1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

A1 Grand Prix series

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Meneer Stefan, 24 sep 2005.

  1. Fisichella

    Fisichella swangate.nl

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    29
    Ach, Verstappen rijdt altijd op deze manier van 'alles of niets'. Jammer, want zo zal hij nooit een keer wat presteren. Je verstand gebruiken kan soms wel eens handig zijn...
     
  2. FFWD

    FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.370
    Leuk Bevonden:
    3
    Ja hij had gewoon P2 moeten pakken en dan in race 2 moeten toeslaan...
     
  3. NL Eagle

    NL Eagle Californication

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    0
    ja precies, maar ik geef toe dat hij er erg dichtbij was om het oppermachtige frankrijk te verslaan, ik dacht net als iedereen denk ik dat hij frankrijk ging inhalen, maar jos juichtte te vroeg en dan gebeurt dit:mad:
    zonde van zn 2e plaats is het nu, nu moet hij weer helemaal van achteraan iedereen inhalen en dit circuit is best smal en lastig in te halen...
     
  4. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.744
    Leuk Bevonden:
    1.943
    WTF? Heb de hoofdrace niet gezien maar Verstappen is nu op de 2de plaats?

    Hoe heeft ie dat geflikt?

    WTF?Eerste_O_
     
    Laatst bewerkt: 29 jan 2006
  5. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Vanaf de 16e plek naar de winst rijden. Nice..
    :)
     
  6. NAC Breda fan

    NAC Breda fan Hoogeveense RAT

    Berichten:
    205
    Leuk Bevonden:
    1
    Hij had een goede start, vanaf 16 naar tien. Daarna vielen Australie en USA teglijk uit dankzij een botsing. Verder vielen er nog wat weg door pitstops en safety car situaties.

    In de slotfase was Verstappen vierde maar Brazilie moest nog naar de pits. Duitsland crasht en Zwitserland verliest snelheid waardoor VERSTAPPEN WINT _O_ _O_ _O_
     
  7. NL Eagle

    NL Eagle Californication

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    0
    prachtige race, en fantastisch dat hij eerste is geworden:D
    op hetzelfde punt waar het in de sprint mis ging ging het nu goed:)
    ahum:+
     
    Laatst bewerkt: 29 jan 2006
  8. NAC Breda fan

    NAC Breda fan Hoogeveense RAT

    Berichten:
    205
    Leuk Bevonden:
    1
    Beide races waren weer mooi :). Veel aanrijdingen, inhaalacties, spanning bij de pitstops en natuurlijk de zege van Verstappen.
     
  9. JeePee

    JeePee Guest

    Als je een gat ziet die kan leiden tot een eerste plaats, dan dien je die zeker te pakken. Ik had exact hezelfde gedaan.

    En over de hoofdrace... _O_
     
  10. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.744
    Leuk Bevonden:
    1.943
    Ook al was hij niet gespind in die bocht was hij er nog nooit langs gekomen omdat het stuk er na te smal was om er echt goed naast te komen. Dus die actie was imo gewoon overbodig en dom
     
  11. JeePee

    JeePee Guest

    Als hij niet gespint was had hij waarschijnlijk een betere tractie gehad. Was hij er daardoor langs gekomen, dan hadden jullie heel anders gepiept. Inhalen hoort bij racen. Wanneer ik gemerkt zou hebben dat hij gas los ging achter FRA, dan had ik hem pas een loser gevonden.
     
  12. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.744
    Leuk Bevonden:
    1.943
    Ik bedoel meer dat er geen plek meer voor Jos tussen de muur en Team Frankrijk. Tja, als het gelukt was, was het nartuurlijk wel geniaal (like inhaalactie Kimi in 180R)
     
  13. JeePee

    JeePee Guest

    Dat was Kimi niet :+ Dat was Alonso op Schumacher. Raikkonen deed het bij Fisichella in de laatste ronden in de 1ste bocht ;)
     
  14. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.744
    Leuk Bevonden:
    1.943
    Ik ben geen levende database :+
     
  15. NL Eagle

    NL Eagle Californication

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    0
    en dat met team zwitserland leek een beetje op hakkinen die zn motor in de laatste bocht opblaaste:D
     
  16. JeePee

    JeePee Guest

    Het was trouwens ook geen 180R, maar de 130R :+
     
  17. Fisichella

    Fisichella swangate.nl

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    29
    Als hij hem had ingehaald, hadden we idd heel anders gepiept omdat het dan een mooie geslaagde actie was. Maar nu verknalt hij zowel een mooie podium plaats en een goede uitgangspositie voor de 2e race (die natuurlijk wel toppie was _O_ )

    Dit was gewoon een domme actie van Verstappen, je kunt het misschien wel een beetje vergelijken met de actie van Fisichella op Webber in Maleisië. In beide gevallen was er geen ruimte genoeg en liep het fout af.
     
  18. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben ook van mening dat Verstappen gewoon onbesuisd bezig was in die bocht. Kijk, met een kartwedstrijdje o.i.d. doet iedereen dat soort dingen, maar als er zoveel belangen en hard werk van iedereen op het spel staat had ik dat niet gedaan. Of iig bij het uitkomen van die bocht toen je kon zien dat het niet ging lukken weer gas los gedaan. (de reden waarom Verstappen spinde was omdat hij teveel gas gaf bij het uitkmen om naast FRA te blijven)

    Wel een prachtige hoofdrace though _O_

     
    Laatst bewerkt: 29 jan 2006
  19. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Verstappen had in moeten zien halverwege die inhaalactie dat ie het niet zou redden. Even iets minder gas en dan was ie misschien niet gespind maar wel als 2e ge-eindigt. Dat ie er voor gaat snap ik best en dat is alleen maar goed.
    Maar goed, hij heeft het waanzinnig goed gemaakt in de hoofdrace natuurlijk.
    En Verstappen zal nu helemaal balen denk ik. Dit weekend had er dus een 2e en 1e plaats ingezeten :)
    Dit weekend had ie voor het eerst een nieuwe engineer, als dit resultaat daar mede aan te danken is dan zou het kunnen dat we hem zo vaker op het podium zien.
    Voor de rest vond ik het een leuke race, paar toffe inhaal acties gezien en ook een paar minder geslaagde. Leuk circuit om te zien.
     
  20. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.744
    Leuk Bevonden:
    1.943
    Idd, ze kunnen wat mij betreft niet genoeg op straat-circuits rijden. Hopelijk rijden ze volgend jaar ook op Surfers Paradise _O_
     

Deel Deze Pagina