1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

A1 Grand Prix series

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Meneer Stefan, 24 sep 2005.

1. Quilibre

Quilibre voor jou Dhr. Mol

Leuk Bevonden:
    0
    Piquet?, wat is Jos Verstappen goed :D :D

Dat is wel erg netjes van 25 naar 9 in 1 ronde..

2. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.947
    Jos is netjes op plek 7 gefinished :)

Hebben ze bij de A1 geen blauwe flaggen ofzo?Duistsland en volgens mij Pakistan reden gewoon tussen de top terwijl ze een ronde achterstand hadden :{

3. Robinsky009

Robinsky009 Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    ja die reden daar tussne dta waren die 2 wat aan het vechten waren.
    er had een blauwe vlag gemoeten.

Maar verstappen die 7e plek echt mooi.!

verheugt zich op de volgende a1 race.
    Brazilië is was met de sprintrace goed bezig en nu weer klasse. :p

4. lordtien

lordtien For death and Glory

Leuk Bevonden:
    0
    ik vond het een erg leuke race om naar te kijken, leuker dan de F1 eerlijk gezegd.
    The boss deed het erg goed, zo snel zoveel plaatsten naar voren, had ik echt neit verwacht na zijn sprintrace, was alleen jammer dat hij de laatste paar rondes niet nog een boost overhead want dan stond hij misshcien wel op het podium.
    alleen was de weergave van de boost op tv niet helemaal goed, dan stond er b.v. dat iemand nog 4 boost had, en de ronde daarna 5!!:confused:

maar voor de rest superrace

5. Zilverpijl

Zilverpijl GT: MVP4Riaz

Leuk Bevonden:
    11
    Wat irritant zeg, wil je een middagje reclame kijken wordt dat steeds onderbroken met een paar minuutjes A1GP. :{

Ik snap wel dat ze reclame moeten maken, maar houd het alsjeblieft een beetje normaal RTL7.

Race was wel erg gaaf. Veel actie op de baan en das wat we willen zien. Vooral die boostknop maakt het interessant.

6. Robinsky009

Robinsky009 Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    laatse reclames werden irritant.
    want kwma grootens deels door de safeticar (als ik het goed spel.). :{ maar die chras waar die enne over de kop ging die was heel mooi maar minder mooi voor de berstuurder.

7. FFWD

FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Haha, als je het goed spelt _O_ Zal ik je hele post maar herschrijven??? :+

:)

Laatst bewerkt: 25 sep 2005
  8. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Leuke races daar in Brands Hatch! :)

Ik vond het nog leuker dan de F1 ook. :9
    Knap gedaan van Jos, hopen dat Brazilië alleen op dit circuit goed was, want ik hoop niet dat het meteen al een overmacht van Brazilië is. :eek:

9. Quilibre

Leuk Bevonden:
    0
    Het mooie hier wel is dat als een racer overmacht heeft, dat het voornamelijk aan zijn kwaliteit ligt.
    De auto's zijn gelijk, dus in dat opzicht hulde voor Jos. En hopelijk gaat het volgende keer nog beter!

10. Zilverpijl

Leuk Bevonden:
    11
    Niet om Verstappen nou meteen weer de grond in te boren, maar als een coureur als Alex Yoong vijfde kan worden, dan ligt het algehele niveau van de coureurs niet al te hoog.

Laatst bewerkt: 26 sep 2005
  11. Quilibre

Leuk Bevonden:
    0
    Dat zie je volgende race vanzelf wel weer, maar er zitten zeker wel meer als vijf hele goeie coureurs tussen

12. Zilverpijl

Leuk Bevonden:
    11
    Natuurlijk, was meer bedoeld als vergelijking met de F1, waar toch echt de betere coureurs rondrijden. Maar dit was wel weer leuker om naar te kijken gisteren, en das gewoon wel het belangrijkste natuurlijk.

13. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Gisteren ook gekeken natuurlijk (echte race-fan :cool:).
    En vond het zeer vermakelijk om te zien! Gewoon wagens die even hard gaan en het dus puur op de vaardigheid van de coureur aankomt.
    Tuurlijk kunnen ze nog aan de setup werken, maar over het algemeen gaan ze allemaal even hard.

14. Meneer Stefan

Leuk Bevonden:
    0
    Alleen die coureur van Rusland is om te huilen. :'-( :+

15. Quilibre

Leuk Bevonden:
    0
    Hehe Inderdaad, en anders had ie wel een hele slechte week, ik zou als Rusland zijnde even verder zoeken

16. Gunther

Gunther ///M Power

Leuk Bevonden:
    0
    De F1 race was zo slecht dat zelf een doorsnee Toyota Yaris cup leuker zou zijn. Maar ik ben iig erg te spreken over de A1. Het was meer dan wat ik verwacht had. Het enige wat mijn wenkbrauwen deed fronsen was het niveau van de pitstops. Het leek wel alsof ze een dag voor de race naar een uitzendbureau zijn gegaan om pitcrew te halen.

17. Quilibre

Leuk Bevonden:
    0
    Komt omdat de pitstops hier op een hele andere manier in hun werk gingen als bijvoorbeeld formule 1, ziet er eerst dus raar uit. Maar er zitten gewoon hele andere regels aan..
    Het team mag volgens mij pas naarbuiten met alleen banden als de auto voor de box stilstaat

18. Meneer Stefan

Leuk Bevonden:
    0
    Hmz... Volgende race op de Lauzitsring...

Ik acht daarom een grote kanshebber Timo Scheider, waar je zag dat Piquet Brands Hatch onnoemelijk goed kende en dus iedereen er uit reed, zie ik dat nu bij Timo Scheider. Al moet ik erbij zeggen dat ik niet denk dat Scheider zó'n grote klasse heeft dat hij wint met overmacht. IMO is hij gewoon een kanshebber omdat hij dat circuit via de DTM goed moet kennen.

Hopen dat ook Jos een podiumplek kan behalen, Lauzitsring is een circuit dat zich meer laat gebruiken voor inhaalacties dan Brands Hatch dus ik hoop een nog spectaculairdere race dan in Engeland. :D

19. JeePee

JeePee Guest

De Lauzitsring heeft veranderingen ondergaan waar Scheider nooit iets van meegekregen heeft. Ik denk (weet haast zeker) dat hij geen kanshebber is.

20. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Ik denk dat dat toch anders wordt over een paar jaar. Kwa kwaliteit coureurs bedoel ik dan.
    A1 staat in zijn kinderschoenen en de algemene kwaliteit coureurs is niet van een hoog nivo, uitgezonderd een stuk of 5 coureurs.
    Maar ik denk dat zoiets in de toekomst zeker gaat veranderen als deze A1 reeks aanslaat.
    Net als GP2, etc zal je zien dat dit een opstap wordt naar de F1, maar dat niet alleen ik denk dat uiteindelijk ex-F1 coureurs hierin ook een plaatsje kunnen vinden wat de kwaliteit ook wel weer ten-goede zal komen.
    Ik vind het zelf een heel leuk idee en tot op heden (maar ja wat kan je daarover zeggen na 1 race) een erg leuke reeks.

Deel Deze Pagina