Ik blijf dat dan ook niet roepen. Ik wil iets fundamentelers zeggen, namelijk dat de bezuinigingen niet correct doorgevoerd worden en dat er legio betere mogelijkheden zijn dan die van het kabinet. Ik begrijp daarom ook dat werknemers in opstand komen tegen een werkgeverskabinet. Het ergste is het feit dat de overheid, al kan dit makkelijk, niet tot een compromis wil komen.
Ik steun acties wel, deze staking niet direct, omdat mensen zich toch niet kunnen verplaatsen in de zwakkeren in de samenlevinge n liever alles benaderen vanuit hun kortzichtige blik, waarin de stakiung nisk meer is dan obstructie van hun eigen alledaagse leven. De meeste mensen zijn overigens egoistisch, egocentrisch en te dom om zichzelf voor te stellen in een andere situatie dna de huidige en dat vind ik erg jammer.
Een regering die niet bereid is tot het sluiten van compromissen vind ik asociaal, niet de mensen die daarop gestemd hebben. Maar goed, we blijven natuurlijk bezig (dit is de zoveelste thread met deze inhoud).
Laatst bewerkt door een moderator: 13 okt 2004