1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

9/11 laten we nog eens kijken...

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door bulleta, 23 feb 2006.

  1. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Heb je daar een bron van?
     
  2. ToanToan

    ToanToan nicceee

    Berichten:
    397
    Leuk Bevonden:
    1
  3. ITNL3

    ITNL3 Jedi Knight

    Berichten:
    776
    Leuk Bevonden:
    5
    eh eh eh, newsflash! De atoombom is ook nog nooit gegooid!! Gewoon propaganda van de VS!!

    Ok... Net zo`n mislukt en vooral dom argument dat 9-11 in scene is gezet natuurlijk... Kom op zeg, complottheorieen zijn toch voor de niet weldenkende medemens? Doen jullie hier echt aan mee? Had jullie hoger ingeschat... Dat valt weer tegen dan... jammer
     
  4. Heavenraiser

    Heavenraiser The raiser of heaven

    Berichten:
    223
    Leuk Bevonden:
    25
    mensen die complot theorieen niet geloven zijn dom...

    echt toevoegend aan het topic,,, zo goed
     
  5. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11
    Eh,nee,met zoiets gooit men niet,gewoon laten vallen is beter....
    En t'was géén propaganda ,de eerste zouden we nog kunnen omschrijven als een afschrikkingsmiddel naar japan toe van in de trant het doet er niet toe waar jullie keizer ook verblijft we kunnen hem raken waar en wanneer we ook maar willen.
    Maar de tweede atoombom fat man genaamd was een pure oorlogsmisdaad tegen de bevolking aangezien het doelwit uitsluitend door burgers bevolkt was en er géén enkele militaire basis in de wijde omtrek te bespeuren was.


    Ga mijn laatst geplaatste linken eens een keer lezen,dan zal je de passieve houding van de veiligheidsdiensten van de vs opvallen wat de waarschuwingen tegen aanslagen in de vs betreft,sommige daarvan wezen zelfs de doelwitten aan.
    En ga dan in de andere link maar eens de reacties lezen wat norad betreft....een verwittigd man is er twee waard luidt een spreekwoord...vertel me dan maar eens hoe het komt dat ze uitgerekend die dag zo lamlendig reageerden.
    Leg alle feiten maar een keer op een rijtje...en ooh ...het raakt me niet dat je een categorie niet weldenkende medemens in mijn geval gebruikt en dat je me niet hoger inschat...je doet maar ,aangezien het verstand toch niet voor de jaren blijkt te komen heb ik dus hierin al een hele voorsprong op jou._0/

    En kerel bekijk hier eens de officiele gegevens die ze gepost hebben wat de aanvliegroute van die boeing 757 betreft die vanaf een hoogte van circa 2400 meter een perfecte draai van 360 graden maakt en dit terwijl hij gedurende die draai op geen enkel moment zijn doelwit nog in zicht heeft,en dan mooi boven de grond zijn doelwit te treffen,net zoals een raket zou doen.
    En dat te zeggen dat de vermoedelijke kaper-piloot zijn instructeur destijds verklaarde dat hij tijdens zijn vlieglessen met een één motorige cessna al de grootste moeite had om het toestel onder controle te houden bij gewoon rechtdoor vliegen.
    Waarom zou je als je praktisch recht op doel af gaat ,nog het risico gaan nemen tot een bocht van 360 graden naar stuurboord te maken teneinde hoogte te verliezen en dit terwijl je het toestel amper in de hand hebt...en dit terwijl je frontaal aanvliegend op 2400 meter hoogte het pentagon een niet te missen doelwit is in een geleidelijk ingezette duikvlucht ..zelfs niet voor een onervaren piloot die amper rechtdoor kan vliegen._0/ _0/
     
    Laatst bewerkt: 24 sep 2006
  6. Dioxic

    Dioxic Guest

    valt me op dat de mensen die de complottheorieën niet geloven meestal van die neppe nationalisten zijn
     
  7. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Valt mij een beetje tegen dat je zo kortzichtig reageert. Ik had jou wat dat betreft ook hoger ingeschat. Mogen mensen niet verschillend denken en na het bekijken van de feiten een eigen mening vormen? Of moeten ze alles wat regeringen e.d. beweren maar braaf als waarheden overnemen?
     
