9/11 laten we nog eens kijken...

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door bulleta, 23 feb 2006.

  1. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    Iets dat veel levens waard is, iets groots, een cover actie, of oliebelangen
     
  2. alisum41

    alisum41 L1F3 T0 G4M3

    Berichten:
    218
    Leuk Bevonden:
    0
    @ carlite

    volgens mij ben je slechthorend want ze spreken zich helemaal niet tegen in het filmpje. Hij heeft het eerst over 1600 graden celcius (titanium) en 1000 graden celcius (ijzer), Daarna heeft hij het over 2000 graden fahrenheit (WTC). Dus... volgende keer beter opletten|:-
     
  3. bulleta

    bulleta Active Member

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    wie het er nu nog niet mee eens is dat de aanval op het pentagon niet zo is gegaan als wat ze vertellen dat er is gebeurt.
    die steekt gewoon zn kop in het zand
     
  4. carlito

    carlito Active Member

    Berichten:
    319
    Leuk Bevonden:
    0
    ach ja dat zou kunnen, maar ik ga niet meer in discussie. ik weet zeker dat het aanslagen waren en dat de regering er niets mee te maken heeft. ook geloof ik in de maanlanding! _0/ _0/ _0/
     
  5. the_xbox_men

    the_xbox_men xbox 360

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    als jullie nou eens goed mijn verhaal gaan lezen dan zit je niet zo te eikelen over de amerikaanse regering_0/

    ik geloof het wel maar aan de andere kant zijn er behoorlijk wat anti-amerika organistaties die dit tot de grond uitgezocht hebben(lijkt me). en als amerika het zelf gedaan zou hebben zou het midden oosten een grote troef tegen amerika hebben. maar ik vertrouw die amerikaanen voor geen meter dus ze zullen er wel wat op gevonden hebben.
     
    Laatst bewerkt: 26 feb 2006
  6. falcon NL

    falcon NL Creatief mens

    Berichten:
    1.225
    Leuk Bevonden:
    53
    maar ik zit nog te wachten op je makkelijke andwoorden :{
     
  7. unXist

    unXist F5 hoer

    Berichten:
    707
    Leuk Bevonden:
    0
    Als jou verhaal waar zou zijn dan zou ik alleen maar meer zitten "eikelen" op de amerikaanse regering ;)


    Maargoed om weer ontopic te gaan, hoe is het verklaarbaar dat er bij het 4e vliegtuig geen brand was en allen in zulke kleine stukjes lag. Lijkt me lastig als je soms op Nation Geographic Channel/Discovery ziet wat er van een gecrasht vliegtuig over blijft.
     
  8. CasPerZerZ

    CasPerZerZ *Sorteert Pallets

    Berichten:
    341
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga ervanuit , ook na de filmpjes, dat alles echt is gebeurd.

    Aleen: Het pentagon is een monument en er is altijd wel een toerist of iets anders die het filmt.Beelden zijn schaars...though.Vaag

    En over de maan: het enige onverklaarbare bewijs dat ik zie is de wapperende vlag.Er is aleen zwaartekracht en verder niks op de maan.Raar
     
  9. fllix313

    fllix313 Active Member

    Berichten:
    783
    Leuk Bevonden:
    16
    en je kan geen sterren zien
     
  10. carlito

    carlito Active Member

    Berichten:
    319
    Leuk Bevonden:
    0
    de wapperende vlag komt omdat men de vlag in de grond stopt, (heen en weer draaien, net als een tentpaal) hierdoor gaat de vlag dus bewegen. De vlag kan alleen niet stoppen met bewegen omdat er niets is dat hem tegen kan houden, geen atmosfeer.
     
    Laatst bewerkt: 27 feb 2006
  11. CasPerZerZ

    CasPerZerZ *Sorteert Pallets

    Berichten:
    341
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja daar zeg je wat.

