1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

9/11 laten we nog eens kijken...

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door bulleta, 23 feb 2006.

1. Clitoris

Clitoris Guest

Waarom zouden ze de aanslagen van het pentagon in scéne zetten, en het WTC door terroristen laten neerhalen. Dat is het meest onlogische wat je kunt denken. Op dezelfde dag, rond hetzelfde tijdstip...een serie terroristen, en de overheid? Wat denk je nou zelf...

2. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    kijk ik geloof nog steeds dat het gewoon terroristen zijn geweest, maar ik geniet van samenzweringen en weet wel dat de overheid meer weet dan de gemiddelde burger, als iemand nog leuke "conspiracies" heeft moet ie ze maar PMen 8)

3. Vallandu

Vallandu ***

Leuk Bevonden:
    0
    best wel freaky met al die harde feiten, vooral over het pentagon. ik kijk er nu in ieder geval op een andere manier op neer..

maar ja, mocht het zo zijn dat de amerikaanse regering erachter zit..

wie doet er wat aan?;)

no one

4. mars15

mars15 Guest

is gewoon een toffe reportage vooral al die gasten hoe ze engels/amerikaans spreken echt tof..

Net als bij NASN de sportzender die wij nu weer een maand hebben. Wil echt nog een week naar amerika en die wedstrijden bezoeken ;)

maar das off-topic

5. Raven Shield

Raven Shield Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  6. Murdock_NL

Murdock_NL XBOX360 User

Leuk Bevonden:
    0
    je gaat nu wel ff denken na dat filmpje maarja je gaat tog niet zo iets groots faken...?!

7. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Hm, lijkt me niet dat er dingen met opzet zelf gedaan zijn door de VS. Wel zijn er een aantal dubieuze zaken. Geloof wel dat het Pentagon verhaal eventueel waar kan zijn; dat de VS er maar van gemaakt heeft dat het een vliegtuig is geweest i.p.v. bijvoorbeeld een Tomahawk raket. Gewoon soort andere versie van de werkelijke gebeurtenis, om eventueel extra nadelige gevolgen of pijnlijke zaken te verbergen.

8. bulleta

bulleta Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    al die dingen bij ekaar krijg ik toch wel een beetje het idee dat amerika mischien wél zo sinsiter is als in prisonbreak word afgebeeld:D

9. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Hmm, dat beeld is misschien wel verleidelijk. Maar kijk, als Amerika zoiets groots zou faken zouden ze het echt goed aanpakken. Ze zouden het heus niet onbewust laten doorschemeren in de filmpjes over de betreffende aanslagen. Ze zouden dit alles lang en breed uitgezocht hebben zodat niemand erachter zou kunnen. Tenminste, dat is mijn visie erop.

10. Murdock_NL

Murdock_NL XBOX360 User

Leuk Bevonden:
    0
    toch blijft het vaag...

11. Spartan_117

Spartan_117 bass

Leuk Bevonden:
    0
    nou....

het gaf ze een reden om oorlog te gaan voeren, en dus achter de olie aan te gaan, ik denk dat dat best zou kunnen... amerikanen zijn gek...

12. Heavenraiser

Heavenraiser The raiser of heaven

Leuk Bevonden:
    25
    mijn visie is... dat het onmogelijk is overal aan te denken en dat ze het nog aardig geheim weten te houden,,, je kunt nooit alle details namaken, daarnaast is het de eerste keer dat ze zoiets uithalen (mag ik hopen, tenzij dat van nasa waar is), ik hoop dat ze hier iets van geleerd hebben

13. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Dat kan ik gewoonweg niet geloven. Met opzet zorgen voor de dood van velen onschuldigen, van je eigen volk nog wel (één staat, één natie?). Amerika is geen slordig mannetje die snel z'n huiswerk doet. Als ze zoiets ook maar in hun hoofd halen uit te voeren dan zouden ze dat zo perfect doen dat alleen een handje vol echte deskundigen hun twijfels zouden kunnen hebben. Geloof dus niet dat ze zelf achter de aanslagen zitten, geloof wel best dat er dingen zijn aangedikt/weggelaten en/of zelfs in een ander verhaal-vormpje gegoten is (Pentagon).

Dus jij suggereert dat Amerika zichzelf dit alles heeft aagedaan? Om zo dus de olie in hun bezit te krijgen. Het mooie is dat (volgens mij) de olievelden en alles weer terug in handen zijn gegeven van Irak en/of de rechtmatige eigenaren. Dankzij deze, volgens jou, 'oorlogen uit eigen belang' (wat deels misschien een kern van waarheid bevat) heeft Amerika een gi-gan-ti-sche staatsschuld opgebebouwd. Zoveel dollarmuntjes zou je je niet kunnen bevatten. ;).

