1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

9/11 laten we nog eens kijken...

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door bulleta, 23 feb 2006.

  1. Clitoris

    Clitoris Guest

    Leuk dat het hier weer terugkomt op de maanlanding, een tijd geleden was er geloof ik al een topic gestart wat betreft de 'valse maan landing' http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=25771&highlight=maan+nep. Wat 9/11 betreft? Natuurlijk is het gepland, de bewijzen wegen duidelijk op tegen de nogal zwakzinnige tegen argumenten.
     
  2. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Het feit dat je zwakzinnige in die formulering gebruikt, zegt mij al genoeg.
     
  3. Keukenhufter

    Keukenhufter Active Member

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0

    _O_
    Mooi gezegd!
     
  4. razorwalled

    razorwalled Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    vindt ik dus alweer niet de holocaust zoud je niet kunnen neppen er is zo veel bewijs dat het wel gebuert is maar met 9/11 is er niet veel open info en toeganklijk bewijs voor de openbaar publiek. Ook
    geloof ik niet in deze conspiracy theroy 100%. Maar ik ben er wel voor open als 1 van 2 moeglijk heden want ook zij alle dingen in de film niet uitgelegt ik beodel ze kunnen bewijs dat en vliegtuig pentagon heeft geraakt door filmpjes van en tank station te realsen maar dat doen ze niet! warom?
     
    Laatst bewerkt: 24 feb 2006
  5. Drone

    Drone Active Member

    Berichten:
    941
    Leuk Bevonden:
    1
    Mensen die over de maandlanding twijfelen hebben het 100% mis, voor alles is wel een verklaring te vinden.
     
  6. Heavenraiser

    Heavenraiser The raiser of heaven

    Berichten:
    223
    Leuk Bevonden:
    25
    hmm, laat maar k check die andere thread wel (tet)
     
    Laatst bewerkt: 24 feb 2006
  7. falcon NL

    falcon NL Creatief mens

    Berichten:
    1.225
    Leuk Bevonden:
    53
    Andwoord 1: Van jou redenering klopt niet zo veel veel...Titanium is makkelijker te smelten dan staal?!? Kijk het filmpje nog een keer en kom dan maar terug...
    andwoord 2:Wat voor [piep] ben je :mad:??
    [​IMG]
    het gat is schuin..waarom zijn er dan geen afdrukken van de vleugels?omdat het gat gedeeltelijk door de vleugels gemaakt is en
    er zijn grote stukke puin van het vliegtiug gevonden.
    Andwoord 3: Er bestaan hele goede manieren om afstanden op foto's aftelezen,en een aanpassing is onmogelijk.De motor die gevonden is gewoon te zwak om het comerieel vliegtuig (het vliegtuig dat men zegt dat het is) te laten vliegen.
    Andwoord 4: Gelukkig is het vliegtuig wat er van beweerd wordt een raket afgeschoten te hebben niet een F16 , nogmaals kijk de film maar goed

    Nou leg maar uit waarom die mensen niet weg werden geblazen, leg maar uit waarom 6 van de 7 blackboxen vernietigt zijn maar een paspoort van de dader het overleeft heeft(WTC),leg maar uit waarom het net het reneoveerde deel was, leg maar uit waar de FBI maar 3 beelden heeft vrijgegeven, nou begin maar zou ik zeggen
     
  8. falcon NL

    falcon NL Creatief mens

    Berichten:
    1.225
    Leuk Bevonden:
    53
    :mad: dubbel post
     
  9. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11
    Waarom moeten ze alle informatie openbaar maken , zodat iedereen juist weet wat wie en vooral waarom het precies gebeurd is .
    Die aanslagen waren tegen het hele amerikaanse volk gericht , en gold tegelijkertijd als een oorlogsverklaring van de al quaeda en het talibanregime aan amerika .
    En daardoor wordt het begrip top secret van kracht aangezien amerika toen de noodtoestand afkondigde , en blijven alle delicate informatie die ze krijgen van de zwarte dozen van de vliegtuigen en alle andere relevante details onder de noemer staatsgeheim .
    En stel nu dat het pentagon écht getroffen is door een raket , dan nog kunnen en willen de amerikanen niet toegeven dat dit is kunnen gebeuren doordat hun veiligheidssysteem deerlijk gefaald heeft in dit geval , en dan is een vliegtuigcrash in dit geval de beste optie om dit falen te verdoezelen .
    De bevolking heeft toen genoeg live-beelden voor de kiezen gehad , en vrijwel iedereen daar en verder in de hele wereld heeft er ooggetuige van kunnen zijn toen de kapers hun vliegtuig in de zuidelijke toren lieten crashen .
     
