1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

14 oktober geen treinen: Staking NS

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Darkwing, 12 okt 2004.

1. Niet dat het zin heeft want jij bent ook niet gek natuurlijk. Je weet best wat ik daarmee bedoel.

Hoe weet jij nou of ik wel of niet heb gestemd? Ik heb wel degelijk gestemd. Namelijk op de VVD. _0/

Ben jij waarzegger ofzo? Dan ben je wel een slechte :+

Lodewijk de Waal is niet discriminerend geweest. Hij heeft geprobeerd om lang haar te verbieden! Dat is hetzelfde als hoofddoekjes verbieden.

Laatst bewerkt door een moderator: 14 okt 2004
  2. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    En wat bedoel je er dan mee? Echt, ik geloof helemaal niks van je hele verhaal. Leuk dat je me nu de hele tijd zwart zit te maken maar een oplossing aandragen doe je ook niet! Blijkbaar zit je niet zo met de hele situatie....? :{ Anyway, ik heb deze post van je gemeld bij een moderator/administrator, ben benieuwd wat zij ervan kunnen maken. Maar die excuses, die krijg ik van je.

3. masterninja

masterninja Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe doe je dat stemmen op je 14de? :confused:

4. Ik was met mijn vader mee en heb op VVD gestemd op naam van mijn vader _0/

5. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    :D :D :D
    Kan je pa niet beter hier gaan posten. je hebt het meer over hem dan wat JIJ nu eigenlijk vind... _0/

6. Bied jij eerst maar eens je excuses aan! Jou actie vind ik nogal erg. Iemand uitmaken voor van alles en nog wat vind ik heel vervelend! :mad:

7. TheWalrus

TheWalrus Guest

Je bent toch veertien? Of ben je gewoonweg verbaal heel slecht en lijkt het alsof je veertien bent doordat je nooit ene betoog leest en nooit inhoudelijk reageert. En bovendien, de Waal wilde geen lang haar verbieden maar protesteerde tegen het verbied op lang haar op scholen.

Sorry, maar leer astjeblieft eerst even iets over de jaren zestig voordat je dat stomme foutieve geinterpreteer op ons afvuurt. Want het moge duidelijk zijn dat begrijpend lezen niet je sterkste punt is. De combinatie van kennis hebben van de jaren zestig en rustig lezen zou je kunnen vertellend at de waal protesteerde tegen dat verbod van destijds.

En een waarzegger voorspelt zaken, die gaat niet over leeftijden en het verleden dus zoek een dergelijk woord eerst even op in de van Dale. Want als je reeds gestemd hebt moet je me uitmaken voor historicus of ikweetwatsamfisherstemtoloog.

Je destileerd uit geen enkele post, van de members hier, de werkleijke boodschap en doet geen moeite om ook maar enigzins op gemaakte punten te reageren. Als je op deze manier discussieert ben je in mijn optiek een lachertje. Als je graag met je handje wil wuiven zou ik het volgende zeggen.

En je gedemoniseer van Da_z (oh wat hip, demonisreen is in) komt me de strot uit. Ik geloof zeker niet dat hij dat gedaan heeft. Je hebt geen enkele grond om hem te beschuldigen. Als je bovend e achtien bent mag je echt wel iets volwassener met deze zaken omgaan.

Ga lekker naar Sinterklaas staan wuiven en laat discusieren over aan mensen die wel inhoudelijk op zaken in kunnen gaan.

_0/ _0/ _0/ _0/ _0/ _0/ _0/ _0/ _0/ _0/
    _0/ _0/ _0/ _0/ _0/ _0/ _0/ _0/ _0/ _0/

Jij bent die tweede van rechts in de bovenste rij vanaf de stoomboot gezien......

8. Sorry dit gaat nergens meer over.

Ik trek mij terug uit deze "discussie".

Nu weet ik precies ook wat voor personen dat zijn die tegen het kabinet zijn. Jammer dat jullie een discussie onmogelijk maken door mensen te gaan bedreigen dan wel niet belachelijk maken.

