1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

2 wireless 360 controllers doen het ineens niet meer

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Nick V, 5 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nick V

    Nick V Active Member

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo mensen, heel vaag probleem:

    Na eventjes RE6 te hebben gespeeld hield ik even een pauze. Toen ik weer wilde spelen was mijn controller disconnected, dus ik drukte de home knop weer in. Alle 4 de lichten begonnen toen te branden en rond te draaien (dus hij zoekt naar de Xbox) maar kon die niet vinden. Omdat het niet stopte haalde ik de battery pack er eventjes uit en stopte deze er weer in. Toen deed 'ie niets meer (niet eens meer groene lichtjes, het hele ding reageert niet meer)! Ik had het vaker zo gedaan en nooit een probleem. Maar goed, als dit de oorzaak zou zijn zou ik het verder niet gek vinden.

    MAAR

    Toen ik m'n 2de controller pakte en deze probeerde aan te zetten deed 'ie ook niets! Batterijen verwisselen of vervangen heeft ook geen nut. Alsof er een mini EMP is afgegaan in huis die alleen Xbox controllers kapot maakt. Mijn Xbox kan gewoon nog aan en die geeft geen foutmeldingen ofzo dus het moet aan mijn controllers liggen. Echt supervaag dat het bij beide tegelijk is, terwijl ik er eentje, toen dit gebeurde, helemaal niet gebruikte.


    Wat kan er aan de hand zijn?

    edit: ik heb een TIJDELIJKE oplossing maar ik snap er eigenlijk maar weinig van: oplaadbare batterijen werken dus vanaf dat ene moment in beide controllers niet meer. Ik heb oplaadbare batterijen gebruikt sinds dat ik ze heb (ong 3 jaar). Ook gloedje nieuwe oplaadbare batterijen werken niet. Echt bizar vaag maar goed... Waar kan dit dan aan liggen?
     
    Laatst bewerkt: 5 mrt 2013
  2. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Heel toevallig is dit mij nu de laatste tijd aan het klooien bij mij. Ik heb van alles geprobeerd: opnieuw syncen, alles opnieuw aansluiten, verschillende controllers proberen, batterijen proberen, accu proberen, play en charge kabel met accu, of geen accu/batterijen maar alleen de kabel van de play en charge erin, verschillende apparaten die m'n xbox omringen uitzetten die mogelijk met de frequentie kunnen klooien, etc.

    Na al dit gedaan te hebben werkt het nog steeds niet perfect. Hij doet het wel iets beter alleen heeft ie soms nog de neiging om opeens te disconnecten. Ik heb de controller ook alleen aan de praat gekregen door m'n controller ook zowat tegen m'n voorkant van de Xbox aan te drukken en vervolgens te syncen.

    Heb jij toevallig de Xbox 360 Slim ook? Want ik heb dit probleem nooit gehad met m'n oude Xbox. Alleen nu met de Slim opeens. Ik heb de Slim pas net en nu begint ie al te klooien. Ik weet dat er onlangs een update is uitgekomen voor de Xbox, maar ik mag toch aannemen dat dit er niet mee te maken kan hebben.

    Probeer eens wat ik allemaal geprobeerd heb en kijk of het lukt. Maar tot dusver zoek ik ook eigenlijk nog een oplossing waarmee het hele gezeik is opgelost. Want ik wil gewoon dat mijn Xbox van nog geen eens een maand perfect werkt.
     
  3. yarnicksoer99

    yarnicksoer99 King Cobra

    Berichten:
    154
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is wel raar inderdaad,
    Ik gebruik oplaadbare batterijen op de slim en alles werktwerkt.
     
  4. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik heb ondertussen vrijwel alles uitgeprobeerd. Xbox Service gebeld en die wisten er ook geen raad meer mee. Dus ik ga 'm gewoon opsturen en kijken wat er uit komt. Dit is gewoon belachelijk.
     
  5. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina