1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

3 Topfilms eind dit jaar!!!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door PeaCock, 10 jul 2003.

1. ITNL

ITNL Guest

eh star wars komt pas in zomer 2005!!!!! (dom dom)

en lotr 3 wordt geen topper imo, en matrix 3 komt al in oktober d8 ik.
    Dus er klopt geen ene hout van deze tread.

2. Dokter Gonzo

Dokter Gonzo Hunter S. Thompson

Leuk Bevonden:
    0
    ok even voor de duidelijkheid:

Tombraider and the Cradle of Live is de film en komt deze zomer uit.
    Tombraider and the angel of Darkness is een game en is al uit op de PS2

3. Cyber-Ninja

Cyber-Ninja Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Mijn lijstje is lotr, Kill Bill (Alleen weet ik nog niet of die echt cool gaat worden) Matrix, Harry potter 3 natuurlijk, starwars ook wel (deze film komt trouwends nog niet omdat ze dan denken dat hij niet goed genoeg wordt bezocht. :) ) En een lekkere triller ala seven style kan ook geen kwaad.

4. The Messenjah

The Messenjah Rotondés

Leuk Bevonden:
    4
    Seven komt vandaag op de tv...:D. Heb hem nog nooit helemaal gezien (we gingen hem kijken op school) dus dat wil ik nu wel doen.

5. Cyber-Ninja

Leuk Bevonden:
    1
    Ja ik had het ook gezien. Die film moet je zeker kijken. Maar ik heb hem al gezien. Dus ik ga vanavond ff kijken naar die film met jim carry.

6. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Pottertje 3 komt pas in zomer 2004. Volgende starwars komt pas in 2005....ze zijn vorige week begonnen met filmen.

Voor mij worden de films natuurlijk de nieuwe matrix en lotr en standaard Kill Bill die zkr de bom gaat worden!! hoop ik :9

7. mr.ed

mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

Leuk Bevonden:
    2
    tss... valt me nou van je tegen, voor mij is dat echt de film waar ik al jaren op wacht, hierin word het hele raadsel van 4,5,6 getoont. Maarja niet iedereen zal van starwars houden heh....toch...:{

8. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Re: 3 ToPPeRs EiNd DiT JaAr!!¡¡¡!!

Van bovengenoemde films zal ik in ieder geval the Matrix 3 en LOTR 3 willen zien. Bij Star Wars 3 wacht ik wel weer tot deze in de videotheek ligt. SW 1 en 2 hadden in ieder geval nooit gemaakt mogen worden op de manier als dat is gebeurd. Nee, voor mij zijn episodes 4, 5 en 6 de enige echte ware Star Wars films.

9. Littleynot

Littleynot Not so little anymor

Leuk Bevonden:
    0
    ja klopt mijn fout

10. Cyber-Ninja

Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk het wel, want ze kunnen moeilijk vragen aan tolkien vragen of hij nog een paar boeken maakt. Ze zouden nog een film kunnen maken van The Hobbit. Maar verder komt er denk ik niets meer.

11. ITNL

ITNL Guest

eh cyber ninja star wars komt niet omdat hij nog niet af is!! niet omdat ze bang zijn dat ie niet goed bezocht wordt. De fx maken duurt gewoon 1,5 jaar.

12. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    ik ga naar Kill Bill en de Matrix..
    en idd ik begrijp niet hoe de topic starter bij starwars komt.. in dit jaar??? maarja..

anyway kijk totaal niet uit naar LOTR, de films zijn goed, mooi gemaakt, erg knap werk.. maar het VERHAAL omfg... het is een flauw aftreksel van het meesterlijke verhaal van Tolkien.. en kijk voor een film kan je dat verhaal niet namaken, maar vervorm het dan niet... maak gewoon een film die in die wereld afspeelt of whatever.. ik vind dit gewoon egt lame... daarom boycot ik deze films :cool:

13. xxinsanexx

xxinsanexx I Hate Jimmy Page!

Leuk Bevonden:
    0
    ik ga naar alle 3. En het liefst lotR3... moet ff m'n record halen :p ben namelijk 3x naar lotr1 geweest, 3x naar lotr 2 en dan nu misschien 4x naar lotr3? :D:p

@ orcrist: zie die films gewoon los van het boek, ga geen fouten zoeken of verschillen, das gewoon lame. Zie de film gewoon als een hele goede en vooral mooie fantasy film :+

14. PeaCock

PeaCock Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    thnx voor de vele reacties! Ik ga ook naar alledrie...!

15. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Star Wars episode 3 komt volgens mij pas volgend jaar.
    Maar ik ga naar LOTR 3.
    Waarom??
    Ik heb de eerste 2 delen gezien en dan moet je deel 3 ook gewoon zien.

16. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    ze zijn vorige week begonnen met de eerste opnames ... dus ja de hele productie duurt 1,5 jaar (hij komt uit in mei 2005)

17. Weasel

Weasel The Punisher

Leuk Bevonden:
    0
  18. mrhalolover

mrhalolover XBX

Leuk Bevonden:
    0
    :'-( het is zo erg, 2 jaar wachten op de volgende star wars film :'-(

19. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    zoals ik al zei ... ze zijn 1 juli 2003 begonnen met de opnames ... 7 maanden filmen ... en 5 maanden editten .. vervolgens promotie en testscreening ... en in mei de world wide release...

ach we kunnen volgend jaar uitkijken naar HP III ... :{

20. PeaCock

PeaCock Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ach we hebben ook nog Lord of the rings eind dit jaar...

Deel Deze Pagina