Tja,een ietwat verwarrende benadering Xiroke , wat wil je nou bedoelen draaien en raken of duiken en raken ?
Jij hebt het hier blijkbaar over een kruisraket,als die eerst een draai maakt alvorens op zijn doel te duiken ,dan zal dit wel zijn omdat het zo geprogrammeerd is in het vluchtgeheugen van de raket.
Alle andere raketten en zeker de lucht/luchtraketten type sidewinder en aim sparrow gaan wel degelijk recht op hun doel af, niks te draaien hier ,bonk er volop ja in de kortst mogelijke tijd.
Ik dacht toch dat het vliegtuig in handen van kapers was,dacht je ook niet.
Ikzelf vind het totaal onlogisch dat een niet gekwalificeerde piloot eerst een standaard-draai van 360 graden naar stuurboord gaat maken alvorens zich tegen zijn doel te pletter laat slaan en dit omdat je het vluchtplan bekijkt het veel gemakkelijker is om met een lichte bocht naar bakboord te maken en zich dan in een geleidelijke duikvlucht op het pentagon te pletter laat vallen.
En die standaardprocedure van een 360 graden bocht is om de piloten bij de luchthavens in een wachtrij te zetten alvorens te landen,en dit was hier zéér zeker het geval niet.
Als jij jouw redenatie laat afhangen van het feit dat jij het in een vluchtsimulator kan,het iedereen moet kunnen dan ben je mis,hoe ik dat weet??
Ik heb hier óók een vluchtsimulator op de pc ,en ik kan ook 360 graden rondjes draaien om terug op koers te komen voor doel , maar een écht vliegtuig besturen is nog wat anders dan een vluchtsimulator.
En die piloot onervaren als hij was kreeg maar één kans,en die maakt een perfecte aanvlucht,te perfect als je het mij vraagt.
En oow hoe ik tot deze conclusie kom , ik heb hier in mijn kennissenkring een gewezen militaire piloot,commandant op de viermotorige hercules c46 die destijds telkens het vliegtuig bestuurde waaruit ik tijdens mijn legerdienst gesprongen ben,van sindsdien dateert onze vriendschap.
Die heeft mij daarop attent gemaakt en samen hebben wij via de vluchtsimulator de mogelijkheden onderzocht,en daarbij bleek dat het véél gemakkelijker is om in duikvlucht het pentagon te rammen dan eerst een 360 graden afdraaiende koers te volgen.
Mooi gaatje in de muur hé Xiroke ,foto's genoeg gezien en ook verklaringen gelezen ,yep ooggetuigen die het vliegtuig op 7.5 meter boven zich zien razen en net géén 50 meter verder zien inslaan ,die zegt dat de muur van het pentagon zich sterk hield en hoe de neus van het vliegtuig zich als het ware omhoog krult alvorens de exploderen, en die gast leeft nog , waar stond die dan... het grasveldje vóór het pentagon soms , en hoe kom je dan aan een zo mooi gaatje dat tot in de derde ring van het pentagon doorgaat, zo sterk zijn de neuzen van de vliegtuigen heus niet gebouwd.
En vliegtuigen die hun vleugels en staartje intrekken bij een crash ben ik ook nog nooit tegen gekomen buiten deze eerste keer dan....
De onzinverhalen van officiele instanties zijn dus het enige geloofbare.
Ik heb tijd genoeg genomen om op onderzoek te gaan ,en hier al meerdere links geplaatst die mijn woorden en beweringen ondersteunen ,tja als jij géén moeite doet om die te lezen is het zinloos.
Ja ,jij bent pas tevreden als hier iedereen de officiele vrijgegeven informatie die trouwens rammelt aan alle kanten gaat slikken als zoete koek.
Ik heb hier toch ook nooit of nooit gezegd dat er hier één iemand hetgeen ik zeg moet aannemen alsof het de waarheid is,en dit in tegenstelling tot wat jij wil.
@Iroke , ik krijg hier een nog véél sterker gevoel dat jij door je pro-amerikaanse visie het hier niet kan hebben dat er nog steeds kritiek hierop geleverd wordt.
Nogmaals ,iedereen is vrij om te geloven wat hij wil en niet, ik verplicht hier niemand tot het geloven van mijn theorie , en vanwaar mijn argumenten komen ,kan je dus zien in bijgeplaatste linken.
Ik vind het alleen spijtig dat jij inplaats van op mijn argumenten en feiten gaat reageren , het besluit van ineens op de man te gaan spelen....laag...bijzonder laag ...en dat voor een mod.
Edit: En Xiroke, wat jouw imprealistische vriendjes betreft en hun lijstje van de landen van de as van het kwaad...wat staat daar in godsnaam cuba bij te doen... hedde daar een verklaring voor....de eerste cubaanse terrorist moet daar bij wijze van spreken nog geboren worden aangezien zijn échte broeders allang in de vs wonen._0/
Mwa, waarom schrijf ik dit nu, je gaat het toch niet meer lezen...laat staan reageren. :b:
Laatst bewerkt: 27 sep 2006