1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

A1 Grand Prix series

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Meneer Stefan, 24 sep 2005.

  1. NL Eagle

    NL Eagle Californication

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    0
    ik weet nog niet of ik ga, maar zal wel al bijna uitverkocht zijn...
     
  2. GustavSan

    GustavSan Active Member

    Berichten:
    669
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb ook drie duinkaarten. Werd maandagmorgen (paar weken terug) gebeld door mijn neefje. Hij gaf aan dat de verkoop was begonnen. Toen waren alle tribune plaatsen nog beschikbaar, wij wilden H6 (ofzo) voor 85 euro p/p. Ik kon mijn broertje echter niet bereiken. Toen hij in de middag akkoord ging, waren alle tribune plaatsen al uitverkocht (shitzooi), met drie duinkaarten als gevolg.

    Ben wel benieuwd, beetje jammer dat A1 in het 'winterseizoen' loopt, dat betekent dikke jassen en paraplu's in Zandvoort als we pech hebben.
     
  3. NL Eagle

    NL Eagle Californication

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    0
    als je pecht hebt, maar kan me ehrinneren dat 1 oktober vaak ook nog wel mooi weer heeft hoor (het is tenslotte nog zomer officieel:))
     
  4. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.744
    Leuk Bevonden:
    1.943
    Met slecht weer heb je meestal de leukste races ;)
     
  5. JeePee

    JeePee Guest

    Helemaal als Josje meedoet :)
     
  6. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Jahaha inderdaad. :) Ik zou zelf ook wel eens live een crash willen zien, twee jaar terug was ik wel op Zandvoort toen Dumbreck (?) hard crashte maar helaas konden we dat net niet zien want het gebeurde in de laatste bocht en wij zaten in de duinen op het rechte stuk. Later op TV was wel te zien dat ie heel erg hard was. :)
     
  7. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan heb ik toen vlak bij jou gezeten! \o/
     
  8. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Whahaha \o/ _O_ Heb je toevallig ook nog foto's ervan? :)
     
  9. JeePee

    JeePee Guest

    Dan heb ik vlak bij Stefan én bij Mika gezeten 8) Wat een toeval. Volgens mij zat ik naast Stefan, hoe dat ineens :cool:
     
  10. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Whahaha vet mooi, ik kan nog wel eens foto's plaatsen van waar ik zat. En gaan jullie dit jaar ook naar DTM/A1? :D
     
  11. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    DTM niet, A1 wel :)
     
  12. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ook (en ik hoop DTM ook nog), waar ga jij zitten? Ik in ieder geval weer in de duinen, ik hoop een plekje bij de Tarzan bocht te krijgen maar daar zal het wel retedruk zijn. :)
     
  13. SPiRiT

    SPiRiT lekker scheuren

    Berichten:
    65
    Leuk Bevonden:
    2
    ja, volgende week is het al zover \o/
    het tweede seizoen gaat beginnen! en nog wel in ons eigen landje:lol:

    trouwens, er zijn nog genoeg kaarten te krijgen via www.A1GP.com

    ik heb gister nog twee weekend kaarten te pakken gekregen, en er is nog alle keus, wat betreft tribunes.

    alleen de duinkaarten zijn natuurlijk nog wel op, maar daar is het toch al zo druk dat je er waarschijnlijk niks van zal zien. Helaas want ik had graag bij de Tarzan bocht een paar mensen de grindbak in willen zien vliegen, volgend jaar beter dan maar.

    Maar toch, ik ben toch nog wel eruuugh blij met mijn T5 tribune kaartjes, voor maar 60 euro per stuk. Eerst wou ik alleen de vrijdag gaan, nu ben ik er Zondag dus toch ook bij!

    haha, en voor alle pechvogels die te veel hebben betaald op marktplaats of andere oplicht sites, jullie hebben pech gehad!

    _O_ hulde aan de A1 organisatie_O_
    dat ze toch iedereen nog een kans geven deze shit mee te maken​
     
  14. SPiRiT

    SPiRiT lekker scheuren

    Berichten:
    65
    Leuk Bevonden:
    2
    kan ik ook eindelijk mijn Jos the Boss vlag weer eens uit de kast halen
     

Deel Deze Pagina