9. TheWalrus

TheWalrus Guest

beste jongen, als je ongelijk hebt vlucht je dus meteen. Ik heb jou tientallen malen van repliek voorzien en steeds reageer je onvolwassen en op een manier die niks met discussieren te maken heeft, als je zelf nou eens de moeite nam wat te zeggen. In al mijn post ga ik in op jouw geswets en nooit geef je een zinnig antwoord, dus met het oog op het discussie niveau hier doe je iedereen ene plezier door niet meer te reageren. Dan hoor ik liever lieden als Fardo hun mening geven, want al worden wij het nooit eens, er wordt op een normale leuke manier gediscussieerd.

10. Sorry maar ik vind dit helemáál niet leuk meer

11. Ik heb de thread zo eens doorgelezen en wat mij opvalt is dat er één persoon n.l. Sam Fischer een goede discussie probeert te voeren, maar telkens zijn er een stuk of drie personen die de discussie om zeep helpen en, op de persoon gerichte, reacties geeft wat helemaal niet met dit onderwerp te maken heeft.

Ik erger mij hieraan. Stop ermee en reageer volwassen.
    Dat Sam Fischer bedreigt is daar twijfel ik niet aan. Ik ben zelf ook wel eens hard aangepakt door Da -Z-.

Sam Fischer, ik zou dit melden bij een Mod.

12. masterninja

masterninja Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Thx voor deze mooie uitspraak de mensen die tegen dit kabinet zijn hebben geen miljoenen en geven om hun medemens.
    Maar je vriendenkring zal dan zeker niet erg groot zijn als je geen andere personen kent die tegen het huidige kabinet zijn.
    Of je gaat alleen om met mensen die net zo rijk zijn als jij in beide gevallen heb ik medelijden met je.
    En trek je maar terug uit de discusie als je de kritiek op het huidige kabinet niet aan kan.

13. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Owkeee, en wie ben jij dan wel weer???

14. Binh

Binh asiannerd

Leuk Bevonden:
    0
    haha

/Mod Post eens niet zo loos! Hier heeft niemand wat aan. Als je niets te melden hebt, post dan gewoon niets.

Darkwing

15. Technoob

Technoob You're depressing

Leuk Bevonden:
    4
    Tuurlijk trek je je terug uit deze discussie want aan je post te zien was het bijna 21.00uur. Bedtijd voor Sam Fisher JR :)

16. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    bill ik denk dat dit eerder komt door het feit dat zowel jij als sam fisher jr het niet met thewalrus eens zijn en het wel met het beleid van het kabinet.Kortom jij hebt je medestander gevonden (het blijk trouwens uit een
    andere thread dat jij een beetje het zelfde probleem hebt:de discussie totaal links laten liggen en lekker doorgaan op JOUW id)

17. Johannus

Johannus tom joh

Leuk Bevonden:
    2
    hee sam gast..
    wat staat er nu opeens in je profiel?

Handtekening
    'Kijk uit voor Da -Z-!!!! Hij is niet te vertrouwen!
    na 1 slechte deal met hem werd ik via mijn email bedreigd!'

Ik heb ook nog wel een screenshot mocht je het opeens willen editen.
    In ieder geval heb je weer een diepte punt bereikt, proficiat!

18. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Is het misschien een idee om weer eens on-topic te gaan?

19. Johannus

Johannus tom joh

Leuk Bevonden:
    2
    oja, ontopic.
    het blijkt dus dat wij Nederlanders goed omspringen met zo'n staking. Of we nemen een dagje vrij, of we stappen in de auto, wat iets langere file's tot gevolg heeft gehad vandaag, maar geen dramatische taferelen. (dit maak ik op uit verschillende nieuwsberichten melden).

Laatst bewerkt: 14 okt 2004
  20. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Inderdaad, dat verbaasde mij dus ook.
    NL ging er zowaar goed mee om.

Politie ging uiteraard meer controleren, wat te verwachten was.
    Toch vielen de files best mee, als je bedenkt dat er bijna 90% minder openbaar vervoer reed.

Deel Deze Pagina