1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

41 ste Superbowl

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Franko, 3 feb 2007.

1. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    als je niets nuttigs te zeggen hebt zeg dan gewoon niets=(

2. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Niks tegen Eindhoven. Ik weet namelijk precies hoe de Super Bowl in zijn werk gaat.

Laatst bewerkt door een moderator: 19 jun 2007
  3. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.947
    Op zondag moeten de mensen hier in nederland ook niet naar het werk:b:

4. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    wedde dat er mensen zijn die op zondag werken

5. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.947
    Er zijn zat mensen die op zondag werken maar ik bedoel er mee te zeggen dat mensen in de VS niet speciaal voor de Super Bowl vrij krijgen

6. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    voor zover ik weet is het een nationale feestdag in de VS. iedereen is dan vrij.
    mijn oom woont/werkt in miami die werkt ook op de zondag en die is ook altijd super bowl sunday vrij.
    en dit is ook vermeld bij de super bowl van 2 jaar terug, eagels-patriots

7. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal er ten koste van zo ongeveer alles niet naar kijken.
    Ben er vorig jaar of het jaar daarvoor voor opgebleven om het te zien, omdat ik het wel eens geprobeerd wou hebben(je moet alles een keer proberen).
    Dat waren toch echt waar de saaiste uren van mijn leven, en ik heb toch héél wat saaie en vervelende dingen doorgemaakt. Ik heb de hele wedstrijd en alles eromheen gezien, maar het boeide me echt totaal niks.
    Ik begreep wel wat er gebeurde, maar vond de sfeer echt zo irritant, overdreven en opgeblazen. Maar het spel zelf was echt niet om aan te zien, de wedstrijd ligt meer stil dan er gespeeld wordt.
    Geef my maar rugby, daar gebeurt een stuk meer en wordt het spel niet constant stilgelegd.

btw: Ik denk dat de Bears de Colts gaan verslaan. ;)

8. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Dat is jouw mening mijn beste,net zoals mijn mening is dat het gehele american football gebeuren buiten de grenzen van de VS niet al te veel voorstelt...
    Het is al zeker géén wereldgebeuren zoals de olympische spelen wél zijn....
    En vrij krijgen mijn beste....waarom wordt dit weer gelieerd aan de super bowl alleen ...en het wordt nochtans op een zondag gespeeld mijn beste, daar waar de meeste mensen al een vrije dag hebben......
    Dus niet overdrijven...en wat jij belangrijk vindt,wil dit nog niet zeggen dat de rest van de wereld je mening deelt.....

9. xbox3604life

xbox3604life Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    lol @ de mensen die niet weten wat de superbowl is haha. ga zeker kijken, het komt op ARD en anders download ik het wel.

10. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11

Ach hier geef je zelf toe dat het hele gebeuren héél belangrijk is in de wereld aangezien deze in dit geval beperkt blijft tot de VS zelf.....
    En nu zijn we dus wat belangrijkheid betreft uitgeklapt mijn beste....dat je de olympische spelen al durft te vergelijken qua belangrijkheid met een plaatselijk sportgebeuren zegt mij al meer dan genoeg.

edit:En als dit toch O zo belangrijk was ,dan hadden alle zenders ter wereld dit wel uitgezonden.....doen ze met de olympische spelen toch ook....

Laatst bewerkt: 4 feb 2007
  11. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    welke zender word het uitgzezonden?
    want american football ruled aars

12. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.947
    In nederland wordt het niet uitgezonden (misschien op Sport 1) dus je zult het op de duitse ARD moeten kijken

13. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Ik ga kijken op NASN. Verleden jaar was vet, toen stonden de Steelers erin (mijn favo team). Toen heb ik sowieso bijna alle wedstrijden gezien van de Steelers. Dit jaar waren de Steelers kansloos en heb ik het niet fanatiek gekeken. Ben wel voor de Bears nu. Ik heb niets met hun, maar het is meer dat ik die Manning niet zo mag. Verleden jaar werd die ook al gehyped, maar vlogen ze er tegen de Steelers uit.:D

14. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    vorig jaar was het toch de Steelers tegen de Eagles? :p
    of was het het jaar daavoor alweer...

15. Darkzell

Darkzell XBW Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe laat NL tijd begint het eigenlijk vannacht?

16. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Steelers tegen de Seahawks

17. M Leonhart

M Leonhart PS4: Fingodox

Leuk Bevonden:
    0
    23:40

18. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Jammer dat het niet meer op SBS6 wordt uitgezonden.
    Vond het vorig jaar erg vermakelijk om te zien. Optreden in de pauze had ik toen weggezapt, want dat vond ik niet om aan te horen.
    Dit jaar met Prince en ben benieuwd hoe hij live klinkt. Jammer dat we zijn aangewezen op Duitse zender, want om paar uur lang naar Duits commentaar te luisteren wordt ik ook niet echt vrolijk van.

19. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Niemand van jullie dan met sataliet? Ik weet dat Sama Dubai Sport dit uitzend dus ik ga even checken :)

20. ShadeTCS

ShadeTCS Unregistered Abuser

Leuk Bevonden:
    0
    Jammer dat het niet meer op publieke omroepen wordt uitegzonden, ik vond de afgelopen jaren met de SBS ook zwaar irritant hoor..zoveel reclames en steeds dezelfde irritante reclames ook nog. Ik ga dit jaar waarschijnlijk niet kijken...ik hoopte sowieso op een Pats vs Saints

Deel Deze Pagina