1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Aangesproken worden op straat.

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Ol' Capone, 23 nov 2005.

  1. Ol' Capone

    Ol' Capone Future xbw *****

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    1
    Iedereen komt het vast wel eens tegen. Je begeeft je ergens in 't openbaar, fietst, loopt, whatever en dan staat er 'n paar meter verderop een aantal (lees: groepje) idiote laaggeschoolden. Dan komt er toch nog iets in hun hoofd op, en dat is het zeggen van SUKKEL, HOMO, ect. ect. (niet arrogant bedoeld ofzo, maar geloof me, ik ben noch een sukkel noch een homo, dus het is ook nog eens een verwoording die nergens over gaat)

    Een reactie teruggevende als. Wat doe je stoer / doe niet stoer.
    levert altijd uitgesproken reacties op. KOM DAN. handgebaren en armzwaaien. (Symboliek dus) Het is dat ik niet agressief ben aangelegd, maar als ze me werkelijk zover krijgen dat ik kom, waren deze 3 14 jarigen niet blij geweest.

    Veelal betreft het natuurlijk bluf, stoer gedrag ect. ect. vooral als ze in groepsverband zijn, zijn ze alleen komt het veel minder vaak voor.
    (Voorbeeld. Kijk 's ochtends zo'n etter van het vmbo (lees, ook 16-18 jaar... niet alleen de 14 jarigen dus;)) recht in de ogen, fiets rustig voorbij, verder niets. niets aan de hand.
    Herhaal deze handeling 's middags, als meneer met zijn 'gang' fiets. WAT KIJK JE NOU?
    Of als jijzelf met een (groter?) aantal mensen rijdt.

    Ik erger me hier werkelijk de tering aan! Dit gaat nergens over om even stoer ruzie te zoeken, en iemand uit te dagen. (Watvoor uiting is dit?!)

    Stoere gasten, grote praatjes. Maar als het erop aan komt weet ik wel wie wint...

    (Juist Ol' capone... WTF wil JIJ hier mee zeggen... hmm vrij weinig, dit was even mijn zegje...)
    Wat vinden jullie hiervan.
     
  2. NL Eagle

    NL Eagle Californication

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    0
    mij gebeurd het vaak bij marokkaantjes.
    zeggen ze wat kijk je, terwijl je de andere kant opkijkt ofzo:confused:
    op hun gestolen scooters en fietsen:mad:
     
  3. The Hammerman

    The Hammerman The Hammerman

    Berichten:
    1.342
    Leuk Bevonden:
    0
    Een keer op school gehad. Zoon ventje dat altijd stoer deed tegen een kerel die "normaal" was. Nooit ruzie zoeken ofzo die kerel. Begint op een dag die lijpe gozer weer en die rustige kerel wordt me een partijtje boos. Beginnen ze te vechten en die "stoere" gozer zijn ass werd ff hard gekickt. Liep het volgende uur ff keihard te janken in de klas... lekker voor hem:D

    Maar idd. Heb ook wle eens ventjes van een jaar of 10 gehad die stoer doen als ik voorbij fietst. Wat ik dan altijd doe is keihard op mijn rem trappen en aftstappen. Ze rennen altijd supersnel weg;) :+
     
  4. err0r

    err0r Active Member

    Berichten:
    1.779
    Leuk Bevonden:
    0
    Laten doen en dan later er nog eens flink om lachen :p
     
  5. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    had t vanmiddag ook, ik fietste door de stad en zegt zo'n jongen met z'n vriendin dat ik hier niet mocht fietsen. Ik had geen zin om een heel eind te lopen dus ik fiets door, worden er opeens allemaal dingen me achterna geroepen :confused:
     
  6. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Dit gebeurd mij dus ook, in groepsverband drurven ze alles, maar alleen zijn het bange schijtluizen.
     
  7. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Jups, in groepen durven ze vaak wel.
    Zijn ze alleen, dan ist gewoon drie keer niets, en zijn ze ook nergens te bekennen.

    Wat ik gewoon idd zwaar irritant vind, is mensen de je idd echt na roepen, of gaan zeveren, "Wat kijk je" terwijl je dat niet eens doet.

