1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

3 halo boeken ?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door halo nerd, 19 sep 2004.

1. xboxbezitter

xboxbezitter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ze zull'n wel denken: ze betalen voor wat ze krijgen.... niet meer iig

2. Godless Devil

Godless Devil *666*

Leuk Bevonden:
    0
    Nog iets--> Is dat dan in 't engels?
    -->En kan ik 't in een van mijn dicht bijligende CD winkels bestellen...zoals Free Record Shop, Xtra Zone??

3. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Engels: Ja.
    Bestellen bij FRS? Denk het niet. Proxis.be is betrouwbaar, maak je maar geen zorgen.

4. Godless Devil

Godless Devil *666*

Leuk Bevonden:
    0
    Maar ik vind het niet bij Proxis... :{ En is dat dan ook met een bankkaart of met Visa?

5. RedBullet

RedBullet Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet idd ff zoeken bij proxis, ik vond ze ook pas na een tijdje.
    Een tijdje geleden stond er in de XBM een recensie van de boeken, ik wilde toen wat gaan bestellen maar ben t ondertussen weer vergeten.
    Uit die recensie bleek dat een van de 3 boeken verschilde van de andere 2. (ook andere schrijver enzo..)
    Mij leek toen dat ene boek leuk en die andere 2 wat tegenvallend, zoiets zeiden ze geloof ik ook in de recensie.
    Kan iemand mij hier meer over vertellen? Moet ik ze gewoon echt alle3 lezen? Of alleen die ene (volgens mij was het First strike, sorry voor mijn vaagheid daarover..)?

6. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Ik vind het 2e boek, van de andere schrijver, een stuk slechter dan de 1e en 3e. Juist boek 1 en 3 vertellen iets extra's over Halo, over de MC, en over de wereld in 2552.
    Ik zou ze dus gewoon alledrie bestellen, je zult er geen spijt van krijgen :)

7. Godless Devil

Godless Devil *666*

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga deze boeken eens ik de winkels proberen te zoeken....en ik heb dus een paar dingen nodig--> De auteur van First strike en Hoe dat dat boek eruit ziet....ik bedoel-->Groot,Klein,welke tekening aan de voorkant... ???

8. Mezzla

Mezzla Times Like These

Leuk Bevonden:
    0
    Zal ik dan maar even helpen? O-)

Het boek ziet er als volgt uit:

Het boek is op pocket-formaat en dus zo'n 10 bij 20 centimeter. Zoals je kunt zien is de auteur Eric Nylund. Maar ik kan je nu al vertellen dat het zeer onwaarschijnlijk is dat dit boek in de winkels ligt. Toch nog succes!

Maar zoals al eerder is gezegd zou ik het boek gewoon bestellen bij Proxis.be, die is erg betrouwbaar en je kunt ook zonder CreditCard betalen (met acceptgiro bijvoorbeeld). Owja en HIER kun je het boek vinden.

Laatst bewerkt: 23 jan 2005
  9. Ross

Ross The Father

Leuk Bevonden:
    0
    The flood is een beetje saai, je hebt dat al gespeelt en het is minder goed geschreven als first strike en the fall of reach.

10. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Jah in een van de XBM nr.s van vorig jaar staan er 4 boeken van halo in. Volgens mij was dat die met de revieuw van halo erin. Staat ergens vanachter.

Deel Deze Pagina