1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Aan welke sport doen jullie?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Shadow89, 29 sep 2003.

  1. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    met jou kan ik praten :D speel zelf ook bij district maar dan in het noorden van nederland en dan in het A team
     
  2. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Ik rij paard
    [​IMG]

    Dit is mijn eigen paard, ik rij western, wedstrijd gericht.

    Daarnaast fiets ik veel, ongeveer 65 km per dag (heen en weer naar de stal waar mijn paard staat :) )
     
  3. ToanToan

    ToanToan nicceee

    Berichten:
    397
    Leuk Bevonden:
    1
    ik basketbal, skateboard en snowboard. vandaar dat mijn lichaam nu helemaal misvormd is van het pleuren.
     
  4. Dokter Gonzo

    Dokter Gonzo Hunter S. Thompson

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    skateboarden in de zomers en lentes. snowboarden een weekje in de winter. als er sneeuw of ijzel ligt in nederland, snowskate. soms voetbal of basketball.
     
  5. Iron Maiden

    Iron Maiden kikkE op jezelf.....

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    1
    ik doe aan kung fu en ik boks.
    afentoe skatebord ik ook, maar ben hard gepleurt dus wat minder en fiets veel ( naar school )
     
  6. slicer

    slicer iech bin de beste

    Berichten:
    610
    Leuk Bevonden:
    0
    doe al wat jaartjes boogschieten
    ik schiet met een hoyt compount boog
    de boog waar rambo een heel dorp mee platlegt
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 9 jan 2004
  7. king of XBOX

    king of XBOX active user agian

    Berichten:
    626
    Leuk Bevonden:
    1
    ziet er leuk uit. ik heb ook een poosje geboogschiet? (booggeschoten, booggeschiet? :confused:) voor sportorientatie op school. twas wel leuk om een keer gedaan te hebben, maar twas daar echt een bejaardesoos sorry dat ik het zeg.
    ik doe zelf vollyballen echt super gezellig. vorig jaar zijn we kampioen geworden in de B en nu staan we 1 punt achter op de nummer 2 in ons eerste jaar in de A. kvind dat we het niet slecht doen dan.
    maar t gaat vooral om de gezelligheid. met een paar teams hebben we echt een supergezellige groep.
     
  8. vagegast112

    vagegast112 Ajax rulesss

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit bij shadow 89 in het voetbalteam dus mijn sport is voetbal
     
  9. LYNX

    LYNX easy to peel, sweet.

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik doe aan diehard gamen }:]
     
  10. Yoost

    Yoost brains not included

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is m'n tiende jaar ofzo alweer op voetbal. Ik tennis heel soms, bijna nooit, maar dat vind ik ook wel leuk. Verder natuurlijk op zwemmen gezeten om een aantal diploma's te halen.

    Voetbal is een leuke sport, maar ik denk dat ik volgend jaar ermee stop. Ze worden te serieus en ik heb te weinig tijd.
     
  11. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Mountainbiken!!!! De coolste sport die er is (en daarna fitnessen!) Dit is mijn fiets! Geen reclame, maar dit is echt een van de beste fietsen die ik ooit gehad heb! [edit]mijnfiets is alleen helemaal wit met zwarte afmontage met groene banden :)[/edit]

    [​IMG]
     
  12. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    Basketbal, boksen en tafelvoetbal.:cool:
     
  13. Aart

    Aart XBW Senior

    Berichten:
    223
    Leuk Bevonden:
    3
    Keihard bierzuipen. Geen sport? Probeer het maar eens 4 dagen in de week, 48 weken per jaar te doen.
     
  14. McRed

    McRed PSPZone.nl

    Berichten:
    493
    Leuk Bevonden:
    18
    Gamen.. hehe.!8)

    Nee, even zereneus... Ik heb 4 jaar lang op Judo gezeten langzamer hand ben ik overgegeaan op Jui-Juitsu.. Hele leuke sport trouwens, verdedigingssport waarbij elementen uit verschillende vechtsporten worden gekoppeld... Ook met wapens, klemmetjes, schopen, stoten enz.. Dus dat is wel interresant.!
     
  15. Stinky

    Stinky /?/?\?\

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik voetbal bij vv De Meeuwen
     
  16. The Messenjah

    The Messenjah Rotondés

    Berichten:
    687
    Leuk Bevonden:
    4
    En je weet het, Aart heeft altijd gelijk!

    Ik doe nu aan de 500 meter op-de-bank-bieren. Maar ik ben nog een beginner hè.
     
  17. Aart

    Aart XBW Senior

    Berichten:
    223
    Leuk Bevonden:
    3
    ah mooi, ik zie binnenkort bij de kampioenschappen ;)
     
  18. Wasabi

    Wasabi Forza Utreg

    Berichten:
    144
    Leuk Bevonden:
    0
    boksen en fitness....
     
  19. SplinterX

    SplinterX ^Chief^

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik doe aan voetbal, maar ben nu al een jaar geblesserd, ik wil neit iopscheppen maar ik denk dat ik wel redelijk goed was...omdat ik bij zwolle en emmen heb gespeeld, maar ik vind eht heel jammer dat ik nu dus heel weinig voetbal, verder doe ik aan snowboarden sinds mijn 8e daarvoor skiede ik, snowboard nu zon 4 weken opaar jaar ongeveer, en dan nog eens af en toe een indoorbaan!ik wil zelf nog zon fietsding of loopband voor this voor mun conditie!!
     
  20. XboxruleZ

    XboxruleZ Xtraordinary

    Berichten:
    303
    Leuk Bevonden:
    1
    De vorige keer was ik het niet met je eens da -Z-, maar nu geef ik je helemaal gelijk!_O_ Mountainbiken is geweldig, zeker als je het in Italie of een ander bergachtig land doet. Daarnaast fitness ik ook;)
     

Deel Deze Pagina