    Één keer heb ik wel zo'n groepje achter mij aan gehad :p, omdat ik toen ook weer iets moest terug roepen van "JIJ kijkt toch ook naar mij!!" :cool:.
    Gelukkig was ik met een maat van me, en snel genoeg......

    Tjah, want tegen een groep van 6 man, ga ik toch echt niet matten!
     
  8. Endorim

    Endorim The Homertrix

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    1
    wat bij altijd helpt is gewoon doorlopen/doorfietsen,aankijken en gewoon 1 wenkbrauw omhoog trekken indien het gare ventjes zijn. Lijken ze niet te bluffen (en sterk ogend) gewoon naar de straat kijken, nu twee wenkbrauwen omhoog (zien ze wel) en doorlopen. Nooit gedoe, nooit gezeik...

    Heb wel een keertje gehad vroeger dat er zo'n pestjong (ok zat toen wel een klas hoger maar dan nog) me aan het irriteren was (spugen enzo), fietste hem achterna en van ze fiets afgetrapt..gat in ze broek, bloeden etc..de rest van de tijd geen gezeur van gehad. MAAR gewoon je wenkbrauwen optrekken met de gedacht: "vind je dit nou helemaal geweldig?"(zo'n verontwaardigde blik) is al meer dan zat en daar zou ik het gewoon bij laten!
     
  9. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Begin aub niet over die lui want dan worden paar lui hier op et forum helemaal parra en ist draadje binnen 5 minuten op slot :)

    In Leeuwarden is het ook wel extreem, maakt tegenwoordig volgens mij niet uit hoe oud ze zijn want soms gewoon koters van 12 :confused:

    Meestal kijk ik ze in zoals je zei gewoon recht in de ogen aan en loop verder zonder wat te zeggen, hoor dan nog wel wat geschreeuw op de achtergrond maar geen zin om dan ruzie te zoeken. Om dan vervolgens in elkaar geschopt te worden omdat ik in me eentje ben, als ik dan met groep vrienden de stad in loop hoor je ze niet huilen en blijfen ze mooi staan in het hoekje.

    Soms roep ik dan wel es wat na dattie nu stil is ofzo maar verder heb ik geen zin om midden in de stad gaan lopen slaan ofzo.
     
    Laatst bewerkt: 23 nov 2005
  10. Tediz

    Tediz pendejo

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik had het een tijdje geleden toen ik met mijn broer om een uur of elf 's avonds over straat liep. Begonnen 2 gasten die we tegen kwamen een beetje mans te doen (zij zaten op een fiets, wij liepen), en toen omdat we dat gezeik toch al een beetje zat waren, waren wij dit keer degenen die als eerste "Kom dan" riepen. Begonnen die sukkels hard weg te fietsen. Echt hopeloos.

    Ik erger me er in het algemeen wel aan, maar ik ga het me niet te veel aantrekken wat zo'n zielepiet te zeggen heeft. Ook irritant: staan ze in een groepje, fiets je in je eentje ofzo voorbij, gaan ze 'hallo' zeggen. Niet uit vriendelijkheid, ik weet wel beter, maar waarschijnlijk door hun chronische aandachtstekort. Ga wat beters verzinnen, sukkels.
     
  11. unXist

    unXist F5 hoer

    Berichten:
    707
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een keer echt iets te grappigs meegemaakt:

    Er fietsen een jongen voor me en daarvoor nog 2 turken/marrokanen die die jongen er niet langs wilden laten, de 2 allochtone medemensen vroegen pesterig waarom hij er langs wilde en ze kregen vervolgens een antwoord waar ze geen raad mee wisten. De jongen die er langs wilde zei dat ze stonken, hij werd langsgelaten omdat die andere gasten met hun bek vol tanden stonden _O_ En het mooie was, het was 1 gastje van 12 tegen gasten van minimaal 16.
     
    Laatst bewerkt: 23 nov 2005
  12. Hit `em hard

    Hit `em hard gimme one of those!!

