1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

A1GP - Seizoen 06/07

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door JeePee, 16 sep 2006.

1. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.762
    Daar moet je wel tegenover stellen dat hij dit circuit op zn duimpje kent.

2. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    ja maar de auto niet, en dat is echt een verschil hoor met welke auto je het circuit goed kent.

3. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.762
    Daar heb je wel gelijk in. Ik heb namelijk ook de kans gehad ff te rijden in zandvoort, maar dat was dus ook met een heel andere auto. Dat scheelt zeker wel, de eerste zoveel minuten...

4. JeePee

JeePee Guest

Ja, maar als er dan een plensbuitje komt dan is er één iemand die weet waar de grip is, en dat is Jeroen. Daarom was hij ook zo snel in de regen.

5. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.947
    Precies, Jeroen heeft het erg goed gedaan maar je kunt hem pas echt beoordelen na volgende week in Brno

6. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.762
    Daarom zei ik ook dat zijn ervaring met het circuit zeker meespeelde.

7. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    Het was echt geweldig! :D Heb heel erg genoten, het publiek was niet normaal meer, als Bleekemolen iemand inhaalde werd het echt een gekkenhuis. Super dag gehad. \o/ :thumbs:

8. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    Oke dan :D ben benieuwd wat de andere xbw'ers ervan vonden, want er waren een behoorlijk aantal met kaarten :D

Net trouwens de nabespreking met Jan Lammers en Jeroen Bleekemolen gekeken en vond het erg sportief van ze dat jan lammers toegaf dat hij het volledig verkeerd had ingeschat mbt de regenbanden.
    Ik denk echt dat Team Nederland dit seizoen heel erg hoog gaat eindigen!

9. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.762
    Ik heb alleen die klotestraaljagers over zien vliegen hier... (of waren die niet om over het circuit heen te vliegen?)

'Zat lekker muziek te luisteren op mn fiets, blazen er opeens van die klotstraaljagers over :p

10. Revan NL

Revan NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    de ns zorgde ervoor dat ik de sprintrace miste, de organisatie was klote (hoe presteer je het om al om twee uur door al je voorraad bier heen te zijn), maar de race maakte alles helemaal goed. Echt te gek om tussen al die mensen te staan op het moment dat jeroen de kop pakte. Jammer dat hij vierde is geworden, maar ik weet zeker dat hij het dit jaar erg goed gaat doen.

11. SiNNeD26

SiNNeD26 The world, chico.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb genoten :) Eindelijk weer eens een race waar van alles in gebeurt en die boeiend is van begin tot eind. Ben benieuwd naar volgende week!!

12. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.947
    Las net in het AD dat Kalff de manager van Bleekemolen is. Ik verwacht dus ook niet dat Kalff objectiever wordt dan vorig jaar, het wordt waarschijnlijk alleen maar erger :{

13. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Was gister ook geweest, was zeer cool.
    We zaten op de Duinen vlak voor de Tarzan bocht dus we hebben super veel gezien. Iedereen werd helemaal gek toen Jeroen keer op keer mensen inhaalde bij de Tarzan bocht, alleen jammer jammer dat hij achteraf de verkeerde keuze maakte....

Voor de rest coole dag, programme was leuk met een gewedlige BRL race en daarna dus de A1, vette serie is het gewoon :cool:

14. GustavSan

GustavSan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wij zaten op een bocht waar ik de naam niet van ken. Het was het minst ver lopen vanaf de ingang, dus lekker direct staan in de duinen..:D Geen zin eerst een kilometer te lopen...

De bocht was uiteindelijk wel erg leuk. Vooral toen het daar even flink regende...flink wat slippertjes...ook nog een mooie 360 van Brazilie (volgens mij). Leuk om te zien. Die Pakistaan viel ook uit in de bocht waar we stonden, bizar dat die gast de hele verdere race als een standbeeld stilstond. Hij verroer echt geen vin. Netjes dat iedereen wel begon te klappen toen hij uitstapte, jammer dat het er voor hem zo snel opzat...hij kwam vanaf de start al niet lekker mee...

Ook wel funny dat China gewoon 9e is geworden....vorig jaar ging dat wel anders...

Mooie wedstrijd...volgende keer alleen meer schermen, en ook standen tonen op de schermen....en het live-commentaar op een frequentie uitzenden, zodat je het tenminste een beetje kunt blijven volgen. Telkens als die gast wat vertelde, dan kwamen er natuurlijk net 10 auto's langs....op fm 106.9 stelde het ook niks voor...meer muziek dan livetalk...

Verder nog wat verharde paden en trappen op de achterzijden van de duinen...dan hoef je niet door ieder zijn pis te lopen op de terugweg :D

Topdag!

15. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Ik ben zelf niet naar A1 geweest, heb het net als vele gevolgd op TV, maar man, wat een mooie race weekend is het geweest. Zowel A1 als F1 hadden mooie wedstrijden.

De sprintrace vond ik wel een beetje rustig verlopen, weining inhaal actie. Maar goed helemaal gek is dat niet als het de eerst race van het jaar is en je de hoofdrace nog moet krijgen.

De hoofdrace was enorm tof. Allereerst :thumbs: voor het amerikaanse team. Gewoon buiten blijven op slicks, erg gewaagd en ik vond het uiteindelijk wel jammer voor ze dat ze de race niet wonnen (toen het duidelijk werd dat jeroen hem niet kon winnen ;) ).
    Vierde plaats voor Jeroen, was ie eerder gegaan voor slicks, dan was ie misschien eerste geworden, maar dat is altijd achteraf. Was het weer gaan regenen dan had het wel goed voor hem uitgepakt. Jammer maar so be it. Hij heeft een puike race gereden en een paar mooie inhaal acties laten zien.

Deze eerste race van het seizoen is ook meteen een stuk beter dan de eerste vorig jaar, niet zo heel gek natuurlijk aangezien de meeste coureurs nu ook meer ervaring hebben. Maar het laat toch zien dat A1 in de groei zit en dat is alleen maar goed. Nog steeds was er een enkele coureur die nogal domme dingen deed, mag duidelijk zijn wie. Maar het was ook erg leuk om te zien dat sommige teams aardig vooruitgang had geboekt. China deed het in mijn ogen bijvoorbeeld erg goed.

Ik ben in ieder geval erg benieuwd naar de rest van het seizoen. En met zandvoort hebben ze in ieder geval een goede seizoens opener.

16. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    Daar zat ik ook ongeveer. \o/ En die BRL is inderdaad erg cool, toen het begon te regenen werd het echt leuk. :)

17. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    Allard Kalff, de commentator van RTL??? Leg uit :)

18. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.947
    Ja Allard Kalff, van RTL7. Wat moet ik uitleggen?

19. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Wat een irri kerel is dat. Heb de F1 race maar (weer) gekeken. Kan die man echt niet uitstaan!

20. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    nou, waarom een commentator een manager van een auto coureur kan zijn misschien??
    ik heb er zelf nog nooit van gehoord, zie je ervert ten napel manager van wesley schneider zijn ofzo :D

Deel Deze Pagina