1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

9/11 laten we nog eens kijken...

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door bulleta, 23 feb 2006.

  1. Midas-vb

    Midas-vb Active Member

    Berichten:
    262
    Leuk Bevonden:
    0
    En al helemaal vreemd als je even naar huis mag bellen dat het vliegtuig is gekaapt en dat ze hem zodadelijk gaan laten neerstorten in een gebouw..

    Wat voor een terrorist ben je dan?
     
  2. Lexiuz

    Lexiuz ...---...

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    Als het al terroristen waren...
     
  3. king-steven

    king-steven Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    mmm, zie dat je gelijk hebt, had ik niet door |:-

    Maar dan is er nog altijd de optie van de sateliet telefoon, dat is wel gewoon mogelijk, en ja ook 7 jaar geleden al.:+

    En zeggen dat je niet in een vliegtuig mag bellen is een beetje vreemd, een vliegtuig kapen mag volgens mij ook niet helemaal...
    wat ik denk dat er daar is gebeurd is dat de terroristen zo zeker van hun zaak waren dat ze dachten dat er niets mis kon gaan, dus dat ze de mensen gewoon lieten bellen
     
  4. Freeloader

    Freeloader Active Member

    Berichten:
    263
    Leuk Bevonden:
    0
    Best wel slimme imo. Door dit soort dingen zijn mensen aan een complottheorie gaan denken. Ik zeg niet dat het zo is, maar andersom ook niet.

    Ik ga hier trouwens nog geen mening over geven. Het is teveel gegis rondom 11 september, daarom ben ik dus wel voor een groot onafhankelijk onderzoek naar 11 september. Dan komt er denk ik heel wat meer duidelijkheid over de gebeurtenis en daar rondom dan dat er nu is.

    Ik heb gister trouwens ook zo'n docu/interview hier over gezien. Er zijn opzich wel logische argumenten die op tafel worden gelegd, maar dat is nog steeds geen hard bewijs.
    Ik weet ook niet of de link van de NL website al is genoemd maar hier anders nog een keer: Ditkannietwaarzijn.nl
     
  5. Boogiemaster

    Boogiemaster Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk niet dat je een onafhankelijk onderzoek naar 11 september kan verrichten, want iedereen heeft er wel een mening over, want het is wereldnieuws geweest. Voorbeeld: Piet wil een erfenis van die persoon hebben, maar Henk zegt dat hij daar recht op heeft. Hierbij ken je wel een onafhankelijk onderzoek in stellen door jou misschien omdat jij die mensen niet ken. Hiermee wil ik zeggen dat ik denk dat de waarheid van 11 september nooit boven water komt of nooit word geloofd.
     
  6. falcon NL

    falcon NL Creatief mens

    Berichten:
    1.225
    Leuk Bevonden:
    53
    Op die manier bedoelde ik het ook helemaal niet. Het heefd te maken met de straling ect ect.

    Maar in iedergeval de kans is nog steeds 0,006 om vanuit een vliegtuig te bellen. Dat is minder dan 1 op 100. En welke terorrist laat mensen bellen uit een vliegtuig dat (pak weg) nog zo 4 uur vliegen van zijj doel verwijderd is?
    En dan hebben dit geweldige lapje tekst...

    En dan hebben nog wat andere leuke dingetjes:

    De kapers stonden niet op de passagierslijsten.
    Mark Bingham belt met zijn moeder."Hallo Mam, dit is Mark Bingham"
    De lijkschouwer ter plaatsen is naar 20 minuten gestopt want "er waren geen lijken te vinden"
     
  7. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11

    Hahaha wie belt er nou naar zijn moeder en noemt zijn naam en voornaam...
    Hoe fake is zo'n bericht ...iedereen die naar zijn moeder belt begingt het gesprek in de trant voor mij dan "ha ma , ik ben ekik het" en dan weet mijn ma genoeg. En dat zal voor het merendeel van de mensen hier ook zo wel gelden hetzij in iets andere bewoording maar de teneur zal hetzelfde zijn.|:-