  8. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Dat er een atoombom is gegooid, dat is een feit. Betekent dit dat we niet mogen gaan nadenken en twijfelen over de motivaties, intenties en alles eromheen?
    We constateren een feit, de aanslagen van 9/11, maar er is nog zo veel dat we niet weten. In mijn ogen is er niks mis met daarbij stil te staan.
    Wat ik dom vind, is gewoon aannemen wat er tegen je gezegd wordt zonder er zelf bij na te gaan denken. In tijden van dictatuur of zelfs WO2 bijv, is dit juist het domste wat je kunt doen, ja knikken en doorlopen.


    Maar goed, ik geloof ook niet in Loose Change, of dat de aanslagen een set-up is. Ik vind alleen dat het niet moet worden afgedaan als iets voor 'domme mensen'.
     
  9. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    (reactie op arjan, je was me te snel voor Giel :))
    precies. en dan kan de regering zn bek gaan opentrekken en doen wat ie wilt.

    maar.. 9-11, je kunt niet zeggen dat alles is opgezet. waar zijn al die passagiers naar toe? geexecuteerd? zuidpool?
    amerika zal er heel wat mee te maken hebben. zoals alle aandelen van die vliegmaatschappij 3 dagen van te voren verkopen.(maar dat waren ook particulieren) de aanslag was al 3 dagen van te voren opgeeist en de regering heeft het gewoon door laten lopen zodat ze eindelijk een echte oorlog konden gaan beginnen om de olie in het midden-oosten en met die aanslag waren meteen alle europeanen medelevend en voelden ze zich met elkaar verbonden waardoor amerika nog sterker werd en bijna iedereen achter hun had en zo langzamerhand die 3de wereldlanden over kunnen nemen.
     
    Laatst bewerkt: 24 sep 2006
  10. SyKeS1

    SyKeS1 Avatarjattert

    Berichten:
    843
    Leuk Bevonden:
    6
    Wie zegt er dat hij onervaren is? Dat zei de Amerikaanse regering toch? En wie geloof jij ook weer niet? De Amerikaanse regering toch? Dus gebruik je dan niet een beetje info van een bron die je niet geloofd als het je wel goed uitkomt? Misschien waren die terroristen wel veel beter uitgerust dan de regering wilde toegeven. Hadden ze idd een raket weten te bemachtigen (voor het pentagon), maar het was te veel schaamte om dat toe te geven...

    Een logischere oplossing voor een paar van de vreemde dingen dan al die theorien dat bush zijn eigen volk heeft opgeblazen.

    Overigens van een logische politieke kant ook onzin. Je graaft een gat voor jezelf wat helemaal niet logisch is, dus alleen daarom al lijkt het me niet erg waarschijnlijk dat bush het heeft gedaan ookal heeft hij er idd wel van geprofiteerd achteraf.
     
  11. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11
    Ze waren vliegcursussen aan het volgen in notabene de vs zelf.:eek:
    Er was er zelfs eentje bij die de volle pot betaalde voor de cursus , en daarbij zei dat hij niet wou leren opstijgen of landen,hij wou alleen een vliegtuig besturen in de lucht.
    Dat kun je maar moeilijk ervaren piloten noemen ,aangezien de meeste lessen in een vluchtsimulator gebeuren ..
    Wat heeft dit met geloven of niet geloven te maken,ik heb dan ook nooit gezegd dat alles wat de regering officieel bekend maakte over 9/11 gelogen is.
    Ik zeg alleen maar dat er bepaalde zaken héél erg verdacht zijn ,en zij hierover niet de hele waarheid vertellen.
    Wat de wtc torens betreft is géén discutie mogelijk ,maar het pentagon en de crash in pennsylvania blijven nog altijd verdacht aangezien men hier véél meer tijd had om op te reageren qua onderscheppingswerk met jachtvliegtuigen,en hetgeen men ons hierover via officiële weg mededeeld zoveel hiaten en tegenstrijdige gegevens bevat dat je er wél achterdochtig moet tegenover staan.
    Ze houden nog altijd bij hoog en laag vol dat ze kompleet verrast waren door de aanslag...maar als je dan gaat lezen over hoeveel keren ze gewaarschuwd zijn hiertegen , tja...toeval...geloof ik niet echt meer in ...in manipulatie des te meer...
    Lees onderstaand linkje maar eens ....

