Vond een documentare wel interesant. De Maya's waren niet de enige die over 2012 bezig waren. Je ziet het terug komen in van alles zoals het Oude Testament en de I-ching of maar wat te noemen. Vervolgens keken ze naar overeenkomsten en kwamen ze ook met een suggestie van de wetenschappers.
Hun theorie is dat de Aarde elke 260.000 jaar ofzo om zijn as draait en een nieuwe positie aan neemt. Hierdoor verplaatsen de polen zich met alle gevolgen van dien op het magnetisch veld en shit. De polen die niet meer op hun oorspronkelijk plek staan en smelten. Andere milue rampen die zich voor gaan doen omdat de planeet zich moet gaan aanpassen. Veel dooien die daardoor gaan vallen. Laatste keer was met de ijstijd. Het merendeel van leven stierf uit, maar een klein aantal overleefde waaruit de hedendaagse ecologie uit ontstaan is.
Wat ik dan weer tussen de regels door zag was global warming en al die bullshit dat het onze schuld is. Het is gewoon een natuurlijk patroon wat zich elke keer voordoet op dezelfde momenten zo'n beetje als dat de laatste keer de Ijstijd er was. En nu warmt de planeet weer op tot de climax van de "shift" die gaat plaats vinden.
En dan heb je die new age bullshit dat we naar de 4e of 5e "dimensie"/"trillings niveau" gaan. Dan vraag ik me af...elke "trillings niveau" is niks anders dan de momenten dat de aarde telkens ging shiften. En dat gebeurd elke 260.000-ish jaar. Dus als we terug rekenen dan zou de mens nu pas naar de "tweede dimensie" gaan.,...of derde als je de homo erectus voor de ijstijd al mee telt. En dat terwijl de aarde zelf al ergens op de 100e shift zit
Laatst bewerkt door een moderator: 9 jul 2009