  10. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    Als de voordelen op gaan tegen de nadelen, mss is er hier wel iets groters aan de hand dat het leven waard wad (oorlog/cover actie voor iets wat in het pentagon huisde en zonder moeite vervoerd moest worden?, enz )

    tja ik blijf de aanslag op pentagon verdacht vinden hoor, gewoon te vreemd, en juist omdat de situatie zo vreemd is zou de amerikaanse regering juist hierover MEER informatie over moeten vrijgeven.

    Maarja, de twintowers lijkt me niet dat je dat voor de lol faked, zelfs niet als je Bush heet, tenzij je echt wat groots te pakken kan krijgen hierdoor, of iets groots kan coveren
     
  11. halo nerd

    halo nerd i like halo

    Berichten:
    425
    Leuk Bevonden:
    0
    ja en het 4e vliegtuig dan wat er waarscheinlijk nooit is geweest, is ie er geweest waar is ie gebleven dan, is ie er niet geweest waarom hebben ze het verzonnen ??
     
  12. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11

    He kerel , dat bestaat wel degelijk , dat is gecrasht midden in een veld terwijl het op weg naar het witte huis was.
    Het kardinale punt is hier , hebben de passagiers zoals nu wordt beweerd de vliegtuigkapers aangevallen en proberen te overmeesteren waardoor het vliegtuig gecrasht is , of hebben amerikaanse gevechtsvliegtuigen het toestel gewoon uit de lucht geschoten voor alle zekerheid , en net dat nu zullen we nooit weten aangezien niemand ( zogezegd) het toestel heeft zien crashen.
     
  13. halo nerd

    halo nerd i like halo

    Berichten:
    425
    Leuk Bevonden:
    0
    en waar is het vliegtuig gebleven dan, aangezien er geen 1 deel is gevonden, wat zijden ze ook alweer, owja het grootste stuk dat gevonden was was een telefoon boek,denk daar eens over na
     
  14. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11

    Die vierde vlieger is gecrasht in de staat Pennsylvania terwijl hij op weg was naar zijn doel , het witte huis, en van dat vliegtuig is méér dan voldoende aan wrakstukken gevonden .
    Het is dat vliegtuig dat zogezegd in het pentagon gecrasht is waar ze héél weinig , of beter gezegd zo goed als niets van terug vinden .
    En aan de impact van de crash in Pennsylvania te zien is dat vliegtuig vrijwel loodrecht de grond ingeboord omdat de wrakstukken in een wijde kring verspreid lagen , terwijl er bij het pentagon vrijwel niets herkenbaars te vinden was van wat er maar in de verste verte op een vliegtuig van het gecrashte type leek.
     
  15. halo nerd

    halo nerd i like halo

    Berichten:
    425
    Leuk Bevonden:
    0
    jonge als je het filmpje goed bekeken had, dan had je gezien dat er rond die kraten alleen maar kleine stukjes lagen, vind je dat genoeg voor een geheel vliegtuig ???, bij alle andere (echte ) zie je gehele vleugels of delen van de staart liggen bij deze toch echt niet want in pensylvenia was het grootste nog steeds een telefoon boek
     
  16. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11

    Ja , weet je , toen dat gebeurde was ik net voor mijn werk op dat moment in het zuiden van de verenigde staten , namelijk de staat Louisiana om precies te zijn en de dag daarop moesten we met het vliegtuig naar canada , wat dus prompt niet doorging .
    Ik heb het destijds live en realtime kunnen meemaken ginds en volgens mij is er daar niets , of misschien op het pentagon na , gefaked .
    Nee , als je daar toen niet was kun je die hysterie niet begrijpen , en men was daar volkomen in shock , en waren wij verplicht om met een huurauto vanuit het zuiden van amerika naar canada te rijden aangezien alle vluchten op het continent prompt geannuleerd werden.
    En wat een reisje van een week moest worden , draaide uiteindelijk uit op een nachtmerrie van maar liefst drie weken en op alle tussenstops kreeg je steevast een plaatselijke sheriff aan je vestje aangezien wij met zijn vieren waren en dit met de onvermijdelijke vragen ,vanwaar komen jullie, en wat komen jullie hier doen en waar gaan jullie nu naar toe .
    Dat was toen op zijn zachts gezegd een acute aanval van paranoia dat er toen tussen de amerikaanse gezagsdragers heerste , en dan deed het er niet toe dat er belgium op je paspoort stond .
     
