1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

9/11 laten we nog eens kijken...

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door bulleta, 23 feb 2006.

  1. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Wie zegt dat dat explosies zijn. Dat neem jij aan zegmaar. Volgens mij is dat dus lucht die (met stof wolken door het puin), naar buiten geperst wordt door het inzakkende dak.
     
  2. Murlock

    Murlock Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond het alleen raar dat er niks meer van het vliegtuig te vinden is, maar dat ze blijkbaar wel alle lijken uit het vliegtuig hebben gevonden. Als het nep is dat zal er ook wel iets niet kloppen met die lijken. Maar ja waar haal je dan zo snel +-140 lijken vandaan :confused:
     
  3. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11
    Tja ,lees de volgende link maar eens door ,een heel lang stuk,en dan ga je begrijpen dat die 140 zogenaamde gevonden lijken ondanks een geheel verdwenen vliegtuig waarin deze zaten nog het gemakkelijkst te ensceneren is van allemaal.
    Je vindt in amerika zo gemakkelijk 140 personen die wel op een of andere manier verbonden zijn aan de regering zet die in een spookvliegtuig dat zogenaamd tegen het pentagon crasht,en breng die zogenaamde doden snel naar het buitenland waar ze met een nieuwe identiteit en véél geld nog lang en gelukkig Zullen leven

    http://ptb.be/scripts/article.phtml?section=A2AAABCCBB&obid=15144
     
  4. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Dat is een hele mooie link Svennies, ik heb het in zijn geheel geboeid zitten lezen. Er stond ook een interessant artikel over 9/11 in Dagblad de Limburger dit weekend. Van alle complottheoriën en de artikels die ze juist onderuit halen, vind ik het punt van het paspoort van Mohammed Atta nog het vreemdst. Daar kan ik echt niet bij met mijn hoofd.

    edit:
    *taalfout uit topictitel haalt
     
  5. Boogiemaster

    Boogiemaster Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nog een goed filmpje

    http://video.google.nl/videoplay?docid=-3781113200636275190&q=who+killed+john
    Het gaat over de Wtc en wat voor rol de CIA speelde en vele andere bedrijven, het grote drugsschandaal komt ook aanbod want ook in verband staat met de aanslagen.

    *plakt

    John O'Neill was een eigenwijze anti-terrorisme expert van de FBI die Osama Bin Laden volgde sinds 1995. Hij wist meer over Osama dan wie ... alle » dan ook.

    John O'Neill kwam in de problemen. Zijn onderzoek naar terrorisme werd geblokkeerd. Door wie?

    In de zomer van 2001 nam hij ontslag als onderdirecteur van de FBI. Tegelijkertijd was hij uitgesproken tegen het anti-terrorismebeleid van George W. Bush.

    Op 10 september 2001 begon hij met zijn nieuwe baan als hoofd beveiliging van het World Trade Center. Een dag later was hij dood. Een slachtoffer van de aanslagen van 11 september.

    Hij stierf in het World Trade Center.

    De hoogste anti-terrorisme expert van de FBI die Osama al zes jaar volgde nam toevallig een baan in de private sector waar hij vermoord wordt tijdens een terroristische aanslag die wereldwijd wordt uitgezonden. Vermoord door zijn aartsvijand.

    Toeval? Het lot? Of een samenzwering?

    p.s het verhaal wijkt wel redelijk ver vanaf van wat hier boven staat, maar uiteindelijk komt het er wel op neer.
     
    Laatst bewerkt: 4 sep 2006
  6. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Als de overheid van de VS, de CIA/FBI of whatever (wie nou wat doet?), als deze die John O 'Neill wilden omleggen hadden ze dat heus niet met een vliegtuig en 5000 anderen onschuldige mensen gedaan. Nee, dan was het hitman-style geweest, een 'auto-ongeluk', een verdwenen John O'Neill.
     
