Ik heb de ledenlijst even weggehaald, zodra de domeinnaam actief is kunnen we die gaan vullen. Plan is: als je op de naam iemand klikt, krijg je een scherm te zien wat de leden zelf kunnen invullen, dus je kan daar bijv. een gamertag afbeelding plaatsen. Om dubbel werk te voorkomen wacht ik daarmee tot het domein actief is ;-) @ Dusun: home-knopje zit er niet in, maar als je op de header klikt spring je naar home... en news-knop: mja, het is in principe een weblog, dus home = nieuws, en links zie je de laatste x berichten als headline staan... Als we 'live' zijn laat ik het wel effe weten!
@ Melmic....mocht je nog een razende reporter nodig hebben bied ik mezelf graag aan. Surf dagelijks (ook op mun werk....psssjjjttt....niet doorvertellen... ) rond op zoek naar nieuwigheden omtrent de 360...dus ik zou je vrij recentelijk nieuws kunnen aanleveren. Btw....opzet van de website ziet er al goed uit....mijn complimenten !!!
Prrrima (graag zelfs)...! Dusun gaf ook al aan dat hij 'razende reporter' wilde spelen, dus straks zijn we mega-up-to-date...
Een site die echt boven de rest uitsteekt qua recente informatie voorziening en waar dagelijks veel nieuws op te vinden is is: www.gamefront.de Tis Deutsch...aber dass macht kein Scheiss aus...oder Nee zonder gein...zij hebben superveel nieuws en vaak coole downloads en filmpjes. Probeer hem eens 'razende reporters'
Ik heb diverse "bronnen" in de vorm van forums en sites waar ik al mijn informatie vandaan haal...en gamefront was me al bekend....maar dat duits he... Ik ga natuurlijk de sites en fora niet prijsgeven daar dit anders mijn informanten zou kunnen schaden...
@Tallon Hoe ist ie nu, nog koppijn? Je bent ook geen 20 meer, laat dat gezuip dan ook over aan die jonge goden! Vanavond potje cod2. (als er niet te veel oostblokkers zijn......) ps: oei wat is condemned eigelijk toch wel goed, hebben goed op CAPCOM gelet!
Heb mijn Gamertag motto maar veranderd in die van de Oldskool clan...hehehe.... Weten ze gelijk waar ze mee te maken hebben...
Ik hoop dat de razende reporters nog even geduld hebben, mijn provider heeft wat achterstand met domeinaanvragen (zucht)... ;-)
Ik denk dat menig website nog een puntje kan gaan zuigen aan onze journalistieke kwaliteiten... Of het kan natuurlijk dadelijk zo zijn dat alle websites op oldskool.nl komen kijken wat het laatste nieuws is...heheheh....
Hehehe, ik zie net dat Taab 'ons' al heeft aangemeld bij de 'clanwars' van GR:AW http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=80914 PS. Morgen rond de middag zou iedereen www.oldskoolnl.nl moeten kunnen vinden (als de dns'servers zijn geupdate)...
Uit hoeveel mensen moet zo'n clan eigenlijk minimaal bestaan? Ik heb dus echt nog nooit zoiets gedaan...
reken maar dat ik hem besteld heb bij replay. Enne ook maar met "modern combat" doen?? Kweet er niet veel van.....wie wel?