1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

41 ste Superbowl

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Franko, 3 feb 2007.

1. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Gemist. Bleek Duitse zenders van m'n tv gepleurd te hebben en geen zin om die 's nachts op te zoeken.
    Volgend jaar beter, hoop ik.

2. Masterfragger

Masterfragger Veluwenaar

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb alleen het 1e kwart gezien, volges mij ook wel het leukste deel van wedstrijd achteraf gezien. Maar wat een begin zeg :D ik was ook voor de Bears, wat een droomstart. Hopen dat volgend jaar SBS of RTL7 het gaat uitzenden ofzo (alvast beginnen met ze te spammen? ;))

3. Roywilliam

Roywilliam Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Haha... overdrijven kan ook he ;). Ik plak er dan wel direct een kleine vakantie aan overigens...

4. xbox3604life

xbox3604life Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wat een spektakel was het weer. al meteen na de aftrap een touchdown hahahaha. jammer dat de bears het een beetje lieten afweten na hun 2 td's. trouwens jammer dat ik het niet eerder wist dat NASN nfl uitzond, ik keek eigenlijk nooit naar deze zender, nu is het seizoen al voorbij :mad:.

5. Roywilliam

Roywilliam Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ja, dat is dan inderdaad klote... ach volgend seizoen beter!

6. JeePee

JeePee Guest

Volgens mij heb jij het mis. Best bekeken wedstrijd van 2006 was volgens mij 1: WK Finale 2: Superbowl en 3: Grand Prix Canada Formule 1. De OS zijn wel bekender, maar daar wordt per wedstrijd minder naar gekeken ;)

7. xbox3604life

Leuk Bevonden:
    0
    jammer trouwens dat NASN geen nba wedstrijden uitzend, dan zou het helemaal mijn favoriete zender zijn!
    ik wil trouwens ook wel es een madden (2007) spel uitproberen, maar dan moet ie wel ff goedkoper worden, 60 euro betaal ik er niet voor.

8. Jort

Jort Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie dit topic nu pas. Maar heb het ook weer gekeken. Helaas op ARD, want mijn pa heeft nog steeds geen zin om digitale tv te nemen, maar goed beter dan niks toch. Football is mijn echt favoriete sport baal echt gigantisch dat er geen club bij mij in de buurt zit om het zelf te spelen :mad: Maar ik wordt zelf totaal niet warm of koud van "normaal" voetbal.

Was echt vette wedstrijd, die kick return in de eerste minuut was echt prachtig. Mooiste actie van de hele wedstrijd vond ik.

Prince in de halftime show was ook best vet :D. Op naar Super Bowl XLII en hopelijk weer met de Patriots erin :9.

Laatst bewerkt: 6 feb 2007
  9. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    In de vs en co , je noemt hier 2 wedstrijden op het amerikaanse continent, zegt genoeg over welk tv-publiek het hier dan wel gaat.
    Ik heb daar een artikeltje over gelezen en daar ging het over circa 150 miljoen amerikanen die ernaar keken.
    En de superbowl is een wedstrijd van één avondje , amper een tweetal uurtjes.De olympische spelen duren twee weken met tientallen verschillende competities die je onmogelijk allemaal tegelijk kan volgen...
    Buiten de VS stelt dat hele amerikaanse footballgebeuren praktisch niets voor,aangezien het rugby hier in onze europese contreien veel belangrijker is.

Edit hier een quote uit een artikel over het american football uit de krant het laatste nieuws.....
    Komen we dus bij zo'n 133 a 134 miljoen amerikanen uit.minimum

10. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    jazeker:D \o/
    we gaan met een hele groep van de hurricanes. zaterdag ochtend heen, savond's feesten, zondag wedstrijd kijken en zondag avond weer terug naar huis\o/
    can't freaking wait
    kaartjes kan je gewoon op internet bestellen, ik verwacht echt niet een super opkomst maar meer iets zoals wedstrijdne van de admirals enzo.. dus die zullen niet zo moelijk te verkrijgen zijn, via nfl.com stond een link naar waar je de tickets kan kopen

11. xbox3604life

Leuk Bevonden:
    0
    ik zou zeggen, doe nog es wat meer research.

12. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    De finale van de superbowl zelf is op enkele uurtje voorbij ....de hele reutemeut aan plaatsingswedstrijden vooraf moet je niet meetellen aangezien daar lang niet zovéél amerikanen naar elke wedstrijd kijken.Vergelijk het maar met de voorronden van het wereldkampioenschap voetbal,daar kijk jij óók niet naar elke volledige gespeelde wedstrijd van elke groep.
    Het gaat hier oorspronkelijk over kijkdichtheid van een evenement over de héle wereld gezien.
    En dat is dus niet met de superbowl in de top 3.

13. Masterfragger

Masterfragger Veluwenaar

Leuk Bevonden:
    0
    3 februari is editie 2008 er weer. Mooi na mijn tentamens, dus ik ga er wel naar kijken! Is het al bekend of het in NL uitgezonden gaat worden? (en dan bedoel ik niet sport 1 ofzo, want dat heb ik niet...)

14. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Als de Patsies maar niet winnen. Go Giants!
    Meestal wordt het wel in NL uitgezonden.

15. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3
    Ik ben aan het zoeken maar weet iemand op welke europese en liefst nederlandse zender het wordt uitgezonden?

16. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    wederom zal NASN het uitzenden lijkt mij.
    heb nog niets gehoord van SBS of wat dan ook.
    anders kan je via internet het live van een amerikaanse tv programma kijken. wat veel leuker is, heb je teminsten niet dat amateuristisch commentaar wat ze hier geven

17. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3
    Is dat net ook via internet te zien dan????/

Laat even weten waar je het echt kan vangen want ik wil het gewoon zien maar ik ga niet naar zo een party veels te ver van mijn huis voor zover ik kan nagaan.

18. Masterfragger

Masterfragger Veluwenaar

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben al wel even aan het zoeken geweest, maar als RTL of SBS het had uitgezonden, hadden we daar al wel wat over gehoord. Het staat ook niet op hun sites. Voor zover mijn duits goed is, zend de ARD het wel uit, dus dat kan altijd nog :) maar misschien is online kijken met amerikaans commentaar nog wel leuker.

19. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Ik kijk zelf op BBC 2 (23.45u-04.05u vanavond).

(In Vlaanderen: Telenet digital TV op Prime (kanaal 200) gratis, ook al heb je geen extra Prime abbonement.)

20. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    New England Patriots staan nog altijd met 3-7 voor, het is best wel interessant.

Deel Deze Pagina