Ja ik zie het probleem niet. Ik bedoel, ik heb zelf nog nooit een vliegtuig zien inslaan naast me, maar als je aan de goede kant staat dan kun je dat toch theoretisch wel overleven? Ik bedoel, alles vliegt met een hoge snelheid van die kerel af, niet naar hem toe... En aangezien je zelf dus ook niet weet of die motoren vol stonden te loeien of niet...
Mij lijkt vol de motoren aan vrij onlogisch, wordt mikken met zon acceleratiekracht niet een stuk lastiger? Ik loop ook maar wat te gissen..
Ik vind sommige dingen ook merkwaardig, maar veel meningen hier zijn af en toe wel erg sturend naar wat men wilt zien heb ik het idee.
Schoot me net nog te binnen: jullie hebben uit filmpjes dat die straalmotoren hele auto's en bussen konden verplaatsen. Maar is de stuwkracht van zon moter relatief niet veeel minder als hij met hoge snelheid passeert? Veel van de energie wordt dan gebruikt om dat vliegtuig vooruit te duwen dan toch? Hebben jullie daar geen filmpjes van? Of waren die filmpjes gemaakt in een precies vergelijkbare situatie (heb ze niet gezien)?
Laatst bewerkt: 16 sep 2006