  7. Boogiemaster

    Boogiemaster Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je wel heel het filmpje gezien? Het is een moeilijk filmpje, maar volgens dat filmpje waren de aanslagen op het wtc om de mensen het midden-oosten haat aan te wakkeren.
     
  8. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11
    Tja ,feit is en blijft dat er bij de crash in pennsylvania de gegevens van de gesprekken die zijn opgenomen door de vluchtrecorder zijn openbaar gemaakt....echter er is een grote maar bij aangezien de opname stopt om 10h03 en dit terwijl het vliegtuig gecrasht is om 10h06 ,en hier bestaan duidelijke bewijzen van aangezien seismologische stations het impact van de crash hebben geregisteerd op 10h06.
    Waar zijn die laatste drie minuten op die vluchtrecorder naar toe....worden die bewust achtergehouden omdat daar véél meer op te horen is dan men wil toegeven....of wat voor de modale burger moet geheim blijven ......
    Waar zijn de gegevens naartoe over het functioneren van het vliegtuig zelf gedurende die 3 laatste minuten op de tweede recorder....net zo goed verdwenen als de laatste 3 minuten op de eerste recorder.
    Twee zwarte dozen aan boord van een gecrasht vliegtuig en beiden stoppen ze zogezegd om 10h03 en dit terwijl heel de wereld weet dat het vliegtuig pas drie minuten later gecrasht is....wat houdt men hier achter.....
    Dit komt naar voren uit het onderzoek dat Paul Thompson gevoerd heeft en beschreven heeft in zijn boek timeline...en het mooie is dan nog toen president bush om 10h08 op de hoogste gesteld werd van de crash in Pennsylvania hij vroeg "hebben we het neergeschoten,of is het neergestort"
     
    Laatst bewerkt: 5 sep 2006
  9. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11
    Hier een linkje met enkele filmbeelden,kun je net goed zien hoe groot het gat in het pentagon was.:eek:

    http://www.reopen911.org/

    Klik op mysterious explosions.

    Edit; zojuist van de nieuwssite het laatste nieuws afgeplukt.
    De asbest en andere chemische rommel die in de wtc-torens verwerkt was en die vrijgekomen is door de ineenstorting van de torens begint langzaam maar zeker zijn tol te eisen.....
    Daardoor zullen er in new york in totaal duizenden mensen meer aan gaan sterven dan er in de torens zijn omgekomen.....

    http://www.hln.be/hlns/cache/det/art_254887.html?wt.bron=hlnMatrix

    En nog een ander linkje,moet je de passage wat bin laden betreft maar eens een keer doorlezen....

    http://www.hln.be/hlns/cache/det/art_254951.html?wt.bron=hlnMatrix

    Edit2:Het is algemeen bekend dat de amerikaanse inlichtingendiensten niet de beste vriendjes van elkaar zijn,en het niet zullen laten om elkaar tegen te werken als ze de kans schoon zien.
    De concurrentie tussen de CIA,FBI en de militaire inlichtingendiensten is dat ook bijzonder groot,en daarom alleen al is het hoogst verwonderlijk dat al enkele minuten na de crash op het pentagon FBI-agenten de videobanden van dat tankstation in beslag kwamen nemen aangezien er normaal in géén uren in het ronde een FBI-agent had horen aanwezig te zijn omdat dit deel van het gebied onder de bevoegdheid van de militairen valt en de bescherming van dit gebied onder de grote verantwoordelijkheid valt van de militaire inlichtingendiensten en hun mp's,en zij hierzeker géén inmenging dulden van andere inlichtingendiensten.
    Of stonden die gasten van de FBI soms om het hoekje te wachten tot er "toevallig" iets zou gebeuren dat niet op de gevoelige plaat mocht vastgelegd worden.
     
    Laatst bewerkt: 6 sep 2006
  10. MiGilleS

    MiGilleS Green Mile User

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dit zelf gevonden uit een TIBUTE dus KAN het niet nep zijn !!!


