1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

3 Topfilms eind dit jaar!!!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door PeaCock, 10 jul 2003.

1. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Het eigenlijke filmen is tegenwoordig niet echt meer het onderdeel wat het meeste tijd opslokt. Animeren, daar gaat het bij Star Wars om. Maar ik kan me niet voorstellen dat ze dat in 7 maanden voor elkaar gaan krijgen:confused:

2. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Ik ga zeker naar LotR, hoewel het een slap aftreksel is van het verhaal, wordt de sfeer echt prachtig neergezet.
    Waarschijnlijk ook naar de Matrix 3, hoewel ik deel 2 ook heb gemist (geen geld :confused: )
    En Star wars episode 3, tja ik weet het niet, ik bedoel, episode 1 was helemaal lame, episode 2 was alleen de eerste helft van de film lame, hopelijk wordt epidode 3 dan wel helemaal goed...

3. beuker(sr)

beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

Leuk Bevonden:
    3
    lol

een boek is een boek....en een film is een film............bekijk het zo:+

4. matje

matje Soco Socoo!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Kijk, zo beschrijf je het goed, je kan in een film nooit precies de gebeurtenissen van het boek erin proppen en dus ook niet alle personages en werelden.
    Het moet gewoon een kloppend verhaal worden wat goed overkomt op het witte scherm.
    Heel knap vind ik het dan dat je de sfeer van zo´n boek super goed weer kan geven.
    Daar slagen namelijk heel veel films gebasseerd op boeken niet in.

5. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Re: lol

Hehehe, en ze baseren deze film óp een boek. Dus moet ik de film als een boek bekijken die filmisch beschreven is eeeeh:confused: :+

Maar wat ik bedoel te zeggen is dat mensen het boek gewoon moeten lezen. De films zijn mooi hoor, begrijp me niet verkeerd, maar de ervaring die ik had na het lezen van het boek is zoveel overweldigender dan 3x3 uur film. Dus: lees het boek ook. Je zal er geen spijt van krijgen en dan zal je zeker mijn mening delen dat de film het gewoon niet haalt bij het boek. Moet je nagaan: akls je nu de film al dik vindt, ben je dan niet benieuwd hoe het boek is?

Laatst bewerkt: 11 jul 2003
  6. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    ja maar veel mensen kijken wel graag naar deze films.
    Maar 1500 blz lezen die ook nog eens een stuk langdradiger zijn als de film ligt veel mensen niet zo.

Mij persoonlijk wel. Maar ik vind de films eigenlijk net zo goed als het boek...tis gewoon wat anders!

7. beuker(sr)

beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

Leuk Bevonden:
    3
    Re: Re: lol

nee niet echt nee........voor boeken lezen heb ik totaal geen geduld.
    beuk is altijd rusteloos en gunt zich niet de tijd om op zijn luie reet te gaan zitten en een boek te gaan lezen.
    bovendien ben ik een filmfan en vind het bijzonder knap hoe deze film in elkaar steekt.
    9 van de 10 keer worden boek verfilmingen totaal verkloot.
    maar ik weet zeker dat deze film hierin zeer geslaagd is.

8. PeaCock

PeaCock Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zkers, Jackson verdient un bloemuhtjuh! En hoor ik nou dat matrix 3 al in november komt?

9. Bazzie

Bazzie Street Triple RRRR

Leuk Bevonden:
    3
    Re: Re: Re: lol

Way offtopic:

Beuker was je gisteren toevallig in Den Bosch???
    Ik zag namelijk zo'n motor staan die jij ook heb en dacht:
    Moet ik toch even vragen!*)

10. DRAGONFLY

DRAGONFLY I'm lovin' it

Leuk Bevonden:
    0
    Dat lijkt me niet zo'n goed idee.. deel 2 en deel 3 zijn in tweeen geknipt.. je zult er dan waarschijnlijk niet veel van begrijpen 8)

Deel Deze Pagina