1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

A1GP - Seizoen 06/07

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door JeePee, 16 sep 2006.

1. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.947
    Nederland 9de gekwalificeert. Op zich wel goed als je bedenkt dat Bleekemolen de auto nog niet goed kent maar ik had eigenlijk wel op een betere plek gehoopt omdat hij ook een van de weinige is de heel vaak op Zandvoort heeft gereden.

2. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    ach 9de plek is echt wel heel netjes voor iemand die nog nooit met de auto heeft kunnen rijden, dus ik heb zeker wel veel vertrouwen in de race van morgen!

3. northernlight

northernlight PSV!

Leuk Bevonden:
    0
    Hoezo heeft hij nog nooit met die auto mogen rijden?? Hij heeft er geen race mee gereden, maar wel al heel veel testwerk gedaan.

Hij is 8e geworden omdat Zwitserland was gediskwalificeerd wegen een dubbele achtervleugel ofzo. Best aardig, als hij hem morgen tijdens de sprintrace heel houdt kan het zeker wel wat worden.

Jammer dat Jos niet gewoon rijdt.

4. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    over iets meer dan een uur begint het allemaal op zandvoort!

5. JeePee

JeePee Guest

Ik heb er zin in! Vanochtend al een mooie race in China, nu Zandvoort nog :)

6. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    ja helaas geen kaarten kunnen krijgen, maar ik verwacht veel van deze race.
    frankrijk is sinds lange tijd absoluut niet meer zo goed als het was en steeds meer landen lijken dichter naar elkaar toe te zijn gekropen sinds de laatste race van vorig seizoen.
    Mijn prognose sprint:

1. Mexico
    2. Zuid-Afrika
    3. Zwitserland

Hoofdrace:

1.Mexico
    2.Frankrijk
    3. Nederland :D

7. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.947
    Zwitserland is gediskwalificeerd dus ik neem aan dat die van achteren moeten starten.

Verder vind ik het zelf moeilijk om echt iets te voorspellen aangezien ik eigenlijk alleen nog maar de kwalificatie gezien heb. Het zal toch wel wat races duren voordat je de echte toppers kunt zien en de wat mindere.

Verwacht wel veel actie straks :)

8. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    canada moest ook een keer een race van achter starten en die wonnen toen geloof ik zelfs dus alles is mogelijk :D

9. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.947
    Heeft iemand een site ofzo waar in duidelijke taal wordt uitgelegt hoe de startposities van de hoofdrace worden bepaald?

10. Boogiemaster

Boogiemaster Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Spannend!!!!! Hup Nederland!!

11. JeePee

JeePee Guest

Jeroen 1ste _O_

12. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.947
    Heerlijk wat een race _O_

Hopen dat Bleekemolen het vast kan houden

13. KevskiVD

KevskiVD Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bleekemolen P1 _O_ _O_
    Nog 17 ronden...
    Hopelijk houdt die het vol
    Echt een prachtige race tot nu toe :D
    Volgend jaar ga ik er zeker naar toe

14. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.947
    Jammer dat hij het podium niet haalt maar het was de gok waard

15. KevskiVD

KevskiVD Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nu heb ik heel even gemist wat er is gebeurd... Ik ben ook nog voor school aan bezig namelijk...
    Maar een 4de plaats is ook mooi natuurlijk, zeker voor zijn debuut.
    Podium was natuurlijk mooier geweest, maar wie weet wat ons de volgende races te wachten staat.

Ik vond het iig echt een prachtige race, zeker het hele seizoen nu volgen

16. JeePee

JeePee Guest

Jammer, jammer, jammer.
    Als ie samen met Duitsland mee geklapt was voor de slicks had ie hem op z'n naam kunnen schrijven. Maarja, 4de is ook netjes.

Geweldige race!

17. NAC Breda fan

NAC Breda fan Hoogeveense RAT

Leuk Bevonden:
    1
    Mooie race _O_ Alleen jammer dat Bleekemolen niet op tijd naar binnen ging om slicks te halen, dan had hij zeker gewonnen.

Team Pakistan (Nur Ali) :lol:

18. JeePee

JeePee Guest

Ja, die vent is wel een lachertje, maar vergeet niet dat zonder zijn spin in de pit-entry Bleekemolen nooit op 1 had gereden.

19. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    fantastische race:D erg jammer dat ze niet kozen voor slicks op het laatst, want dan hadden ze gewonnen, maar 4de voor de eerste race van het seizoen met iemand die pas sinds woensdag wist dat hij moest racen dit weekend is gewoon erg goed!

grootste verrassing vind ik toch wel frankrijk die sinds de laatste races van vorig seizoen het spoor helemaal bijster lijken te zijn...

20. NAC Breda fan

NAC Breda fan Hoogeveense RAT

Leuk Bevonden:
    1
    Dat is waar, maar als hij zo blijft rijden dan gaat ie vast wel een keertje in het nadaal van Nederland rijden :'-(

Maar goed vandaag heeft hij voor spektakel gezorgd en uiteindelijk dus ook voor dat goede resultaat van Nederland :)

Deel Deze Pagina