1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

2012 (of 2220), Het einde van deze wereld?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 10 sep 2008.

  1. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Ligt er net aan hoe groot en hoe snel ie is. :9 Anders vaagt ie evengoed nog de hele aardoppervlak weg.
     
  2. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Hehe dat is ook weer zo. Zie wel wat er gebeurd de komende jaren, lig er niet wakker van!
     
  3. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Idd.

     
  4. Flinter

    Flinter Active Member

    Berichten:
    294
    Leuk Bevonden:
    0
  5. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
  6. Koenjo89

    Koenjo89 Active Member

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    8
    Laatst een docu gezien over die supervulkaan yellostone, damn dan ben ik wel een beetje blij dat ik niet in amerika woon als die uitbarst. Denk ook niet dat we in 2012 er aan gaan, het heeft wel een mooie film opgeleverd tough. Moetten ons veel meer zorgen maken om die kut vulkaan. En dan met name over het as die in de atmosfeer blijft hangen waardoor er geen zonlicht meer op de aarde kan scheinen. Bestaat er geen superstofzuiger ofso? :lol:
     
  7. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    maakt niet uit of je in amerika of in europa woont als dat ding uitbarst. schadelijke stoffen vliegen de hele wereld rond, ongeveer 2 jaar geen zon meer ivm as dat als een enorm dik wolkendek werkt. Dus dood ga je toch wel :)
     
  8. Koenjo89

    Koenjo89 Active Member

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    8
    eeeeuj jij komt ook uit eindje gramma:p
    Ja maar ik zeg tog, als we gewoon een superstofzuiger ofso ontwikkelen. En dan die zak met stoffen in een pot gooien slot erop hoppa keej.8) Alleen dan heb je er wel weer een terroristich doelwit erbij.
     
    Laatst bewerkt: 15 nov 2009
  9. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    OF! we maken gewoon een super grote remmie. Die gooien we in de vulkaan, zodat hij beetje rustig wordt.
     
  10. Koenjo89

    Koenjo89 Active Member

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    8
    Yeah een vulkanisch slaappilletje, vol met drugs gooien dat ding:)
    Slapen bitch! nee serieus ik denk echt dat die vulkaan de grootste dreiging is.
    Die 2012 shit geloof je toch niet? in 2000 zou de wereld ook kapot gaan enzo allemaal blabla.
    Wat ik al zij het leverd wel gooie films op soms. Maar goed die kut vulkaan moetten ze maar ff iets voor regelen.
     
    Laatst bewerkt: 15 nov 2009
  11. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Ja, maar dat zegt 1 persoon hé. Hoeft niet zo te zijn omdat hij dat zegt

    Overigens geloof ik er geen flikker van, ze hebben elk jaar wel zo'n rampen scenario. Er werd ook gezegd dat de Maya kalender niet in 2012 afliep maar in december 2008, maar dat is toch maar weer veranderd naar 2012.

    Zie ook niet in waarom het het einde moet betekenen, mijn kalender loopt dit jaar 31 december 2009 ook af, neem niet aan dat we dan allemaal in de vergetelheid raken :+
     
  12. PyamaManNL

    PyamaManNL Active Member

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    http://www.moviemeter.nl/film/47608 Eeeeeeeh...., toch niet? :emo:
     
  13. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.476
    Leuk Bevonden:
    8.459
    Ik denk nog altijd dat de mens zelf de grootste dreiging is voor zichzelf, de aarde en de andere soorten.
     
  14. loeno

    loeno Active Member

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
  15. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Die compleet uit de lucht gegrepen onzin geloof je toch niet?

    Toppunt van bronvermelding:
    "Zonnestormen: Wetenschappers beweren dat er tijdens een zonnestorm zoveel straling over onze planeet zal werpen, dat alle elektronische apparatuur vernietigd zal worden."
    :D
     
  16. loeno

    loeno Active Member

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, ja dat is wel onzin. Maar toch ben ik erg benieuwd of er nog iets gaat gebeuren.
     
  17. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    'Ijstijden komen om de 11.000 jaar. Een mega ijstijd komt iedere 105.000 jaar. Beide ijstijden kunnen nu gebeuren tot het jaar 2012. Dus eigenlijk is het al mogelijk dat er morgen een ijstijd is.'

    :lol:
     
  18. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.476
    Leuk Bevonden:
    8.459
    Die gast mag ook wel eens leren schrijven. Alleen die fouten al maakt het lachwekkend.
     
  19. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    vind het al wel een beetje koud worden ja.
     
  20. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955

Deel Deze Pagina