    En nog iets verdachts, die slachtoffers konden met hun gsm's uit het vliegtuig naar hun famillieleden bellen en dit terwijl hier in belgie de moeder van het enige belgische slachtoffer dat er in de wtc torens gevallen is tevergeefs geprobeerd heeft om haar zoon op zijn mobieltje te bereiken en geen verbinding kreeg omdat het telefoonverkeer "één grote chaos was" en dit was nog vóór de torens ingestort zijn.
     
    Laatst bewerkt: 9 sep 2006
  8. halo

    halo Active Member

    Berichten:
    645
    Leuk Bevonden:
    0
  9. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0

    1. Wie zegt dat er gebeld werd met een normale GSM, en niet met Satteliet telefoons? Ook werd er vaak gebeld via het vliegtuig, met ingebouwde telefoons, ook deze zijn satteliet telefoons.

    2. 4 uur van zijn doel? Laat ten eerste duidelijk zijn dat de vliegtuigen niet gelijk zijn gekaapt. Zoals je hieronder kan lezen, hooguit 30-45 minuten.

    Nou, wat haal je hier uit. Ten eerste, de vluchten zouden zo goed als gelijk opstijgen, echter door een hoop vertraging is dit niet gebeurd. Dat wisten ze dus niet van mekaar. De aanslagen hadden redelijk gelijktijdig moeten verlopen.

    Er werd een soort van traangas gebruikt om de passagiers achter in het vliegtuig te houden, ze mochten daar doen en laten wat ze willen, zodat de kapers vrij spel hadden met het besturen van het vliegtuig. Wat je niet wilt zijn opstandige passagiers die je plannetje komen verstoren.


    Komop jongens, geloven jullie er nog steeds in? Ik heb het een pagina terug al eens gepost, verklaar Osama Bin Laden eens.
     
  10. Toxic Squirrel

    Toxic Squirrel 1+1=2

    Berichten:
    669
    Leuk Bevonden:
    0
    Mensen vanavond is de is er Op zondag 10 september 22.35 uur Nederland 3 in ZEMBLA een Documentair over de complot theorien.
    Ik weet niet of het al gemeld is maar ik post het maar even.
     
  11. king-steven

    king-steven Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    dat zie je bij iedereen terug die in de complot theoriën geloven. Op vragen waar ze geen antwoord op hebben komen ze gewoon niet terug. Ook in de documentaires die zeggen dat het een complot is, ze laten zoveel niet zien, omdat die dingen gewoon niet te verklaren zijn volgens de complot theoriën.
     
  12. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Vice versa is dit natuurlijk precies hetzelfde...
     
  13. EenGespierdeOma

    EenGespierdeOma Organized Konfusion!

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat mij betreft gaan al die complottheorieën veel te ver. Het is zo'n onzin om overal telkens maar iets achter te zoeken, daar wordt je toch moe van.
     
  14. falcon NL

    falcon NL Creatief mens

    Berichten:
    1.225
    Leuk Bevonden:
    53
    1. Het officiele raport :)
    2. Het vliegtuig waar we het over hebben, is op 30-45 minuten neergestort.Volgens het officiele raport zijn er mensen die meer dan een half uur aan de telefoon gehangen hebben.Dus als de telefoon gesprekken mee nemen,denk ik dat je op zo anderhalf uur komt.
    Hier door kun je meteen de conculusie trekken dan het onmoglijk is geweest dat er zoveel mensen gebruik hebben gemaakt van de paar satteliet telefoon die er op een vliegtuig zitten.
    3. Bekijk die bekentenis band maar eens, en verlijk hem eens met andere banden of nog beter..kijk vanavond de docu
     
  15. Lexiuz

    Lexiuz ...---...

