Hahahaha, man man man, Sam gaat weer uit zijn plaat hahahaha
. Goed, je bent nog 14 dus je snapt het ook allemaal nog niet zo goed en dat begrijpen we ook wel. Ten eerste zou ik een Lexus rijden in plaats van een BMW, BMW's zijn van die saaie standaard bakken.
Ten tweede, ieder zijn ding. Als iemand kiest om af te wassen is dat zijn keuze. Deze persoon werkt en daar is hélémaal niks op af te dingen.
Ten derde, alle mensen die vandaag staken hebben veelal een goeie opleiding genoten maar staken vanwege de rare plannen van het kabinet. Het gaat hier niet om een simpele geldkwestie, maar om iets fundamenteels.
Ten vierde vind ik je hele gezeur om het missen van een dag school onzin. Je zit hier al dag in dag uit te posten dus zo ziek ben je niet eens. Als je het mij vraagt ben je gewoon aan het spijbelen.
Dus het cirkeltje is rond. Jij gaat niet naar school vanwege je imaginaire ziekte, je wordt afwasser maar dat is beneden je stand. Je kiest ervoor om werkloos te worden maar omdat de regering die plannen heeft doorgedrukt dat jij geen geld meer kan ontvangen van de staat, word je noodgedwongen BMW voorruiten(af?)wasser. Ik zie je over een paar jaar wel op tv met een spandoek in je handen
Klik om te vergroten...