1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

A1GP - Seizoen 06/07

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door JeePee, 16 sep 2006.

1. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Ik krijg bij Allard Kalff steeds meer het idee dat hij het enthousiasme van Olav Mol wil immiteren. Dat merk je gewoon aan de manier van praten van Kalff. Alleen is het verschil dat het bij Kalff nogal houterig en saai klinkt en bij Olav gaat het op een natuurlijke manier.

Allard als pitreporter is de beste. Een betere kan ik me niet bedenken, maar verslaggever vind ik hem niet. Bovendien wist Allard Olav ook altijd in bedwang te houden, terwijl Jack Plooij maar een beetje met Olav meezwamt omdat hij bang is zijn baantje kwijt te raken.

2. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.947
    Vind het ook wat een raare combinatie maar ze konden nartuurlijk bij RTL7 ook niet weten dat Jos gaat stoppen.

I

3. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    1 woord: super _O_
    Alleen door die pauper NS de sprintrace gemist, verder een topdag gehad! *)

4. SPiRiT

SPiRiT lekker scheuren

Leuk Bevonden:
    2
    ik had inderdaad veel mensen op de NS horen schelden...

de race was top. Volgend jaar weer hoop ik, zonder Jo$ is het ook een feest.
    Toch wel jammer dat TeamNed niet gewoon won, want ze hebben eigelijk voor open doel misgeschoten

als je eerste ligt, en de nrs. 2 en 3 maken een pitstop, en je weet dat je verkeerde banden hebt, (was aan de wolken goed te zien dat het tot het einde van de race niet meer hard zou gaan regenen, en ik woon niet in Zandvoort, Jan wel, dus die had dat toch ook moeten kunnen zien) dan maak je toch gewoon ook een pitstop? dan lig je nog steeds 1ste, en krijg je geen bandenprobleem en win je meestal gewoon de race... zeker aangezien Nederland toch de snelste pitstops maakt, weinig wat dan fout had kunnen gaan.

maar 4e is goed. Alleen was Duitsland nu 1e, ook met een rookie volgens mij, dat vond ik dan wel weer jammer...

5. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    daar heb je helemaal gelijk in en het mooiste vind ik dat de teamleiding het die avond op tv ook zelf toegaf: ''wij zaten fout'' en dat vind ik nog het knapst van alles!

6. JeePee

JeePee Guest

Nee, want ze hadden verwacht dat ze dan 2de werden achter team USA. Tja, ze konden natuurlijk ook niet weten dat hun zo sloom waren...

7. NAC Breda fan

NAC Breda fan Hoogeveense RAT

Leuk Bevonden:
    1
    Renger van der Zande wordt de reserverijder van Team Nederland. Ik ken hem niet zo goed, maar het schijnt een jong talent te zijn :).

8. Bountyspot

Bountyspot Just for Fun

Leuk Bevonden:
    0
    Zondag ben ik er wel bij geweest! Was echt super. Alleen vroeg op en lang staan :mad: Maar was zeker de moeite waard! Stond in midden de tarzanbocht links van het grote scherm en het was erg goed te zien! Van de laatste bocht voor het rechte stuk tot de bocht na de tarzan bocht!
    Veel leuke acties gezien niet alleen in de A1 maar ook de fordjes (BRL) waren leuk! Veel gebeuk en veel rijders de grindbak in zien rijden!
    Ook de crash van Zuid Afrika was erg goed te zien voor mij :D

Ben benieuwd wat er nu allemaal gaat volgen in NL op zo'n suc6!

9. JeePee

JeePee Guest

De A1 heeft een 3-jarig contract afgesloten met Zandvoort :)
    Nu de F1 nog :+

10. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk niet dat dat snel gebeurd eerlijk gezegd, maar om bij de A1 te blijven: morgen alweer de eerste vrije trainingen op het circuit van brno!
    dit is het circuit en als ik het zo zie zijne r veel mee rmogelijkheden tot inhalen als op het circuit van zandvoort.
    er zitten erg veel rechte stukken in:

http://www.a1gp.com/images/tracks/super/raceImage13.jpg

11. JeePee

JeePee Guest

De rechten stukken zijn niet echt lang, en de eerste bocht is zeer snel. Er zijn misschien 1 of 2 plekken waar je echt iemand voorbij kan. Het circuit heeft wel veel hoogte verschil.

12. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.947
    + dat het F1 begrippen niet genoeg toeschouwers aan kan en de infrastructuur rondom Zandvoort daar ook niet op berekend is

13. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    iemand die de race van brno gaat volgen?
    ik heb gister de kwalificatie gezien en vind het een zeer snel circuit.
    er zitten bijna geen langzame bochten in, om 11 uur schijnt de sprint te beginnen, maar volgens rtl 7 pas om 2 uur, iemand die het weet?

14. JeePee

JeePee Guest

Circuit is niet echt snel. Ik heb de kwalificatie niet gezien ofzo, maar dat weet ik nog uit games en onder andere de DTM. Je hebt een aardige hoeveelheid downforce nodig op Brno.

15. NAC Breda fan

NAC Breda fan Hoogeveense RAT

Leuk Bevonden:
    1
    Die begint inderdaad om 11 uur, maar RTL7 zendt hem pas om 2uur uit, niet live dus. De hoofdrace is gelukkig we live te zien bij RTL7

16. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    hmm oke...dus ik moet tussen 11 en 2 teletekst en internet ff vermijden :)

17. JeePee

JeePee Guest

Jeroen 12de op 3 seconden van Nieuw Zeeland =(
    En Pakistan laatste op 12 seconden 8)

18. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    veel plezier tijdens de sprint en de hoofdrace! ik ga nu even weg zodat ik zeker niet de uitslag voor 2 uur teweten kom! :D

Mijn prognose:
    Sprint
    1. Duitsland (NZ valt uit)
    2. Frankrijk
    3. Engeland

Hoofdrace
    1. Duitsland
    2. Frankrijk
    3. NEDERLAND (ik blijf optimistisch)

19. JeePee

JeePee Guest

Duitsland wordt kampioen :)

20. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    mooie race met in de slotfase de ontknoping, maleisie terecht winnaar geworden en tjechie voor het thuispubliek 2de :D

Deel Deze Pagina