  17. unXist

    unXist F5 hoer

    Berichten:
    707
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar toch svennies, ik neem aan dat je deze "docu" ook gekeken hebt. Ik vind het erg vreemd dat bij het 4e vliegtuig er geen brand is terwijl dat bij de andere plekken duidelijk het geval was.
    Verder zie je ook geen sleepspoor van grote wrakstukken, en zo'n krater krijg je ook niet bij een crash of misschien alleen als het zich verticaal in de grond boort maar dan nog steeds moeten de vleugels + brandstof buiten de krater uiteenspatten.
    Bij het WTC zag je gewoon duidelijk dat het vliegtuigen waren, bij het 4e vliegtuig is hier totaal geen duidelijkheid over en bij het Pentagon zouden er beelden van zijn maar waarom laten ze die dan niet zien. Waarom mensen dit soort theorieen op laten zetten als je ze ook de waarheid kunt laten zien, wat hebben ze te verbergen ?

    Om het maar even plat te zeggen, ik vertrouw die Amerikanen voor geen fl*kker!
     
    Laatst bewerkt: 25 feb 2006
  18. bulleta

    bulleta Active Member

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    welcome to the club
     
  19. Heavenraiser

    Heavenraiser The raiser of heaven

    Berichten:
    223
    Leuk Bevonden:
    25
    Ik denk niet dat ze dit soort theorieen serieus nemen (dus zien ze geen reden om de waarheid te bewijzen, hún waarheid te bewijzen), een aanslag met zoveel doden, allemaal in scene gezet, dat is nogal onlogisch
    Toch zijn er een aantal dingen inderdaad "suspicious"
    Maar de vraag wat ze te verbergen hebben bij het pentagon waarom ze de waarheid niet kunnen laten zien lijkt me nogal ... hmm?
    Ze hebben vanalles te verbergen, staatsgeheimen, het is logisch dat ze niet zomaar iets vrijgeven... de vraag is voor mij juist,,, waarom bepaalde dingen wel:confused:
     
  20. the_xbox_men

    the_xbox_men xbox 360

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zou zeker niet raar opkijken als de regering van america zegt dat zij het gedaan hebben waarom? omdat ik ook bijv. op tv een documantaire heb gezien. die ging niet zozeer over de details maar om de grote lijne waarom, waar en waneer. bijv dat de minister van defensie in 1960-70 ofzow toen der tijd had beweerd dat ze meer macht moesten krijgen in het midden oosten. en verek dat hebben ze nu(denk dat ze gewoon een president nodig hadden die gek genoeg was om het plan te ondertekenen. zijn tegenstander trouwens tijden de verkiezingen had gevochten in de vietnam oorlog toch? bedenk ik me net. die weet hoe oorlog is en die zou er niet veel voor voelen om daar soldaten heen te sturen fraude iemand?) maar ook dat er f-16 normaal opstijgen als een vliegtuig uit koers raakt en dat dat normaal maar 5 min duurt voordat ze dat vliegtuig hebben onderschept. op 9-11 stegen ze 90 minuten nadat het eerste vleigtuig al lang en breed dat gebouw in was gevlogen op. bovendien ook wel typisch dat de amirikaanse regering steeds van ministers enz. maar altijd zijn er vraagtekens gezet bij de americaanse regering. zal het je nog sterker vertellen: tweede wereldoorlog 1930 duitsland we zien een land dat op ze gat lag alleen maar armoede, van je pensioen kon je welgeteld een ei kopen enz. hoe kan het nou dat vanaf 1935 duitsland als een gek ging groeien en het kreeg een geolide oorlogmachine en iedereen had werk enz. enz. waar kwam dat geld vandaan? america:eek: :eek: :eek:. oke eerlijk zijn het was niet de americaanse regering maar het was het kapitaal. sterker nog weet je wie het kapitaal was in america? joden! en opeens america kwam in de oorlog en hitler kon zijn oorlogmachine niet meer bevooraden en alles ging fout en het duitse leger deed vanaf 1943 niks meer als in grote getallen terugtrekken. tja dat krijg je als je je geldschieter de oorlog verklaart. ow btw srry ik lul weer een beetje door maar denk daar ook is aan. ik zweer het je de americaanse regering staat onder bevel van het kapitaal en die gaan over lijken hoor:mad:
     
    Laatst bewerkt: 25 feb 2006

Deel Deze Pagina