1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Aan welke sport doen jullie?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Shadow89, 29 sep 2003.

  1. Reteppd

    Reteppd even niet xboxen

    Berichten:
    326
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik doe aan korfbal: is erg leuk, ik doe het al 7 jaar en zit nu in A1, wij hebben trouwens als enige korfbalclub in Nederland een eigen kunstgrasveld:)

    veredr wil ik volgend jaar gaan scheremen, als dat kan in enschede
     
  2. roedos

    roedos Active Member

    Berichten:
    283
    Leuk Bevonden:
    0
    ennnn (trommel geluid) ik........doe..................aan...........


    BASKETBAL8)
     
  3. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    hockey (rdelijk goed, middenmoot zeg maar van het team. We gaan naar het Noord NL Kampioensschap :p)
    zeilen (zeilde in Flits als stuurman, was daar 12 uit 84. Nu Vaurien als bemanning...)
     
  4. Lucca

    Lucca Bored

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Whaha, respect als dat zo is. Ik zit ook op korfbal (Sparta Zwolle) en ik kan zo genoeg ploegen opnoemen die ook hun eigen kunstgras velden hebben.
     
  5. Reteppd

    Reteppd even niet xboxen

    Berichten:
    326
    Leuk Bevonden:
    1
    ik zit speel Oranje Zwart uit zwolle,
    wij zijn inderdaad niet de enige die op kunstgras spelen, maar we zijn wel de enige club, die een kunstgrasveld in EIGEN BEHEER heeft aangelegd, en het dus niet huurt van de gemeente of een andere instelling.
     
  6. Zuka_'Zamamee

    Zuka_'Zamamee Ready when you are

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    1
    Ben ik dan de enige die aan polstokhoogspringen doet? Voor de absolute leken: da's een onderdeel van atletiek waarbij je met een stok, een aanloop en wat natuurkunde zo hoog moegelijk over een lat moet springen(NEE, niet te verwarren met dat Friese fierlejeppen). Daar komt trouwens ook nog wat krachttrainig en wat harloopgedoe bij kijken. In zoetermeer zijn we bytheway de enige atletiekclub met een indoorhal die binnenkort zelfs uitgebreid wordt! Oja, windsurfen is ook vet!
     
  7. shz

    shz Hero in a dream

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0
    ik doe nu ongeveer een jaar aan kung fu. _O_
     
  8. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    volleybal :D
     
  9. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    4 of 5 keer per week ga ik fitnessen... En af en toe train ik een keer mee met volleyballen :)

    Ow, en stom dat ik het vergeet. Veruit mijn meest favoriete sport is snowboarden/ windsurfen/ wakeboarden, maar dat is helaas nogal seizoens/ plaats-gebonden.
     
    Laatst bewerkt: 2 feb 2004
  10. haantje

    haantje Valentino Rossi!!#46

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    1
    Fitness - Windsurfen:) heeeel vet beide:9 ooh en ja skieen natuurlijk:9 maar dat kan helaas niet zo vaak hoog in de bergen.... en snowworld is ook beetje saai he....maar ja leuk alternatief:)
     
  11. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Ik doe normaal aan voetbal, doe het nu ongv. zo'n 8รก'7 jaar op.
    Ik stop nu tot de zomervakantie omdat ik een blesure heb aan mn knie (een Jumpersknee) .
    Ik ga een half jaar Kracht trainen om mn bovenbenen te trainen (want dat is de kern van de blesure) .

    Ik voetbalde in de B1 van Csl ui Stiens :)
     
  12. Billbox

    Billbox Active Member

    Berichten:
    212
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik doe aan karten als sport:D
     
  13. bl0kkie

    bl0kkie pwn4tsj p0rk !

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik doe momenteel niet aan sport, jah, beetje gewichtheffen thuis en ab-dingesen :cool:

    Heb eerst wel 6 jaar op hockey gezeten en daarna 2 jaar getennist, maar wegens operatie ben ik daar mee moeten stoppen. (klote skateboarden) :+

    Nu zoek ik eigenlijk een sport die ik goed kan doen, ik wil graag op golf, maar mag niet van mijn ouders. Die vinden niet dat een jongen van 16 daar rond hoort te lopen :mad:. En zelf gaan ze wel, maar af en toe ga ik eens de driving range op, of ik loop een paar holes mee :).
     
  14. Wasabi

    Wasabi Forza Utreg

    Berichten:
    144
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik doe aan boksen (zeer vette sport)
    Heb ook nog 8 jaar gevoetbald...
     
  15. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    waterpolo :)
     
  16. Clawviper

    Clawviper New Member

    Berichten:
    1.994
    Leuk Bevonden:
    0
    Is inderdaad een stuk leuker met trainingsmaat. Anders is er eigk vrij weinig aan.
     
  17. snIz

    snIz PSN: xSn1z

    Berichten:
    181
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik doe aan voetbal, zeer leuke sport.
    Zit in het eerste :)
    Zit bij de topclub Be Quick, we spelen nu 3e klasse :eek:
     
  18. ruud87

    ruud87 Active Member

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    tennis + fitness
     
  19. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    *Proest

    Topclub? ok het 1rste mischien maar de b's zeker niet :cool: ;)

    _O_ C.S.L. _O_
     
  20. snIz

    snIz PSN: xSn1z

    Berichten:
    181
    Leuk Bevonden:
    2
    Het eerste is vrij goed...:p
    Maar ons B1 en vooral ook A1, doen het nie zo goed!
    Elke voetbalploeg moet het hebben van de jeugd, maar onze jeugd(het aankomende) is jammer genoeg niet heel sterk, naar mijn weten. De prestatie zijn igg nog nie zo goed.

    CSL, volgens mij hebben we daar laatst met Jong Senioren een oefenduel van gewonnen :+
     

Deel Deze Pagina