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    Precies vanavond 23.35 Ned 3 wordt alles uitgelegd over 9/11 in Loose Change:)
     
  16. EenGespierdeOma

    EenGespierdeOma Organized Konfusion!

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is allemaal maar gokken. Al die onzin is alleen maar een belediging voor alle doden die er zijn gevallen, dat dat zou gedaan zijn door hun eigen regering. Ik vind het behoorlijk vreemd dat mensen er zo veel achter zoeken, laat het verleden rusten.
     
  17. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11
    Osama Bin Laden , een door de CIA opgeleide agent die voorzien werd van de nodige opleidingen,wapens en geld om een netwerk op te zetten om in afghanistan de russische bezetters te bevechten.

    En nu ,verklaar jij dan maar eens hoe het komt dat bijna alle kapers de saoudi-arabische nationaliteit hadden ,toch de grote vrienden van de vs.
    Verklaar aan de hand van dit feit maar eens waarom bush zijn pijlen direkt op afghanistan en irak richtte en niet op saoudie-arabië aangezien er géén enkele afghaan noch een irakees bij de kapers was.
    En verklaar jij maar eens hoe het komt dat een vliegtuig crasht waarvan niets meer van de lichamen van de kapers en inzittenden terug te vinden is ,maar waar wel het papieren paspoort van de belangrijkste kaper mohammed atta ongeschonden tussen het puin wordt teruggevonden.

    Verklaar dat maar eens, als je dat kan ,zijn we bereid om altijd naar je te luisteren....


    Edit: En verklaar dan maar impassant eens een keer hoe het komt dat één dag later toen alle vliegtuigverkeer in de vs geblokkeerd was president bush toestemming gaf aan 24 leden van de familie Bin Laden om met een privevliegtuig naar het buitenland te vliegen geëscorteerd door amerikaanse gevechtsvliegtuigen......
     
    Laatst bewerkt: 10 sep 2006
  18. Lexiuz

    Lexiuz ...---...

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe weet je dat van dat laatste? Want dat is nieuw voor mij..
     
  19. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11
    Dat heeft destijds nog in het groot in de krant gestaan.
    En op internet zal je ongetwijfeld linken die naar dit feit verwijzen terugvinden als je me niet geloofd.
    De officiele verklaring van amerikaanse zijde luidde als volgt.
    Omdat men de veiligheid van de familie Bin Laden niet kon garanderen ,kregen ze toestemming om met eem prive-vliegtuig te vertrekken....|:-


    Edit: Nog iets, en dat is véél geheimer en hier kan je nergens een bevestigt antwoord op krijgen ....
    Maar Bin Laden stond tot op 11/09/2001 te boek geregistreerd als CIA medewerker......
    En dan hebben ze hem wijselijk geschrapt uit de registers .


    Edit 2: En bush is net zoals kerry lid van de geheime genootschap SKULL%BONES .....moet je maar eens gaan opzoeken wat daar allemaal achterzit....


    En hier nog een linkje om jullie bezig te houden...staat zelfs een verwijzing bij naar de banden van bush met de familie bin laden....

    http://www.xs4all.nl/~stgvisie/VISIE/schurkenstaat.html
     
    Laatst bewerkt: 10 sep 2006
  20. falcon NL

    falcon NL Creatief mens

    Berichten:
    1.225
    Leuk Bevonden:
    53
    Nou sven ik ben erg benieuwd wat SKULL%BONES moet zijn
    *gaat druk op zoek

    Edit: wow zo snel en zoveel info

    bron: http://www.daanspeak.com/SkullBonesUitzending.html

    Edit2: Leden van de SKULL%BONES waren gulle gevers aan de Nazies...

    Edit3:hier nog een toegift van Nova aan dit onderwerp
    http://www.novatv.nl/index.cfm?fuseaction=videoaudio.details&reportage_id=2341
     
    Laatst bewerkt: 11 sep 2006

Deel Deze Pagina