1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

9/11 laten we nog eens kijken...

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door bulleta, 23 feb 2006.

  1. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11
    Yep floris,en ga nou maar eens een keer verder graven..zal je versteld staan hoever die vertakking reikt...en kijk maar eens bij de new world Order organisation en bij het opus dei en de rest van de rotzooi....en dan kan je zien dat zij het verleden terug willen ...de ultra moderne middeleeuwen zeg maar...dat van slaven en landheren...
     
  2. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Ik ben benieuwd wat jouw bewijs is te denken dat OBL een CIA medewerker zou zijn of neem je dat klakkeloos aan om je theorie te ondersteunen? Hier een citaat uit het boek Jason Burke “Al Qaeda: the True Story of Radical Islam”. Ook heeft hij meegewerkt aan de BBC documentaire “The Power of Nightmares”.

    Het wordt echter zo vaak herhaalt dat deze mythe bijna door iedereen wordt geaccepteerd als waarheid.

    Het Saudi Arabische koningshuis is vrienden met de VS (en helpt hen in de oorlog tegen het terrorisme), maar de volledige bevolking van dat land staat daar niet achter.

    OBL had dus niets (meer) te maken met Saudi Arabië en was geen vriend van het koningshuis en daarmee Amerika. Hij had onderdak gevonden in Afghanistan regeerd door de Taliban die hem de mogelijkheid schafte dergelijke aanvallen te plannen en uit te voeren. Op welke manier exact is het niet duidelijk waarom ze Afghanistan aanvielen (waar de overheid hem steunde en hij leefde) in plaats van Saudi Arabië (waar hij openlijk tegen de monarchie uitsprak, hij niet langer woonde en hij niet langer onderdaan van was)?

    Verder hoef ik vast niet uit te leggen dat het complete onzin is dat Bush ‘direct zijn pijlen richtte op Irak’ en dat die oorlog verder weinig met 9/11 te maken had behalve dat het een verbreding was van de oorlog op het terrorisme. Overigens ben ik geen voorstander van de oorlog in Irak.

    Op internet legendes kom ik zo terug. Overigens meen ik me te herinneren dat het niet Atta’s paspoort is dat werd teruggevonden, maar dat van een andere kaper.

    Ik citeer van 911myths.com het volgende.

    Op http://www.911myths.com/ en http://screwloosechange.blogspot.com/ is interessante informatie te vinden vele (internet) mythes rond 9/11 de wereld uit helpen en “Loose Change” compleet ontkrachten. Alle 426 fouten zijn hier op een rijtje te vinden in deze “viewers guide”. http://www.911myths.com/911_loose_change_2_guide_1.doc

    Laat het duidelijk zan dat dit slechts een klein deel van het gehele document dat je, nogmaals, hierboven kunt downloaden en doorlezen.

    Als laatste wil ik nog naar een ander document linken dat de theorie op een aantal punten aanpakt. Pagina 1, pagina 2, pagina 3 en pagina 4.

    Overigens zijn er nog veel meer sites te vinden die toegewijd zijn aan hetzelfde onderwerp. Een aantal daarvan zijn te vinden via de eerder genoemde sites. Ik heb dit topic niet gevolgd en weet dus niet of jullie dit allemaal al hebben voorbij zien komen. Zoniet heb je de komende weken wat te doen en als je het wel hebt gezien vraag ik me af op basis waarvan je nog in deze theorie geloofd. _0/
     
  3. Boogiemaster

    Boogiemaster Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gisteren naar het programma zembla gekeken op nederland 3, en daaruit blijkt dat een groot deel van loose change verdraaid is en niet waar. Dus ik geloof het niet helemaal meer van die film maar ik betwijfel niet dat er meer aan de hand is van 11 sept, waaronder dat gebouw 7.
     
  4. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga met XiroKe mee, hehe, dat scheelt me een hoop gezoek ;)

    Overigens, ga vanmiddag naar www.cnn.com, en kijk vanaf 14.00 CET (of 14.30 weet het niet helemaal zeker) geheel Re-Live de uitzending van CNN over de aanslagen van 11 september 2001. Geheel uncut. Je moeten kijken rechtsonderin bij die site, en dan op Pipeline klikken. In Pipe 4 wordt ie uitgezonden.
     
