Je bent toch veertien? Of ben je gewoonweg verbaal heel slecht en lijkt het alsof je veertien bent doordat je nooit ene betoog leest en nooit inhoudelijk reageert. En bovendien, de Waal wilde geen lang haar verbieden maar protesteerde tegen het verbied op lang haar op scholen.
Sorry, maar leer astjeblieft eerst even iets over de jaren zestig voordat je dat stomme foutieve geinterpreteer op ons afvuurt. Want het moge duidelijk zijn dat begrijpend lezen niet je sterkste punt is. De combinatie van kennis hebben van de jaren zestig en rustig lezen zou je kunnen vertellend at de waal protesteerde tegen dat verbod van destijds.
En een waarzegger voorspelt zaken, die gaat niet over leeftijden en het verleden dus zoek een dergelijk woord eerst even op in de van Dale. Want als je reeds gestemd hebt moet je me uitmaken voor historicus of ikweetwatsamfisherstemtoloog.
Je destileerd uit geen enkele post, van de members hier, de werkleijke boodschap en doet geen moeite om ook maar enigzins op gemaakte punten te reageren. Als je op deze manier discussieert ben je in mijn optiek een lachertje. Als je graag met je handje wil wuiven zou ik het volgende zeggen.
En je gedemoniseer van Da_z (oh wat hip, demonisreen is in) komt me de strot uit. Ik geloof zeker niet dat hij dat gedaan heeft. Je hebt geen enkele grond om hem te beschuldigen. Als je bovend e achtien bent mag je echt wel iets volwassener met deze zaken omgaan.
Ga lekker naar Sinterklaas staan wuiven en laat discusieren over aan mensen die wel inhoudelijk op zaken in kunnen gaan.
_0/ _0/ _0/ _0/ _0/ _0/ _0/ _0/ _0/ _0/
_0/ _0/ _0/ _0/ _0/ _0/ _0/ _0/ _0/ _0/
Jij bent die tweede van rechts in de bovenste rij vanaf de stoomboot gezien......
Laatst bewerkt door een moderator: 14 okt 2004