ik vind het ronduit belachelijk dat ze het vervoer platleggen.....hebben ze hier het kabinet mee?.....nee dus, alleen de mensen die moeten werken, school of andere belangrijke dingen....ik kan niet naar mijn werk, is opzich niet eens zo'n probleem, maar ik werk in het onderwijs en alles moet al heel erg snel..ik kan het niet veroorloven om "een dagje vrij" te nemen....en het kabinet interesseerd het geen fuck....laten ze idd maar het binnenhof gaan blokkeren als ze zo nodig iets moeten gaan doen, maar niet alles platleggen....lompe actie en zeer egoïstisch en wat gaan die lui doen? actie voeren? lekker ludiek leuzen roepen? als dat met 300.000 man niet werkt lukt het ook niet met een paar 1000 bus-chauffeurs die als een kip zonder kop achter de bond aan sjokken....het enige wat je nu bereikt is dat de economie een dag slecht draait en dat is geloof ik nu juist niet wat de bedoeling is.....en mijn leerlingen die vinden het wel leuk: een dag vrij.....ze hebben alleen niet in de gaten dat zij degene zijn die de tijd in moeten halen, ik krijg toch wel uitbetaald....en straks weer gaan zeiken dat ze het zo druk hebben en dat alles zo snel gaat, maar ja het standaard antwoord wat je dan krijgt is: boeien want verder dan een weekend kijken ze niet.....
dit moest ik dus even kwijt
Laatst bewerkt: 12 okt 2004