  5. bulleta

    bulleta Active Member

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    ookal ben ik het totaal niet eens met je anti israél

    ik heb dit al lange tijd geleden gehoord en het is grappig dat je het nu zegt.

    volgens mij zijn die 2 dfilms the skulls ofzoiets er ook op gebaseert
     
  6. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
  7. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    Alhoewel ik veel dingen NIET betwijfel, zijn er dingen die gewoon te vaag zijn, die explosies die ik hoorde in een aantal filmpjes heb ik echt gehoord, het andwoord dat gegeven wordt op de site: http://www.911myths.com/html/accounts_of_explosions.html vind ik puur ongeloofwaardig. Daarbij waren er bij sommige ook flitsen te zien op het moment van het geluid (dus minus de snelheid van het geluid)

    Ik vind dit statement van die site gewoon ongeloofwaardig op dit punt, loose change bevat fouten, maar je kan mij gewoon niet vertellen dat sommige dingen 'one of a thousend' zijn. Tevens trekt die site veel ooggetuigen in twijfel, tja, wie kan je dan nog wel geloven?
     
    Laatst bewerkt: 11 sep 2006
  8. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Ik vond de documentaire van gisteren echt interessant zeg op Ned. 3 :eek: Iemand enige idee waar ik deze DVD kan krijgen, mits deze ook is verschenen :)
     
  9. NL Eagle

    NL Eagle Californication

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    0
    dat is fahrenheit geloof ik, maar die mag je ook met een grote korrel zout nemen hoor ;)
    gaat verder geloof ik alleen over de president verder niet over 11 september?
     
  10. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Over al de belangen die Bush zou hebben bij 9/11, en over de smerige contacten rond de Amerikaanse regering met Saudi-Arabië en het vele geld wat er in rond gaat.

    Voor de rest doet de film/docu geen uitspraak over WIE achter 9/11 zit.
     
  11. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Ja maar toch vond ik 'm interessant :+
     
  12. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    De film van die 2 Franse broers is nu op tv bezig (sbs6). Is echt een hele indrukwekkende en aangrijpende film.
     
  13. SnackNL

    SnackNL Vroeger: Gamer2005

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    indd erg indrukwekkend, met name omdat hij overal bij geweest is, hij zag het 1e vliegtuig erin vliegen en op het moment dat toren 1 instort staat hij in de hal.
     
  14. Toxic Squirrel

    Toxic Squirrel 1+1=2

    Berichten:
    669
    Leuk Bevonden:
    0
    jah ik had die een aantal jaar geleden ook al gezien
    *zet de tv op 6
     
  15. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Het gaat over 15 minuten weer verder.

    Ik heb het eerste deel helemaal gezien, echt indrukwekkend, maar tegelijkertijd ook erg triest. Die dreunen van mensen die uit het gebouw zijn gesprongen en terecht komen op de luifel......erg aangrijpend allemaal...
     
  16. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik zeg niet dat hij nu op dit moment nog met de Cia verbonden is,zijn naam stond nog volgens een onbevestigde bron nog doodleuk bij de cia-medewerkers genoteerd en dit is normaal aangezien het de CIA was die Bin Laden geholpen heeft om zijn al quaeda organisatie op poten te zetten om de strijd aan te binden met de russische bezetting indertijd in afghanistan , dat hij nu nog in dat bestand stond was gewoon een computerfout en bij 9/11 hebben ze dat pas opgemerkt en dit dan ook aangepast.


    http://ptb.be/scripts/article.phtml?section=A2AAABCCBB&obid=15144
    Hier staat hij in de link tussen Bin Laden en de CIA , net zoals het feit over het teruggevonden paspoort van mohammed atta ,het falen van norad en nog véél meer. veel leesplezier..

    en lees onderstaande link ook maar eens door

    http://www.telegraaf.nl/buitenland/47600481/Onderzoek_leugens_Pentagon_over__11_9_.html



    http://www.aa.com/content/aboutUs/ourPlanes/boeing757.jhtml

    En zo ziet er een boeing 757 van american airlines uit mooie kleurtjes overigens




    http://forum.xboxworld.nl/showpost.php?p=1765526&postcount=165

    En zo zien de gevonden stukken op het gazon eruit in rikkels post .

    De gelijkenis qua kleur is niet te best , vind je ook niet.
     
    Laatst bewerkt: 12 sep 2006
  17. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Die plaatjes uit Rikkel z'n post doen het niet meer! Tenminste, bij mij iig niet. :)
     
  18. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11
    Probeert nu nog eens een keer , bij doen doen ze het wel.
     
  19. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Hmm nog steeds niet, zal wel aan m'n browser/firewall liggen dan 8)

    Maar volgens mij had ik die plaatjes alleens eerder gezien.
     
  20. Beumah

    Beumah ----

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    0
    hier doen ze het ook niet
     

Deel Deze Pagina