    http://www.ptb.be/scripts/article.phtml?section=A2AAABCCBB&obid=13741

    En als je nou in dat linkje eens leest welke hoge jongen daar destijds plots géén vliegtuig meer wou nemen kan je er wél vanuit gaan dat er bepaalde mensen al van op voorhand wisten dat er iets ging gebeuren , en zo is hoe dan ook bewezen dat venom het in zijn post wel degelijk bij het rechte einde had wat die telefoontjes betreft.
     
    Laatst bewerkt: 26 sep 2006
  12. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Geweldige argumentatie, maar leg mij een aantal dingen uit.

    Waarom is het volstrekt logisch dat een raket i.p.v. laag aan te komen vliegen een draai moet maken om het doelwit te treffen of desnoods een duikvlucht maakt? Waarom is het zo onlogisch dat een vliegtuig deze beweging zou uitvoeren terwijl dit toch standaard praktijk is in de luchtvaart? Waarom is het zo moeilijk om een draai van 360 graden te maken (die overigens niet "perfect" is) als ik het ook kan zonder enige ervaring in Flight Simulator? Waarom zou het moeilijk zijn de beweging uit te voeren als het doelwit niet in zicht is als er geavanceerde navigatie apparatuur aanboord is waarop is te zien o.a. de koers in graden en het gevlogen vluchtpad en huidige locatie, waarmee dus eenvoudig is te bepalen waar de piloot weer zou moeten uitkomen om de koers naar het Pentagon te vervolgen? En als laatste hoe kom je er op dat het niet een vliegtuig zou zijn geweest als je dan ook maar enigszins hebt verdiept in het onderwerp en dus de foto's hebt gezien en het bewijs en de verklaringen van ooggetuigen die allemaal duiden op een 757-200 van American Airlines en niets anders?

    Ik ga echt niet meer de tijd nemen om al je onzinverhalen door te lezen en te ontkrachten svennies, ik heb betere dingen te doen. Ik blijf het echter jammer vinden dat er wellicht mensen zijn die zonder na te denken jouw indianenverhalen blindelings geloven. Als je nu eens de tijd zou nemen om op onderzoek uit te gaan wat er wel en niet waar is aan je theorie zou je je tijd niet verspillen met het eindeloos herhalen van argumenten die al keer op keer zijn ontkracht op letterlijk honderden websites ondersteund door duizenden bronnen die ontelbaar keer betrouwbaarder zijn dan de gegevens die vaak de halve waarheid blijken te zijn die in doorgaans worden gepresenteerd door de complotdenkers.

    Ik krijg sterk het gevoel dat jij hier de boel probeert de misleiden met valse argumenten waarmee je mensen voor je theorie en negatieve kijk op de VS in het algemeen probeert te winnen.

    Dit was m'n laatste post in deze thread. Ik raad aan iedereen die ook genoeg heeft van deze zinloze discussie hetzelfde te doen zodat deze thread wellicht ooit eens tot een einde kan komen.
     
  13. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11
    Tja,een ietwat verwarrende benadering Xiroke , wat wil je nou bedoelen draaien en raken of duiken en raken ?
    Jij hebt het hier blijkbaar over een kruisraket,als die eerst een draai maakt alvorens op zijn doel te duiken ,dan zal dit wel zijn omdat het zo geprogrammeerd is in het vluchtgeheugen van de raket.
    Alle andere raketten en zeker de lucht/luchtraketten type sidewinder en aim sparrow gaan wel degelijk recht op hun doel af, niks te draaien hier ,bonk er volop ja in de kortst mogelijke tijd.