    [​IMG]
     
  11. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Wat moet daar te zien zijn (srry, ben te lui om terug te lezen 8))?
     
  12. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11
    He vriend ,je hoeft helemaal niets terug te lezen.
    Als je het hiervolgende leest en eens goed tot je laat doordringen is het ook al goed....:+
    Het noordelijk deel van het world trade center van 415 meter hoog is volledig ingestort in 8 seconden,dit is bijna de snelheid van een vrije val......en alleen te verkrijgen als alle steunpunten van alle verdieping op hetzelfde moment begeven.
    Stel nu dat het domino-effect van toepassing is dat de bovenste verdiepingen op de ondergelegen verdiepingen neervielen door het smelten van de stalen draagcolonnes,en nu hebben we het over een getal van tussen de circa 80 en 90 verdiepingen is het toch gewoon logisch dat er dan een punt van weerstand bereikt wordt voor die onderliggende verdieping het begeeft enzovoorts naar beneden toe.
    Indien dit zo zou gebeurd zijn dan had de instorting van de noordelijke toren ergens tussen de 40 en 47 seconden moeten duren.
    En nou stort hij net zo snel in als een voorwerp in vrije val naar de aarde neervalt,en dit terwijl hij zoveel meer weerstand tijdens zijn val moet overwinnen als dat voorwerp buiten in de lucht tegenkomt ....Hoogst merkwaardig ,nietwaar...

    Edit : ze hebben bij beide torens circa 90.000 ton verpulverd beton opgeruimd...ook héél merkwaardig aangezien beton haast nooit verpulverd...zelfs niet als je een betonblok uit een vliegtuig op circa 3000 meter hoogte gooit zal dit blok maar voor een klein deel verpulveren en de rest zijn grotere stukken....
    Dit effect krijg je maar bij gebruik van explosieven....weer iets om over na te denken....
    En praktisch tot op de grond vernietigt,ook helemaal niet volgens de geldende logica...plus de seismologische informatie die tijdens het neerstorten van de torens gemeten werd....om 9h59,04 met de kracht van 2,1 op de schaal van richter en om10h28,31 met een kracht van 2.3 op de schaal van richter,in beide gevallen werden de eerste 5 seconden de schokken steeds heviger,werden ze vervolgens abrupt minder hevig gedurende ongeveer 3 seconden en daarna namen ze langzaam maar geleidelijk af.....
    En net op het laatste zou de grootste bons moeten komen aangezien dan alles echt op de oppervlakte beland...
    Merkwaardig nietwaar.... ja .....
     
    Laatst bewerkt: 7 sep 2006
  13. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    hmm maybe, maar ik geloof eigenlijk niet zo in de complot-theorie van het WTC. Ik denk persoonlijk dat er veel aspecten zijn waarin mensen alleen zien wat ze willen zien. Maar goed ik heb er verder geen argumenten voor, want ik ga me er verder niet in verdiepen. Je doet er toch niets aan, nietwaar....


    ;)
     
  14. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    In de vietnam periode fakte ze ook de aanvallen in de Tonkin baai, om een legetieme oorlog te voeren, geleid door de geliefde LBJ. De oorlog heeft alleen voordelen gebracht, not once heb ik iets gehoord over aanslagen van oliepijp leidingen.

    En die president van Afghanistan, Hamid Karzai, werkte bij Unocal. En laat dat net een bedrijf zijn waar Bush ook in werkte :) En de befaade tripjes van de taliban voor 9/11 allemaal gefilmd en gedocumenteerd. En het kan je geen openlijk geheim zijn dat de Bin Laden Corporation heel veel zaken heeft gedaan met Bush. Of is dit gewoon allemaal toeval?
     
  15. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou, hoe gaan jullie dit straks verklaren?



    Stel he (let op, Stel), dat er in het Pentagon een raket vloog, ipv een vliegtuig, zou dit een verklaring zijn waar jullie mee kunnen leven?

