1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

19-jarige man overlijdt na val in vleesmachine

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Brolly, 2 sep 2005.

1. Idd

Je bent echt een "Hansworst!" als je hier grappen over maakt!

:+

2. fl0wrush

fl0wrush Vitamin R

Leuk Bevonden:
    0
    Zo tering jantje ik werk ook in een vleesfabriek! :|

3. basovich

basovich Guest

hmm, nie egt gzond mrja hoe kom je nou weer ik een vlees machine :confused:

4. Genassix

Genassix Endless Challenge

Leuk Bevonden:
    3
    Ik vind ook dat hier geen grapjes over gemaakt moeten worden. Maarja de een zn dood is de ander zn br.. eh lolletje.

5. Brolly

Brolly Pr0 G4m3r

Leuk Bevonden:
    0

br... worst _O_

6. marco007

marco007 Licence to kill

Leuk Bevonden:
    0
    het zal mij worst weze

7. IWFH '2006'

IWFH '2006' 35+ Good Deals

Leuk Bevonden:
    0
    ik snap echt niet dat iedereen heir grappen over zit te maken. Dat doe je gewoon niet uit respect voor de famillie en vrienden.

8. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    Ik vind het inderdaad behoorlijk onbeschoft om ze te reageren.Ik zou jou vriendin eens in een vlees molen gooie kijken wat je er dan van vind...

9. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    Inderdaad, dat moet een gruweldood zijn geweest, want je bent niet op slag dood lijkt me. Grapjes zijn dus niet grappig...

10. ITNL3

ITNL3 Jedi Knight

Leuk Bevonden:
    5
    naja wat die ninja op de pagina hiervoor zei. Natuurlijk is het erg wat er gebeurd is. Maar je kan ook overdrijven hé. Een grapje moet gewoon kunnen. Het is niet dat we geen respect voor ze hebben ofzo. De wereld is al triest genoeg, kom op mensen!

11. Phantom X

Phantom X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    doodgaan is niet grappig sukkels en vooral niet zo een dood... tuurlijk kan je wel grapjes maken maar niet over zulke onderwerpen vind ik tenminste.Ik wens de family en vrienden VEEL STERKTE !!!

Laatst bewerkt: 4 sep 2005
  12. mars15

mars15 Guest

Inderdaad net zoals die graflijers op geenstijl.nl

bij zo bericht dat iemand dood is, allemaal domme kut reactie's

13. polmannetje

polmannetje Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Dat kan ook alleen in Deventer gebeuren. :{

Hard.. vooral voor die mensen die erbij waren.

14. Cyberia

Cyberia Guest

Jonge jonge mensen toch..
    Het is natuurlijk een vreselijk bericht, en niemand wenst iemand zo'n dood toe.
    Maar waarom plaatst de krant dit bericht? Niet uit respect voor de nabestaanden natuurlijk, want als mijn oma overlijdt gaan ze het niet plaatsen. Ze plaatsten dit bericht omdat het schokkend is, en omdat er best iets grappigs aan is.. niet dat die man dood is, maar de manier waarop hij dood ging.

Toch?

Ness

15. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Jemig man 19 JAAR!!! Wat erg voor de nabestaanden zeg op zo´n jonge leeftijd. Is er trouwens al wat bekend over de oorzaak?

16. Brolly

Brolly Pr0 G4m3r

Leuk Bevonden:
    0
    de oorzaak is dat, hij volgens mij erin is gegeleden.

17. SPiRiT

SPiRiT lekker scheuren

Leuk Bevonden:
    2
    aiaiai maar zeker ook }:] hahahahaha }:] natuurlijk is het niet leuk maar ik hou niet van te serieus, dus natuurlijk mag je hierom lachen, ik lach ook om het hoofd van Jan-Peter Zwalkellende, das ook niet netjes

Maar die gozer moet wel een beetje dom gedaan hebben, en daar wordt dan dus gehakt van gemaakt...
    maar ja das nou enmaal de vlees industrie, erug gezellig...

volgens de 'experts' in de bio-industrie niet hoor (en die hebben toch gelijk? ze doen daar onderzoek naar...?). Op deze manier worden al jaren kuikentjes 'weggepleurt', zo van 'oh, een mannetje, die legt geen eireren, hupsake in de shredder' (hakmachine) en daar maken ze dan weer kroketten van of veevoer, zou ik dan denken. Die aso-bio-gasten zeggen dan zo leuk "ach dan gaat zo snel, daar voelen ze niks van!"

waarom gebruiken we dan ook geen grote shredder voor euthenasie (ookal zo'n k*twoord), of als je geliefde huisdier versleten is O-) is toch lachen en je voelt er dus niks van... O-)
    (nou ok je voelt het wel maar daar horen wij toch niks van, zo'n machine maakt toch een hoop lawaai, en navertellen, is lastig)

hopelijk reincarneren dat soort aso-bio-sukkels als haantje de voorste in een legbatterij, HA(K) HA(K) HA(K) au :eek:

18. SPiRiT

SPiRiT lekker scheuren

Leuk Bevonden:
    2
    de familie, vrienden en kennissen wens ik veel sterkte, zal zwaar zijn.
    realiseer dat deze jongen een held is, hij gaf zijn leven zodat wij lekker biefstuk kunnen eten.

19. RuffRyder

RuffRyder 360º

Leuk Bevonden:
    2
    Dat deed je expres he.. :D }:]

En trouwens, wat heeft het voor zin om hier de familie en nabestaanden te condoleren, die lezen 't echt niet hoor :{.

Laatst bewerkt: 20 sep 2005
  20. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Maar goed dat er nog helden zijn in de wereld. Het is dan misschien niet leuk voor die gast en voor de nabestaande maar sommige opmerkingen hier waren zeker wel lache _O_

Deel Deze Pagina