    Ik dacht toch dat het vliegtuig in handen van kapers was,dacht je ook niet.
    Ikzelf vind het totaal onlogisch dat een niet gekwalificeerde piloot eerst een standaard-draai van 360 graden naar stuurboord gaat maken alvorens zich tegen zijn doel te pletter laat slaan en dit omdat je het vluchtplan bekijkt het veel gemakkelijker is om met een lichte bocht naar bakboord te maken en zich dan in een geleidelijke duikvlucht op het pentagon te pletter laat vallen.
    En die standaardprocedure van een 360 graden bocht is om de piloten bij de luchthavens in een wachtrij te zetten alvorens te landen,en dit was hier zéér zeker het geval niet.


    Als jij jouw redenatie laat afhangen van het feit dat jij het in een vluchtsimulator kan,het iedereen moet kunnen dan ben je mis,hoe ik dat weet??
    Ik heb hier óók een vluchtsimulator op de pc ,en ik kan ook 360 graden rondjes draaien om terug op koers te komen voor doel , maar een écht vliegtuig besturen is nog wat anders dan een vluchtsimulator.
    En die piloot onervaren als hij was kreeg maar één kans,en die maakt een perfecte aanvlucht,te perfect als je het mij vraagt.
    En oow hoe ik tot deze conclusie kom , ik heb hier in mijn kennissenkring een gewezen militaire piloot,commandant op de viermotorige hercules c46 die destijds telkens het vliegtuig bestuurde waaruit ik tijdens mijn legerdienst gesprongen ben,van sindsdien dateert onze vriendschap.
    Die heeft mij daarop attent gemaakt en samen hebben wij via de vluchtsimulator de mogelijkheden onderzocht,en daarbij bleek dat het véél gemakkelijker is om in duikvlucht het pentagon te rammen dan eerst een 360 graden afdraaiende koers te volgen.

    Mooi gaatje in de muur hé Xiroke ,foto's genoeg gezien en ook verklaringen gelezen ,yep ooggetuigen die het vliegtuig op 7.5 meter boven zich zien razen en net géén 50 meter verder zien inslaan ,die zegt dat de muur van het pentagon zich sterk hield en hoe de neus van het vliegtuig zich als het ware omhoog krult alvorens de exploderen, en die gast leeft nog , waar stond die dan... het grasveldje vóór het pentagon soms , en hoe kom je dan aan een zo mooi gaatje dat tot in de derde ring van het pentagon doorgaat, zo sterk zijn de neuzen van de vliegtuigen heus niet gebouwd.
    En vliegtuigen die hun vleugels en staartje intrekken bij een crash ben ik ook nog nooit tegen gekomen buiten deze eerste keer dan....



    De onzinverhalen van officiele instanties zijn dus het enige geloofbare.
    Ik heb tijd genoeg genomen om op onderzoek te gaan ,en hier al meerdere links geplaatst die mijn woorden en beweringen ondersteunen ,tja als jij géén moeite doet om die te lezen is het zinloos.
    Ja ,jij bent pas tevreden als hier iedereen de officiele vrijgegeven informatie die trouwens rammelt aan alle kanten gaat slikken als zoete koek.
    Ik heb hier toch ook nooit of nooit gezegd dat er hier één iemand hetgeen ik zeg moet aannemen alsof het de waarheid is,en dit in tegenstelling tot wat jij wil.:eek:

    @Iroke , ik krijg hier een nog véél sterker gevoel dat jij door je pro-amerikaanse visie het hier niet kan hebben dat er nog steeds kritiek hierop geleverd wordt.
    Nogmaals ,iedereen is vrij om te geloven wat hij wil en niet, ik verplicht hier niemand tot het geloven van mijn theorie , en vanwaar mijn argumenten komen ,kan je dus zien in bijgeplaatste linken.
    Ik vind het alleen spijtig dat jij inplaats van op mijn argumenten en feiten gaat reageren , het besluit van ineens op de man te gaan spelen....laag...bijzonder laag ...en dat voor een mod.

