1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

A Campingflight to Lowlands Paradise '09

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Timmeh, 24 apr 2009.

1. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Zo lekker geslapen zeg :+

2. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Waar blijven de verhalen jongens?

3. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142
    Zo ik ben er ook weer en laat ik maar is cijfertjes gaan geven dan. het was in ieder geval super en volgend jaar ben ik er weer.

white lies gemist door de lange wachtrij.:'-(

Paolo Nutini (ja vriendin..) 5
    Niet echt mijn ding en het was niet echt speciaal ofzo.

Bon Iver 7
    Strak gespeeld alleen verloor ik af en toe mijn aandacht een beetje.

Beirut 8
    heel goed, hier ga ik zeker meer van luisteren. wat een stem heeft die gast toch en alle instrumenten ook zeer strak bespeeld, goede sfeer.

Lilly Allen 6
    Wat ze deed, deed ze goed. was minder erg dan verwacht voor me.

Spinnerette 6
    Lekkere show, alleen kwam het nooit echt los.

Faith No More 5
    Niet mijn ding en wel hele rare afwisselingen.

The Prodigy 9
    Heel druk maar wat een show was dat zeg, van het begin tot het eind knallen! perfecte sfeer gewoon keihard losgaan!!! Outer Space, Smack My bitch up, Omen en Invaders must Die waren gewoonweg briljant!

The Living End 6,5
    Lekkere meezing rock, leek heel veel op Green day. was niet echt speciaal.

Crystal Antlers 4
    Kon me gelijk al niet boeien.

Them Crooked Vultures 7
    De grote telleurstelling voor mij! Gewoon een nieuwe Queens of The Stone age. Josh Homme heeft gewoon te veel invloed gehad op dit project. Ik wil iets nieuws niet nog een stone rock act. JPJ was weer super op de bass en de show was gewoon strak.

Wilco 8,5
    Geniaal was het! super mooie solo's, onverwacht briljante overgangen! Hier ga ik zeker meer van checken!

Basement Jaxx 6,5
    Redelijk. mooie show alleen was ik er niet echt lang genoeg want we gingen naar de kaiser chiefs.

Kaiser Chiefs 7
    Het was weer lekker los gaan. Goede sfeer, alleen beginnen ze mij een beetje afgezaagd te worden. En de nieuwe nummers waren bout!

De Staat 9
    GENIAAL. strakke solo's en briljante riffs. Als deze band internationaal niet doorbreekt weet ik het ook niet meer! De beste nederlandse band van het moment.

Vampire Weekend 7
    Leuk en fris, maar ze missen net dat laatste beetje.

Drive Like Maria 7
    De india tent ging los op het laatste nummer. simpele muziek maar ze brengen het wel heel goed!

The Whitest Boy Alive 8,5
    de hele tent ging los en schreeuwde om meer. de grote verrasing van Lowlands voor mij. Wat een opzwepend geluid heeft deze band.

Bloc Party 8,5
    Hele strakke show. Nog even gepit op Helicopter! de nieuwe nummers zijn nog redelijk.

Arctic Monkeys 7,5
    Ze speelden heel goed. De nieuwe nummers zijn tof! maar niet geniaal.

4. Riddick

Riddick --

Leuk Bevonden:
    0
    Goh ik hoorde juist dat The Prodigy behoorlijk teleurstellend was, maar dat kan ook aan de persoon liggen natuurlijk (vermoedelijk) ;)

5. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Ja The Prodigy is niet echt mijn ding denk... M'n ogen knipperen nog steeds :+.

Waar stonden jullie bij Them Crooked Vultures? Ik stond nog nét onder de Grolsch tent, maar qua geluid was het niet echt goed, best jammer. Maar ik ben een echte QotSA fan, dus heb echt wel genoten hoor.

White Lies was mijn grootste tegenvaller, echt klote was dat. Ik weet niet wat het is, maar live klinkt gewoon echt NIET lekker.

En Lily Allen vond ik best tof hoor! Gewoon een toffe chick is dat, ik stond vrolijk mee te zingen :D
    Verder was Wilco ook mijn favoriet! Nooit gehoord, maar klonk zeer goed! Heb maandag ook gelijk het album binnengehaald, moet dat nog even luisteren :D

Verder vond ik vooral de nachten vet. We hadden superchille buren, die naar veel bands zijn geweest. Paar dezelfde als ons, maar ook veel verschillende. Dat is tof want dan kun je horen hoe bv. Basement Jaxx was enz. Veel gepraat met ze, echt ideaal. Zondag met een paar van die gasten naar de Staat geweest.

6. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Toch jammer om te horen dat Them Crooked Vultures tegenviel, ik had gehoopt op de ultieme blend i.p.v. een nieuwe QotSA.

Deel Deze Pagina