1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

9/11 laten we nog eens kijken...

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door bulleta, 23 feb 2006.

  1. bulleta

    bulleta Active Member

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb laatst een filmpje gezien die werkelijk mijn hele kijk op 11 september drastisch veranderde.
    Ik hoorde wel vaker verhalen van dat het instorten van twin towers etc opgezet was maar ik dacht zoiets groots kan je niet faken maar kijk maar is naar dit filmpje duurt ongeveer een uurtje maar het is het zeker waard.
    het heet Loose Change.

    http://video.google.com/videoplay?docid=-2023320890224991194&q=loose change


    Om hier gelijk een uitgebreid topic van te maken.
    Wat vind jij van de heele 9/11 gebeurtenis vind je het puure wraak op iraq of geloof je alles wat er in het nieuws word verteld....?

    als er al zo'n topic is dan mijn excuses ik heb dan neit goed genoeg gezocht
     
    Laatst bewerkt: 23 feb 2006
  2. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    ik heb je filmpje niet gezien maaar amirikanen zijn gekke mensen zo is er in het pentagon geen een stuk van een vliegtuig terug te vinden????

    Zelf geloof ik ook niet dat Amerika op de maan heeft gestaan? dus ik heb t niet zo op die amerikanen!

    (dit kan een leuk topic worden!)
     
    Laatst bewerkt: 23 feb 2006
  3. Phoenix NL

    Phoenix NL ...

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb de documentaire helemaal afgekeken.

    Vooral vreemd bij het Pentagon. Mensen die een raket hoorden, stukken vliegtuig die niet kloppen, het gat in de muur, de camerabeelden waar geen vliegtuig op was te zien, geen schade aan het gras voor het gebouw en de beschrijvingen van de mensen die er vlakbij reden.

    Of bij het WTC met die explosies voordat het gebouw instortte. En zo waren er nog zat aanwijzingen.

    Ach ja, ik ga er gewoon vanuit dat het een terroristische aanslag was...
     
    Laatst bewerkt: 24 feb 2006
  4. bulleta

    bulleta Active Member

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    gaat idd ook over pentagon .

    ze zouden dt is op het nieuws meoten uitzenden.

    dan kan je wel lachen hoor :p

    dat van dat bin laden vond ik ook wel schokkend eigenlijk dat dat bin laden mischien helemaal niet is
     
    Laatst bewerkt: 23 feb 2006
  5. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Jongens, laten we niet vergeten dat tegenwoordig alles met video editor kunnen doen. :)
     
  6. venom NL

    venom NL Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    0
    Ach ja amerika zal altijd wel van die mysteries houden.

    En volgens mij houden dee amrikanen ook gewoon van complottheoriƫn enzo.
    Overal wordt wel op drie/vier verschillende manieren tegen aan gekeken.

    Ik heb zoiets van, he het is gebeurt, lekker belangrijk
     
  7. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
  8. bulleta

    bulleta Active Member

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    venom je meot wel bedenken dat als dit waar is dan heeft bush mee gewerkt aan de grootste moord ooit...
     
  9. ITNL3

    ITNL3 Jedi Knight

    Berichten:
    776
    Leuk Bevonden:
    5
    och jonge... tuurlijk is dit echt gebeurd. Wat een bullshit. Jullie geloven ook alles wat een aantal mannen in elkaar zetten achter hun pc. Video edit.... owja, star wars enzo. Is ook alles nep...
     
  10. Rush nl

    Rush nl FRAUDE!

    Berichten:
    125
    Leuk Bevonden:
    3
    Dat van die nog levende terroristen zou ik graag vanuit andere bronnen bevestigd zien.. dat geeft wel te denken, ook dat van dat paspoort die heel bleef maar die 'black boxes' die allemaal stuk gaan is verdacht, maar ik kan de betrouwbaarheid van die filmpje moeilijk inschatten....
     
  11. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    Of de grootste cover actie ooit...
     
  12. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Wel lache en interessant om te kijken. WTC lijkt me alleen absoluut niet fake. Amerika zit daar echt niet zelf achter hoor.. Leuk potje video-editten wel.

    Maan is interessanter. Maar dat filmpje betwijfel ik ook. Maar zoals ze daar zeiden; zodra er nieuwe foto's van het oppervlak van de maan worden gemaakt en je ziet zo'n karretje of whatever dan is het duidelijk :)
     
  13. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Maar die gast van die video heeft steen vaste bewijzen. Een aantal dingen kan je redetwisten de rest is steen vast. Zoals dat titanium wat gewoon NIET kan smelten. Interresant...
     
  14. halo nerd

    halo nerd i like halo

    Berichten:
    425
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm ja, ik vind het nu effe wat te laat om het filmpje te bekijken, maar ik heb wel eens eerder een stuk over het pentagon gezien, dat dat vliegtuig op de camera's gezien moest zijn maar het niet was, conclusie het vliegtuig moest toen zo'n grote snelheid hebben gehad wat ie nooit kon halen evenals de hoek waaruit die kwam, ik weet niet of het om het zelfde gaat, morgen zal ik hem eens bekijken
     
  15. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Rikkel; je ziet imo gewoon wat je wilt zien. Zo is deze video ook in elkaar gezet.

    Power of suggestion ;)
     
  16. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Goiz, maar het stukje over dat titanium niet kan smelten onder die temperatuur. Is vrij sterk.
     
  17. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    Tja, ik verwacht ook wat meer als een boeing op je af komt vliegen, dan krijg je minstens eenzelfde gat als in de wtc torens het geval was, hier waren er geen sporen van de vleugels en de stuurring (achterkant) tezien (ik heb het dus over het pentagon).

    Blijft vreemd, vooral omdat de wtc torens niet gafaked lijken, maar hoe kunnen ze anders de pentagon attack faken, als je het via die kant beziet en gelooft dat het pentagon is gefaked sta je toch wel raar te kijken hoor :confused:
     
  18. carlito

    carlito Active Member

    Berichten:
    319
    Leuk Bevonden:
    0
    hahaha wat een grap! wel leuk in elkaar gezet trouwens, alleen jammer dat je zo goed kan zien dat sommige stukjes bewerkt zijn..
     
  19. Boogiemaster

    Boogiemaster Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb al een groot deel gezien en ik begin ook best wel te twijfelen.
    Dat gat in de Pentagon is kleiner dan een boeing, en het vliegtuig ziej je niet en de motor klopt ook niet wat er ligt. Het lijkt me onmogelijk dat dit een neppe video is want er zitten allemaal nieuws stukjes in en getuigen, en er zijn er ook nog beelden van. En tja die Amerikanen zijn ook niet te vertrouwen.
     
  20. razorwalled

    razorwalled Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    cartilo mieschein heb je gelijk maar de 3 gebouwen waren de eerste in geschiedenis die door vuur zijn omgevallen dan zijn het echt slechte gebouwen dan vindt ik nog en hele erge fout van engineurs.
     

Deel Deze Pagina