslagen zit.
    3. Svennies zei dat als Irak bevrijd was in de eerste Golfoorlog, de aanslagen van 11/9 misschien niet gepleegd zouden zijn. Oftewel: het Irak onder Saddam vormde een terroristische dreiging voor Amerika (volgens svennies, niet mijn mening). Onbedoeld, bedoeld, direct of indirect, terroristen zagen volgens svennies Irak misschien als een aanleiding om de VS aan te vallen. Als je dan vervolgens de terroristische dreiging een drogreden noemt om Irak aan te vallen, spreek je jezelf gewoon tegen.
    4. Mijn mening omtrend deze zaak heb ik niet gegeven.

Laatst bewerkt: 26 okt 2004
  3. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Moeilijk doen blijft makkelijk _0/

4. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Vertel.

Svennies zegt dat de aanslagen misschien niet gepleegd waren als Irak bevrijd was in de eerste Golfoorlog. Oftewel: terroristische dreiging door het Irak van Saddam. Vervolgens noemt hij die dreiging een drogreden.

That's it. 'Jullie' doen moeilijk, jullie zien gewoon niet hoe stom je dan praat.

5. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    :D
    Je punt is duidelijk hoor, je bent alleen zo grappig als je boos wordt

6. TheWalrus

TheWalrus Guest

Als je nu eens niet zo vervalt in het maken van foutieve verbanden is sevennie sopmerking helemaal niet zo gek.

Saddam werd bijna gepakt in Golfoorlog 1. Toen Amerika de arme bevolking van irak in de steke liet leverde dat vele teleurgestelde mensen. Inplaats van hoop zoeken in het wetsen zochten ze hun heil in het fundamentalisme.

7. lekkerbek312

lekkerbek312 Wicked

Leuk Bevonden:
    0
    bij een belastingverhoging in de laagste schijf pak je iedereen. met de hoogste schijf enkelingen en dat levert te weinig op -> heeft dus weinig zin.

8. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    :+
    Kan foutief zijn, maar dan had hij kunnen zeggen: nee je hebt het fout, ik bedoel het zo en zo.

Ik zeg niet dat ik het met hem oneens ben, hij was alleen zichzelf aan het tegenspreken, en het koste mij wat moeite hem daarvan te overtuigen. :9 In plaats van mijn opmerkingen tegen te gaan, begint hij over heel andere dingen. Sja, met zo iemand valt niet te praten. :+

9. Volgens mij dwalen we een beetje af:

Wat heeft "14 oktober geen treinen: Staking NS" met Irak te maken?

10. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    ik geloof dat dat al een aantal keer eerder is aangegeven:geen verband.Maar de discussie is er niet minder om.En de mods laten het gewoon toe _0/

11. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11

@ The Walrus , jij begrijpt tenminste wat ik bedoel , toenertijd met de eerste golfoorlog stonden de iraakse mensen echt te wachten op de coalitietroepen om hun te verlossen van saddam , maar de coalitietroepen met de amerikanen op kop hebben saddam laten zitten waar hij zat.
    Toen hebben ze een unieke kans gemist om irak echt te bevrijden, indien ze toen doorgezet hadden zouden ze overal entousiast zijn ontvangen als bevrijders, zeg maar redders .
    Dan zouden ze toen niet zoveel moeite gehad hebben zoals nu om het land te stabiliseren en terug op eigen benen te leren staan.
    De grote reden dat de amerikanen toen niet zijn doorgegaan was dat saddam een olieleverancier van amerika was , sterker nog ,zij wilden toen geen oorlog om koeweit te bevrijden , maar bush sr moest plooien voor de wensen van margaret thatcher , als die niet achter bush sr aangezeten had om de irakezen uit koeweit te verdrijven , dan zouden ze er nu nog altijd zitten.
    Hier ligt nu de sterkte van bin laden , hij verteld de arme mensen ginder dat het rijke westen alleen geinteresseerd is in olie , en niets geeft om de arme bevolking , wat in feite ook zo is , en zo wakkert hij het fundentalisme en haat aan , en krijgt hij bijgevolg veel aanhangers om zijn terroristische organisatie te versterken , en de nodige bomaanslagen te plegen.

Laatst bewerkt: 27 okt 2004

Deel Deze Pagina