    Edit: En Xiroke, wat jouw imprealistische vriendjes betreft en hun lijstje van de landen van de as van het kwaad...wat staat daar in godsnaam cuba bij te doen... hedde daar een verklaring voor....de eerste cubaanse terrorist moet daar bij wijze van spreken nog geboren worden aangezien zijn échte broeders allang in de vs wonen._0/
    Mwa, waarom schrijf ik dit nu, je gaat het toch niet meer lezen...laat staan reageren.:cool: :b:
     
    Laatst bewerkt: 27 sep 2006
  14. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    die kaper had vlieglessen genomen bij een particulier bedrijfje.

    waarom zou het geen vliegtuig geweest kunnen zijn? mensen op de TU hier hadden een test gedaan waaruit blijkt dat het vliegtuig wel degelijk zo een rare bocht kon maken en dat wanneer een vliegtuig tegen een muur zoals het pentagon vloog het als het ware verdween. het meetal werd door hitte e.d. gewoon verbrand en verpulverd.
     
  15. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11
    Dat klopt, en die instructeur van dat particulier bedrijfje heeft dan ook verklaard dat die kaper de grootste moeite had om een éénmotorige cessna in de lucht te houden.
    En wat velen niet weten is dat het luchtruim boven het pentagon eigenlijk een no-fly zone is waar men vooralleer die zone in te vliegen ervoor toestemming via de faa aan norad moet vragen.
    Dit gekaapt vliegtuig dat zijn transponder had uitgeschakeld en niet reageerde op de vluchtleiding om radiocontact te maken ging dus recht op die no-fly zone af ....dus reden genoeg om jachtvliegtuigen op onderscheppingskoers te sturen me dunkt, en dan gaat die amateurpiloot er nog een uitgebreid bochtje naar stuurboord aan toevoegen tewijl hij daarbij daalt van 2400 meter, naar 240 meter en dan op het pentagon invliegt.
    Waarom gaat die piloot méér risico nemen door die 360 graden bocht in een verboden zone uit te voeren als hij daarbij weet dat hij met elke minuut hij langer vliegt ook méér kans maakt om onderschept te worden door gevechtsvliegers , en het risico gaat lopen dat ze hem voortijdig uit de lucht zullen schieten, en dit terwijl het véél gemakkelijker is om je vanop die afstand en hoogte op het pentagon te laten vallen.
     
    Laatst bewerkt: 27 sep 2006
  16. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Xirokee, als je echt zo veel te doen hebt, waarom schijf je dan een ellenlang betoog zonder inhoud.... ?
     
  17. Hellspawn

    Hellspawn Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    Het hele gedoe rondom de aanslagen op 11 september 2001 lijkt steeds meer op een black box. Ik weet er niet zo heel veel van, van alle verklaringen… Wat ik wel weet, is dat Amerika momenteel de enige supermacht is, en dat schept een enorme arrogantie. De VS doen net alsof ze de politie van de wereld zijn. Dat heeft zo zijn achtergrond, in het verleden hebben zij zich isolationistisch opgesteld, vooral tijdens de Tweede Wereldoorlog. Pas toen Pearl Harbor werd gebombardeerd door de Japanners, gingen de Amerikanen zich veel actiever bemoeien met de wereld in oorlog… Sinds die tijd hebben ze gezegd dat ze zich overal mee zullen bemoeien, en dat doen ze ook…

    Een daadwerkelijke bezorgdheid om de wereldpolitiek van deze supermacht zou op zijn plaats zijn, maar dat is niet de waarheid… Amerika is een land dat doet wat het wil. Bush Sr heeft ooit gezegd dat de feiten hem niet interesseren in het kader van zijn vaderland… Amerika is alles… Maar een dergelijke instelling is destructief. Ik wil de aanslagen van 9/11 niet goedpraten, maar die terroristen zijn ook denkende wezens, net als wij. Dat ze zich soms lijken te gedragen als ongeleide projectielen… Ik weet eigenlijk niet wat ik ervan moet zeggen… Het (b)lijkt zo te zijn dat ze altijd wraak willen nemen op wat de VS hen aan doet... Wat ik verder vermoed, is dat Amerika een vuil spelletje speelt op de wereld… Ik geloof niet dat ze zelf verantwoordelijk zijn voor de aanslagen, dat gaat me te ver…

