1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

41 ste Superbowl

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Franko, 3 feb 2007.

1. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Haha, de laatste 35 sec nog een touchdown.

2. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Wat een verrassing zeg! :eek: Had ik totaal niet verwacht, gaaf zeg. :)

3. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Shit.. ben aan het einde van het 2e kwart gaan slapen omdat ik het niet meer kon volhouden.. Heb dus een mooi einde gemist.=(

4. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Ja 4th QR heb je wat gemist, maar je kan wel heel wat match highlights terugvinden op de NFL site. Ik dacht trouwens dat de hele match nadien nog te zien was op de BBC sports website.

5. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Wat is er dan gebeurt want ik wist nog wel dat de Patriots 7-3 voorstonden ofzo

Laatst bewerkt: 4 feb 2008
  6. Jort

Jort Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook gekeken, zoals ik ieder jaar doe. Man echt zo zonde voor de Patriots. Ik hoopte dat hun gingen winnen. Maar goed, het was een spannende wedstrijd van begin tot eind :D.

@Doelie: Het is
    17-14 voor de Giants
    geworden.

7. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Was voor de Giants, en dat kwam maar net goed :) Matige pot eigenlijk, maar wat een einde! Geweldige play van Manning aan het eind toen ie aan z'n shirt werd getrokken en toen die pass nog verstuurde! Laatste quarter was echt geweldig..

8. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    wat een game_O_
    beste superbowl in jaren!!!
    ben zoooooo blij, heb echt schijt hekel aan die patriotsO-)
    alleen één nadeel.. er is een weddenschap gemaakt dat als de giants zoudne winnen ik kaal ga:+

Deel Deze Pagina