1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

30 plus gamers xThread

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sony, 2 jan 2006.

1. tipex

tipex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @Melmic: mooie eerste opzet dude en die header ziet er kewl uit, ik voel me ontzettend oud gelijk :p

2. Mikkel NL

Mikkel NL OldskoolNL.nl

Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb de ledenlijst even weggehaald, zodra de domeinnaam actief is kunnen we die gaan vullen.

Plan is: als je op de naam iemand klikt, krijg je een scherm te zien wat de leden zelf kunnen invullen, dus je kan daar bijv. een gamertag afbeelding plaatsen.

Om dubbel werk te voorkomen wacht ik daarmee tot het domein actief is ;-)

@ Dusun: home-knopje zit er niet in, maar als je op de header klikt spring je naar home... en news-knop: mja, het is in principe een weblog, dus home = nieuws, en links zie je de laatste x berichten als headline staan... :)

Als we 'live' zijn laat ik het wel effe weten!

3. Dusun

Dusun Oldskool NL

Leuk Bevonden:
    0
    We wachten gewoon rustig verder af... eindelijk iets voor 'oudere' gamers van 'oudere' gamers!

4. Prime NL

Prime NL ~Robot in Disguise~

Leuk Bevonden:
    1
    @ Melmic....mocht je nog een razende reporter nodig hebben bied ik mezelf graag aan.
    Surf dagelijks (ook op mun werk....psssjjjttt....niet doorvertellen... :p ) rond op zoek naar nieuwigheden omtrent de 360...dus ik zou je vrij recentelijk nieuws kunnen aanleveren.

Btw....opzet van de website ziet er al goed uit....mijn complimenten !!!

5. Mikkel NL

Mikkel NL OldskoolNL.nl

Leuk Bevonden:
    3
    Prrrima (graag zelfs)...! Dusun gaf ook al aan dat hij 'razende reporter' wilde spelen, dus straks zijn we mega-up-to-date... ;)

6. sickness

sickness i kill like a plague

Leuk Bevonden:
    0
    haha heerlijk

7. Tallon 4 NL

Tallon 4 NL PS3 * Wii * 360

Leuk Bevonden:
    0
    Een site die echt boven de rest uitsteekt qua recente informatie voorziening en waar dagelijks veel nieuws op te vinden is is: www.gamefront.de

Tis Deutsch...aber dass macht kein Scheiss aus...oder:D

Nee zonder gein...zij hebben superveel nieuws en vaak coole downloads en filmpjes. Probeer hem eens 'razende reporters';)

8. Prime NL

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb diverse "bronnen" in de vorm van forums en sites waar ik al mijn informatie vandaan haal...en gamefront was me al bekend....maar dat duits he... ;)

Ik ga natuurlijk de sites en fora niet prijsgeven daar dit anders mijn informanten zou kunnen schaden... :p

9. rudeboy

rudeboy press play on tape

Leuk Bevonden:
    7
    @Tallon
    Hoe ist ie nu, nog koppijn? Je bent ook geen 20 meer, laat dat gezuip dan ook over aan die jonge goden!
    Vanavond potje cod2. (als er niet te veel oostblokkers zijn......)

ps: oei wat is condemned eigelijk toch wel goed, hebben goed op CAPCOM gelet!

10. Prime NL

Leuk Bevonden:
    1
    Heb mijn Gamertag motto maar veranderd in die van de Oldskool clan...hehehe....
    Weten ze gelijk waar ze mee te maken hebben... ;)

11. Mikkel NL

Mikkel NL OldskoolNL.nl

Leuk Bevonden:
    3
    Ik hoop dat de razende reporters nog even geduld hebben, mijn provider heeft wat achterstand met domeinaanvragen (zucht)... ;-)

12. Prime NL

Leuk Bevonden:
    1
    Hehehe....moeten ze maar eens een avondje overwerken.... ;)

*raast even uit*

13. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.326
    Er zijn nu dus drie razende reporters? Dusun, Rodman en ik...

Dit betekent een scoop-oorlog... ;)

14. Prime NL

Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk dat menig website nog een puntje kan gaan zuigen aan onze journalistieke kwaliteiten... ;)

Of het kan natuurlijk dadelijk zo zijn dat alle websites op oldskool.nl komen kijken wat het laatste nieuws is...heheheh....

15. Mikkel NL

Mikkel NL OldskoolNL.nl

Leuk Bevonden:
    3
  16. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.326
    Ja, ik moet alleen nog een definitieve GRAW-clan ledenlijst doorgeven. Ik heb nu maar wat gegokt...

17. Mikkel NL

Mikkel NL OldskoolNL.nl

Leuk Bevonden:
    3
    Ik ga hem i.i.g. kopen (ligt als het goed is op de releasedatum in mijn bus) ;)

18. Prime NL

Leuk Bevonden:
    1
    Me 2....ik ga em ook aanschaffen....mooi presentje voor mijn verjaardag op de 9e... :)

19. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.326
    Uit hoeveel mensen moet zo'n clan eigenlijk minimaal bestaan? Ik heb dus echt nog nooit zoiets gedaan...

20. rudeboy

rudeboy press play on tape

Leuk Bevonden:
    7
    reken maar dat ik hem besteld heb bij replay.
    Enne ook maar met "modern combat" doen?? Kweet er niet veel van.....wie wel?

Deel Deze Pagina