Laatst bewerkt: 4 jul 2006
  14. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Ga enkele pagina's terug maar eens naar de foto's van het pentagon kijken en dan zal je opvallen dat er enkele tientallen meters aan de weg van het pentagon een rijtje bomen aan de overkant van de weg staat plus nog twee grote knoerten van bomen aan de ingang van het grasveld aan de zijde van het pentagon zelf.
    Kortom té weinig ruimte om laag te komen aanvliegen met een traag manoevreerbaar vliegtuig als een boeing is en zeker niet te doen met een onervaren piloot achter de stuurknuppel.
    En dit alles zonder ook maar één sleepspoor in het grasveld achter te laten.
    Als je echt op zeker wil spelen ga je vanuit de lucht duiken en zorgen dat je het pentagon schuin van bovenaf onder een aanvlieghoek van 45 gradenom een grotere trefkans te maken en kan je nog altijd corrigeren en richt je op zijn minst op de tweede ring , of nog beter nog op de derde ring aangezien vanuit die ring de liften naar de ondergrondse verdiepingen vertrekken en je brandende kerosine hier grote schade aan de verdiepingen onder de grond kan aanrichten .
    En tevens kan je er zeker van zijn dat als je je doelwit verlegd naar de binnenste ringen véél meer kans maakt om het officierenclubje van de vs ernstige schade kan toebrengen .
    Het is zo , en dit heeft in een reportage op national geographic geweest met een documentaire over het pentagon waaruit bleek dat de buitenste ring van het pentagon bemand worden door de administratieve diensten van het pentagon .
    Je gaat me toch niet vertellen dat het doel van de Al Quaedaterroristen was om de loonstaten van de amerikaanse soldaten te vernietigen zodat ze niet meer uitbetaald zouden worden.
    Check maar een foto's van de bijlmerramp , zulke schade als daar te zien is had je dus ook aan het pentagon moet kunnen zien bij gebruik van een vliegtuig.
    Nee jongens , dit zaakje stinkt , en hard ook.

Laatst bewerkt: 5 jul 2006
  15. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Hm van dat Pentagon was ik voor mijzelf redelijk overtuigd, leek mij alleen tegenstrijdig om te zeggen dat dat volgens mij wel waar was, en van het WTC niet. Ikzelf heb ook de interviews op tv gezien waarbij ik een vrouw hoorde zeggen dat ze de bomen om zag knakken (vliegtuig kwam over een helling, over de weg en zo het Pentagon in). Erg ongeloofwaardig, bij topgear lieten ze ooit een Ford Mondeo tientallen meters achter een straalmotor van een boeing langs rijden; Werd totaal weggeblazen.

Toch kan ik ergens niet bevatten dat er over zoiets groots keihard wordt gelogen dan? Misschien is het verhaal van de Boeiing in het Pentagon een andere versie voor een raketaanval (niet vanuit eigen kant denk ik dus). Heb dit hele topic genoeg doorgespit om te weten dat er dingen niet kloppen. Ook het feit dat de FBI de opnames van het tankstation in beslag nam is op z'n zachtst gezegd een dubieuze actie geweest.

16. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Yep , het mooie is dat je op die luchtfoto van het pentagon na de aanslag enkele bladzijden terug hélemaal geen geknakte bomen ziet liggen .
    En nog , sommigen zeggen hier een tomahawkraket , en dit kan ook al niet omdat stel dat jij en ik een mooi tomahawkraketje gaan stelen van het leger ,zij dit dus kunnen vernietigen wanneer ze willen dank zij het ingebouwde veiligheidssysteem dat enkel vanuit een amerikaanse basis te bedienen is en proberen dit te demonteren lijdt onvermijdelijk tot zelfvernietiging van de raket.
    Stel nu dat we er wél in slagen om er eentje te jatten zonder dat zij het ook maar door hebben,en we slagen erin om onze raket op zeg maar enkele kilometers van het pentagon verwijderd te verbergen , klaar om af te vuren.
    En nu hebben we dus een héle goede programmeur nodig én minimaal 4 satellieten nodig om de raket op zijn bestemming te krijgen en de enige die dit kunnen zijn de keyhole-satellieten van het amerikaans defensiesysteem dat indien wij bij de start van de tomahawkraket het veiligheidssysteem van deze satelliet activeren aangezien wij de amerikaanse beveiligingscode die het afvuurbevel voorgaat niet kennen en de raket met onze eigen ingevoerde beveilingscode moeten lanceren.
    Nu de satellieten dus een vreemde beveiligingscode voor dit type raket herkennen als niet amerikaans schakelen zij automatisch de verbinding met deze raket uit zodat hij stuurloos wordt en zichzelf dan door een ingebouwd veiligheidssysteem dat hiervoor voorzien is , zichzelf zal opblazen.

17. Murdock_NL

Murdock_NL XBOX360 User

Leuk Bevonden:
    0
    aha... dat zal dus niet echt lukken...

18. bulleta

bulleta Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    als je de crash van de wtc vergelijkt met de crash van de pentagon dan is die vuurbal die die "boeing" produceerd bij het pentagon echt niks...

maar dat er over het pentagon gelogen is mag hoop ik nou wel duidelijk wezen..

mijn vraag aan julie is hoe denken julie over de aanslag op het wtc?
    in dat filmpje zie je op ten duur citaaten van mensen die zeggen dat het vliegtuid geen ramen had aan de zijkant...
    en dan heb je het over mensen die in het andere gebouw naar buiten keken...

nou volgens mij als er een boeing langs je neus komt denderen dan kan je echt wel zien of er ramen in zitten.
    en ZEKER als meerdere mensen dat zeggen...
    dus mischien was het wel een vracht vliegtuig met geen passagiers erin alleen 2 piloten mischien ...
    want elk passagiers vliegtuig heeft ramen natuurlijk.
    en what aboutdie explosies die ze voelden.
    etc etc.

19. Spartan_117

Spartan_117 bass

Leuk Bevonden:
    0
    ja, maar, t zou ook best kunnen dat ze gewoon een hekel hebben/hadden aan irak

20. jackie brown JR

jackie brown JR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hoezo dote dat filmpje het bij mij niet ?? ik zie geen beeld :'-( bagger pc

Deel Deze Pagina