    Berichten:
    134
    Leuk Bevonden:
    3
    Eigelijk vrij weinig last van maar dit komt msch door m`n blik die een valse pittbull van zijn stukkie vlees zou kunnen wegjagen

    Maar als ik het meemaakt dan er word geroepen "kom dan" dan kom ik ook en danst al gauw niet meer leuk voor hun. ik hou niet van vechten hoor, helemaal niet maar me laten beledigen? nee dat doe ik niet meer.
    Wat ook wel eens wil helpen is om zo`n ventje alleen te pakken, en de rest van de groep te negeren..trust me;)
     
  13. SoulFighter

    SoulFighter XBW Zeur

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Erg irritant zulk soort gedrag, maak het ook wel eens mee, maarja wat doe je eraan? stoppen of reageren veroorzaakt alleen problemen dus daarom negeer ik het maar, maar het is wel irri :{
     
  14. Beawulf Agate

    Beawulf Agate aka Mad Murdock

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb er nooit echt problemen mee... ben al aardig een ouwe rot en trek er nooit iets van aan. Oost Indisch Doof kan helpen (want ze lokken toch een reactie uit, iets wat je ze niet moet geven) en als ze over sukkels of homo's hebben, dan hebben ze het vaak toch over zichzelf.... :)
    Trouwens, wie is hier nou de sukkel? Heb een beetje zelfvertrouwen... :+
     
  15. Ol' Capone

    Ol' Capone Future xbw *****

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    1
    haha :p
    Ach allemaal stoer gedrag van die gozers... wenkbrauwen fronsen ed doe ik eigenlijk niet... is even kijken hoe dat aanslaat :p ;)

    Maargoed, als je gewoon rustig voorbij fietst (dooie gemak, gewoon verder praten met wie je bent... of verder muziek luisteren ofzo) doen ze ook niets... het iniatief om te slaan komt bij wijze van eerder van mij dan van hun denk ik... (tenzij in groepsverband)
     
  16. nickyb

    nickyb ...

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    0
    ik negeer ze altijd gewoon, maar zou ze toch graag eens een x een harde schop wille geven, maarja dan heb ik weer 20 marokaanse families achter me aan, want je hebt bijna geen nederlanders in de buurt van mn huis.
     
  17. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, soms ook last van. Wat ik idd het ergste vind is dat ze meteen pissig worden als je ze maar een beetje aankjkt, komop man! doe nie zo dom. en kheb eerlijk gezegd wel enigzins respect voor de mensen die je uitjouwen als ze in hun eentje zijn, tis nie fijn of zo, maar hun doen het gewoon en zijn niet van die kutlui die het alleen doen als ze bij een groep staan! paar van mijn vrienden doen het soms ook, maar dan gewoon beetje dreigend aankijken en gewoon wetend dat ze diegene nooit pijn zouden doen, daar mag het van mij blijven en verder dan word het gewoon echt ziellig..
     
  18. Andy01

    Andy01 Active Member

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je in de auto nooit zo'n last van, moet je eens kijken hoe hard ze kunnen fietsen nadat ze eerst zo bijdehand waren ;)
     
  19. Barcode

    Barcode je moet toch wat...

    Berichten:
    1.421
    Leuk Bevonden:
    0
    waardeloos zielige mensen zijn dat die zoiets doen, echt heel erg zielig

    maareh mense wat zouden jullie doen als er een knap meisje langsfietst en die roept heey lekkerding!! naar je? ;)
     
  20. tha BomB

    tha BomB .

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is anders :+ Dat is niet stoer ruzie zoekend gedrag dat is gewoon sjansen :p

    IK heb dit probleem ook heel vaak met Marokanen, staan ze daar met hun scootertjes en keiharde kut hiphop uit hun speakertjes en dan fiets jij langs en dan kijk je 1 seconde naar hun en dan roepen ze gelijk: wat kijk je nou K*nker Blanke moet je hier komen dan heb je niet zovweel praatjes. Soms word ik boos en roep ik terug: Ga naar je eigen land man, dit land is vol stomme tering marokaan. Soms komen ze je dan achterna dan fiets ik gewoon ff snel een steegje in en dan ben ik ze kwijt maar soms zijn ze zo verbasd dat je wat durft terug te zeggen dat ze niks doen.
     

Deel Deze Pagina