1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

2 oktober, actie tegen het kabinet.

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Nosh, 18 sep 2004.

1. Ik was er dus heen tot 4 uur. Het was wel leuk, vooral op het laatst begon er steeds meer sfeer te komen.

2. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Ik was er ook. Ben benieuwd wie er nog meer van dit forum gegaan zijn..

3. TheWalrus

TheWalrus Guest

Ik wilde gana maarw as nogs teeds verkouden... is nu over. Vrienden van me zijn wle geweest.

4. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11

Ik weet het kerel , maar voor de politiek zijn de mensen zoals jij , je ouders en ik de gedroomde mensen waar men nog wat kan op bezuinigen.
    Ik zal je een voorbeeld uit belgie vertellen, en dat is als er een verkiezing bij ons geweest is , dan gaat het erover dat die politiekers die niet terug worden verkozen in de volgende regering een uitstapregeling verkrijgen van
    4000 euro per maand gedurende 4 jaar.
    Nu gaan er hier in de politiek stemmen op dat dit niet lang genoeg is , en dat de uitgerangeerde politiekers meer en langer zouden betaald moeten worden.
    Nu moet je weten dat wij hier als arbeiders al 20 jaar aan het inleveren zijn , om het land er bovenop te helpen , en dat sindsdien alleen maar onze politiekers er beter van geworden zijn , meer politici die allemaal meer verdienen.
    Ik heb 28 jaar bij een bedrijf gewerkt dat enkele maanden geleden zijn deuren gesloten heeft , en ik heb daar een opzegvergoeding van 4 maand
    gekregen en moeten uitzitten voor ik mijn echte werkloosheidsvergoeding kreeg , en ik ben juist geteld 1 maand werkloos geweest aan een vergoeding van 600 euro voor die periode , en daar heb ik zolang voor gewerkt om zo behandeld te worden , en dan lees ik in de krant dat onze rijkbetaalde belgische politiekers niet tevreden zijn.
    Ik ben nu terug aan de slag bij een ander bedrijf , maar ik blijf met het wrang gevoel zitten dat men hier bij ons op politiek niveau alleen met zichzelf begaan zijn.

Deel Deze Pagina