    Er zijn 4 vliegtuigen gekaapt. 2 voor het wtc, 1 voor het witte huis en 1 voor het Pentagon. Ze weten dat 4e vliegtuig neer te schieten (zonder dat iemand het heeft gezien, zeer onwaarschijnlijk, misschien boven een militaire vliegbasis). Echter, de US wil hun volk niet laten weten dat ze hun eigen mensen hebben neergeschoten, en schieten een raket af op het Pentagon. Hierdoor denkt Al Qaeda dat hun aanslagen zijn gelukt, op 1 na (Flight 9:cool:, en het volk denkt dat er een 3e aanslag is gepleegd. In het Pentagon kon iedereen snel ge-evacueerd worden. Ze laten iedereen hun mondje houden, en zo geschiede.


    Er zitten echter wel wat haken en ogen aan. Hoe wist de US dat dat vliegtuig als doel het Pentagon had? En de vele getuigen in Washington, hoe laten ze die hun mond houden. Er moeten een hoop mensen dat vliegtuig (of raket) hebben gezien. Als je bij Google Earth kijkt, dan zie je dat het Pentagon midden in de stad ligt, onopgemerkt een raket afvuren kan niet zo maar, of hij moet echt op een vliegtuig lijken. Ik geloof niet in mijn verklaring, ik ben nog steeds van mening dat er terroristen in zijn gevlogen, maar mocht ik er naast zitten, dan zou mijn bovenstaande verklaring wat mij betreft wel voor de hand liggen.
     
    Laatst bewerkt: 8 sep 2006
  16. Lexiuz

    Lexiuz ...---...

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    In Loose Change hebben ze vind ik heel veel goede argumenten en bewijzen dat het geen terorristen waren. En wat ik vooral heel raar vind zijn die telefoon gesprekken uit die gekaapte vliegtuigen. Normaal is de kans 0,6 % dat je bereik heb met je mobieltje naar de grond, en laar nou net op 9/11 uit alle vliegtuigen telefoontjes komen met goed ontvangst, hoe klein is die kans wel niet, en volgens mij is dit zelfs onmogelijk.

    Dus na het zien van Loose Change ben ik bijna zeker ervan dat de Regering Bush een aandeel in de aanslagen van 9/11 hebben, er zijn zoveel "toevalligheden"gebeurt op 9/11 en de dagen ervoor dat het bijna wel moet zijn dat Bush er iets mee heeft te maken.
     
  17. mars15

    mars15 Guest

  18. king-steven

    king-steven Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0

    ik weet niet waar je dat op baseert, maar dat is echt volledig onzin, ik zal even een bron zoeken (al gevnden). Maar tegenwoordig zijn er echt een hoop vliegtuigen waar je gewoon berijk hebt, vaak omdat er op het vliegtuig een zender en antenne zit of via de sateliet bellen, dit kan vanaf elke plek op aarde.


    Zelf geloof ik absoluut niet in een complot theorie, maar ja, lees hier best vaak wat, en merk dat een hoop mensen hier maar van één kant op de situatie willen kijken, dus met die mensen in discussie gaan heeft eigenlijk geen zin...
    Overigens in die documentaire's waarin beweert wordt dat het een complot was, wordt slechts een deel van alle bewijzen in beeld gebracht. Dat zijn dan net alleen de bewijzen die het verdacht maken...
     
    Laatst bewerkt: 8 sep 2006
  19. falcon NL

    falcon NL Creatief mens

    Berichten:
    1.225
    Leuk Bevonden:
    53
    Helemaal goed, tegenwoordig. Niet 7 jaar geleden (het jaar dat het vliegtuig gebouwd is). En is het niet verboden om met je mobiel te bellen tijdens het vliegen.....Kan me nog ergens een topic herrineren dat iemand bang was dat hij niet om de Ds mocht spelen vanwegen die reden..
     
  20. Lexiuz

    Lexiuz ...---...

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat wilde ik dus net zeggen;)
     

Deel Deze Pagina