Ik had het ookal in de krant gelezen, lijkt me echt zóó vet. Daar wil dan echt heengaan als dit hoogstwaarschijnlijk doorgaat. \o/
vanavond is er weer een a1 grand prix, dit keer in amerika. om 10 voor half 11 de sprint en een uur later de hoofdrace
bron: http://www.verstappen.nl Echt kut dat Jos die 2 drive-throughs kreeg want een paar punten zaten er echt wel in maarja...
tja, de wedstrijdleider van de a1 is na het incident ontslagen dus wie heeft zich niet aan de regels gehouden?
Tja, ik vind het een beetje overdreven om hem te ontslaan. Ik bedoel hoeveel fouten maaken scheidsrechters bij het voetbal, starters bij het schaatsen etc
De directeur is niet ontslagen hij heeft Ontslag gepakt staat lettelijk in de 1e zin. En stja jammer voor Jos ik zou ook pissig zijn op die man als die dat bij mij flikte maar ik rij geen A1 ik heb alleen de sprint race gezien en die vond ik best leuk tegen over F1 dat is helemaal naar de klote aan het gaan A1 wordt en is zelfs leuker als de F1.
Nee idd, er staat dat hij het ontslag aangezegd heeft gekregen Wel een mooie race btw, en ja, wat Jos deed kan toch eigenlijk niet. Ook al ben je kansloos in een race of wordt je benadeeld, uitstappen tijdens de race kun je niet maken tegenover je monteurs en je team die zich de hele tijd voor hem uit de naad werken. Echte sportmensen gaan door tot het bittere eind
A1 is stuk leuker dan f1, zit tenminste wat spanning in. Ook weer even f1 gekeken, maja je weet toch wel wie gaat winnen... een ferrari of een renault. A1 gebeurt tenminste es wat En Verstappen is ook altijd wel aardig bezig.
Dan kijk jij de F1 niet echt goed. Sinds Indianopolis heeft Ferrari één race gewonnen, en Mclaren is degene met de meeste winst in het afgelopen seizoen. En de winnaar in de F1 is vele malen spannender dan in de A1... of hoevaak heeft Frankrijk nu gewonnen? _0/