Nou, hoe gaan jullie dit straks verklaren?
Stel he (let op, Stel), dat er in het Pentagon een raket vloog, ipv een vliegtuig, zou dit een verklaring zijn waar jullie mee kunnen leven?
Er zijn 4 vliegtuigen gekaapt. 2 voor het wtc, 1 voor het witte huis en 1 voor het Pentagon. Ze weten dat 4e vliegtuig neer te schieten (zonder dat iemand het heeft gezien, zeer onwaarschijnlijk, misschien boven een militaire vliegbasis). Echter, de US wil hun volk niet laten weten dat ze hun eigen mensen hebben neergeschoten, en schieten een raket af op het Pentagon. Hierdoor denkt Al Qaeda dat hun aanslagen zijn gelukt, op 1 na (Flight 9, en het volk denkt dat er een 3e aanslag is gepleegd. In het Pentagon kon iedereen snel ge-evacueerd worden. Ze laten iedereen hun mondje houden, en zo geschiede.
Er zitten echter wel wat haken en ogen aan. Hoe wist de US dat dat vliegtuig als doel het Pentagon had? En de vele getuigen in Washington, hoe laten ze die hun mond houden. Er moeten een hoop mensen dat vliegtuig (of raket) hebben gezien. Als je bij Google Earth kijkt, dan zie je dat het Pentagon midden in de stad ligt, onopgemerkt een raket afvuren kan niet zo maar, of hij moet echt op een vliegtuig lijken. Ik geloof niet in mijn verklaring, ik ben nog steeds van mening dat er terroristen in zijn gevlogen, maar mocht ik er naast zitten, dan zou mijn bovenstaande verklaring wat mij betreft wel voor de hand liggen.
Laatst bewerkt: 8 sep 2006