    Maar ook al is de zwaartekracht op de maan zo ontzettend laag,die vlag staat wel heel erg strak en vouwt in rare bewegingen die niet voorspelbaar zijn met de bewegingen van die astronaut.ook dat met de sterren is raar, maar mischien ligt het aan de brakke camera die ze hebben.

    Mooi bewijs zou zijn om terug te keren naar de maan en toch de voetsporen te vinden.
     
  12. bulleta

    bulleta Active Member

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    als het zo zou zijn als carlito zegt dan zou die vlag helemaal vaag gaan doen en omhoog gaan hangen ofzo
     
  13. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11

    Hee gast , wat je hier verteld geloof je toch zelf niet he |:- , en indien jij dat wél doet vindt ik jou toch een erg lichtgelovig en uiterst beinvloedbaar type .:eek:
    Als je toen naar het filmpje over de maanlanding keek dan zag je op een bepaald moment een van de astronauten een sprong maken en een eindje verder terug op het maanoppervlak neerkomen .
    Dus als jij jou theorie in verband met die vlag dus overplaatst op die astronaut , tja dan zou die daar nu nog horen rond te zweven enkele meters boven het maanoppervlak aangezien dan aan zijn sprong géén einde meer zou komen ._0/
    Op de maan is er ook sprake van een geringe zwaartekracht zodat die astronaut tijdens zijn sprong dank zij zijn gewicht automatisch terug op het maanoppervlak zou landen , en net diezelfde parameter geldt ook voor die vlag , die door zijn gewicht uiteindelijk moet stil naar beneden hangen .
    Géén enkele vorm van energie is eeuwigdurend zonder invloed van buitenaf en aangezien de maan géén atmosfeer kent en er bijgevolg géén wind waait hoort die vlag binnen de kortste keren stil te hangen , en zéér zeker niet lustig te wapperen zoals in dat filmpje duidelijk werd .:+
     
  14. bulleta

    bulleta Active Member

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
  15. RRroger

    RRroger Active Member

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    1
    ik sluit me bij je aan :p
     
  16. Megramons

    Megramons Active Member

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Iedereen is het er mee eens dat de WTC-ramp echt is. Geef me dan eens één reden waarom de Amerikanen hun Pentagon hebben opgeblazen.
     
  17. Cygnum

    Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.697
    Leuk Bevonden:
    0
    Het lijkt me ook vrij sterk dat Amerika zijn eigen defensiegebouw onder vuur neemt. Wat me waarschijnlijker lijkt is dat terroristen een kruisraket hebben afgevuurd, vermoedelijk een Amerikaanse. De Amerikanen kunnen het niet verdragen dat hun eigen raketten tegen hun gebruikt worden en stoppen het in de doofpot door te zeggen dat een 757 neergestort is op het Pentagon.

    Just my two pence.
     
  18. Fnx

    Fnx Active Member

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hier mijn pws over gedaan, en zelf ook veel onderzocht, en ben heel skeptisch gebleven, maar toch... Er zijn dingen die gewoon echt niet kloppen!
     
  19. Heavenraiser

    Heavenraiser The raiser of heaven

    Berichten:
    223
    Leuk Bevonden:
    25
    hmm het lijkt er dus op dat... de Amerikaanse overheid al op de hoogte was van de aanslag en deze hebben dit naar hun voordeel hebben gebruikt om een oorlog tegen afghanistan en Irak te rechtvaardigen en tevens om een geheim object vanuit het pentagon te verplaatsen naar elders?

    beweren dat ze het zelf geplant hebben... lijkt me overdreven
     
    Laatst bewerkt: 27 feb 2006
  20. Spartan_117

    Spartan_117 bass

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    laat die bush met regering lkkr in zn eigen sop gaar koken.. stelletje debielen..
    ik zeg neit dat ik het eens ben met die lui die die aanslag hebben gepland/gepleecht, maar ze hebben het er zelf naar gemaakt ...vindt ik
     

Deel Deze Pagina