    Wat ik wel weet, is dat Amerika een zeer agressieve buitenlandse politiek volgt en alles uit de weg ruimt wat in hun weg loopt... Direct na de aanslagen van 11 september 2001 hebben ze Afghanistan onophoudelijk gebombardeerd, volgens hun zeggen omdat ze de daders wilden treffen… Gevolg: 3500 mensen de dood in gejaagd! 9/11 heeft bijna 2800 slachtoffers geëist, Amerika is daar met haar wraakactie ver overheen gegaan… Uiteindelijk zijn er natuurlijk veel meer mensen gestorven dan die 3500 mensen in Afghanistan…

    Ik zeg niet dat Amerika alles fout doet, ik heb echter wel bedenkingen tegen het zeer agressieve gedrag wat Amerika ten toon spreidt, vooral buiten haar eigen grenzen… Dit zijn onze bondgenoten die ons geholpen hebben tijdens de 2e Wereldoorlog, maar deze bondgenoot is in de loop der jaren anders geworden… Mark My Words…
     
    Laatst bewerkt: 27 sep 2006
  18. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11
    Yep,hier valt niet veel aan toe te voegen, misschien nog het onnodige aantal doden tijdens de invasie in irak, en al die slachtoffers die er daar gevallen zijn tijdens het embargo toen saddam er nog aan de macht was.En alle slachtoffers die er nu nog dagelijks vallen.
    Ik zie twee redenen hiervoor ,de eerste en belangrijkste :controle over de oliebronnen en de tweede het zij ietsje minder belangrijk aangezien ze momenteel alleen de oliebronnen onder volledige controle hebben:controle over de regio,voor wat dat waard is aangezien ze er niet in slagen om de terroristische aanslagen een halt toe te roepen.
    Het zal zijn dat wij beiden in al die jaren de vs hebben zien verworden van wat ze waren (vietnamoorlog) tot wat ze nu zijn,een stelletje agressievelingen die de wereld hoe dan ook naar hun hand willen zetten.
     
    Laatst bewerkt: 27 sep 2006
  19. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11
    @Xiroke , ik heb hier zojuist een verlossend mailtje binnengehad wat die kruisraketten betreft.
    Het is zo dat die geprogrammeerd worden om naar doel te vliegen,doch een kruisraket wordt ook zodanig geprogrammeerd zodat hij na lancering als het ware naar de aarde toeduikt en boven de aardoppervlakte zijn koers naar zijn doelwit voortzet.
    Dit heeft te maken met de radarhorizon, en aangezien een kruisraket daaronder blijft kan hij hoe dan ook niet opgespoord worden door radarinstallaties.
    Het nadeel hiervan,als je dat al een nadeel kan noemen aangezien zulk een raket tegen ongeveer 5000km/uur vliegt is dan ook als volgens het computerprogramma de raket bij het doelwit aankomt hij dan ook eerst hoogte moet winnen , en dit om in contact met de keyhole-sattelieten te komen die hem vanaf dan begeleiden naar de exacte plaats van het doelwit,en dit gaat dan ook met een mooi boogje gepaard,tís alleen voor de vijand een ietsje te snel om hoe dan ook nog maar te kunnen ingrijpen.:b:

    Edit:mad:Xiroke, dit is een forum weet je wel , en géén didactuur,hier mogen alle meningen aan bod komen.
    Of je ze graag hoort of niet ,doet er niet toe.
    Wij leven hier in Nederland en Belgie nog altijd in democratisch ingestelde naties waarbij alle ingezetenen het recht hebben om hun stem hoe dan ook te laten horen...ben je het daar niet mee eens dan heb je dat hoe dan ook maar te accepteren.:b:
     
    Laatst bewerkt: 27 sep 2006
  20. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    idd recht van meningsuiting, persvrijheid etc.

    lange berichten hier trouwens
     

Deel Deze Pagina