1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

2Pac & Outlawz Thread

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Gamer, 29 nov 2004.

1. Gamer

Gamer PS3 - 360 Verslaafde

Leuk Bevonden:
    1
    yep...maar pac vertrouwde niet eens zijn eigen Crew op het laatst ...hij vertrouwde alleen nog Kadafi & Hussein Fatal ....en die fatal was de enige van de outlawz die niet bij Death Row terecht kwam....de andere outlawz deden dat wel 9en Pac zei nog van je moet nooit gaan tekenen bij Suge)

klopt toch ?

2. WiresOUTLAW

WiresOUTLAW ''screw you guyz''

Leuk Bevonden:
    0
    dat klinkt meer als een verzinsel van een fatal fan, er is namelijk geen enkel interview dat dit bevestigd. Het is wel zo dat de relatie tussen suge en pac tegen het einde minder werd.

fatal had zonder 2pac niks meer te zoeken in cali, de rest van de outlawz tekende bij deathrow om 2pacs tracks te overzien.

3. Gamer

Leuk Bevonden:
    1
    na dat the outlawz bij death row waren op gestapt...hadden ze spijt (dat ze daar ooit hadden getekent).....

maar ja Fatal & Kadafi blijven toch altijd nog de beste leden vind ik

en sinds dit jaar is er weer vrede tussen Fatal & The Outlawz (al is de helft van de outlawz die men het beste kent uit elkaar ...Napoleon heeft zijn eigen label...en is geen lid meer...zelfde met Fatal & Big Syke aka Mussolini)

4. Tha Mike

Tha Mike The Good Die Young

Leuk Bevonden:
    1
    Ik doelde daarmee op de Outlawz/Outlaw Immortalz als groep, niet op andere vormen/namen als bv. Dramacydal/Thug Life/Fatal & Felony enz. _0/
    Volgens mij zaten mensen als Kastro Edi enz. ook in een video van Thug Life, weet zo niet meer welke et was....iniedergeval die ene in die grot.

Op de Pac Tribute van Outlaw Radio verteld Edi trouwens ook nog dat de Outlawz mede om enige inspraak over Pac's nummers te hebben bij DR getekend hadden.

5. WiresOUTLAW

Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag alweer 10 jaar geleden dat ie het tijdige voor het eeuwige verwisselde, als je de geruchten moet geloven zal er vandaag naar sommige radiozenders de nieuwe single gestuurd worden. Ben wel benieuwd maar ik verwacht er niet al te veel van dat laatste album was namelijk wel heel onprofessioneel in elkaar gezet. Maar gelukkig hebben we altijd nog de originele albums

6. Gamer

Leuk Bevonden:
    1
    R.I.P 2Pac

shit het is al 10 Jaar Geleden , wat vliegt de tijd toch

7. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Ja die tracks zijn legendarisch... Keep Ya Head Up, Tempations, Picture Me Rollin', Life Goes On, How Long Will They Mourn Me, Toss It Up, Brenda's Got A Baby, en ga zo maar door.

Tupac was geen super geweldige lyricst maar wist het vaak zo mooi te brengen, met Keep Ya Head Up als voorbeeld. Hij blijft toch een van m'n favorieten.

/Edit: En van dat ie nog leeft. Tuurlijk niet, maar er is wel een filmpje dat je hem nog niet ziet met de Outlawz.

//Edit: OMG jackson! _O_ Ja, Tupac was de broer van Lloyd Banks;)

Laatst bewerkt: 13 sep 2006
  8. WiresOUTLAW

Leuk Bevonden:
    0
    http://rapidshare.de/files/33035531/Crizzo_Presents...2pac_The_Leaks.rar

1 highspeed og
    2 just watchin
    3 tongue kissin
    4 4 my niggaz
    5 you can be touched
    6 tattoo tears og
    7 my own style
    8 lasonesleft og
    9 how do u want it og
    10 you can be touched alternative take

^^verzameling van unheard 2pac tracks die afgelopen jaar zijn gelekt. Zijn volgens mij ook geremasterd want de kwaliteit is niet mis enjoy....

Deel Deze Pagina