1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Aangesproken worden op straat.

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Ol' Capone, 23 nov 2005.

  1. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    De stad? Pancrias groeit dan wel erg snel de laatste tijd?;)

    En ja, ik was een jaar of 4 a 5 geleden ook 2 van die knuppeltjes tegen gekomen. We reden beiden op de stoep, en 1 van die kotertjes trapte een beetje half tegen mn fiets aan tijdens het rijden. Ik stapte af, en die koters ook, toen kwam die gast die tegen mn fiets trapte naar me toe, en probeerde hij me te rossen. Ik was alleen een kop groter en heb vrij lange armen(iig langer dan die van hem) en dus kon ik hem gewoon simpel van me afhouden, hij raakte me maar een paar keer licht. Naast de stoep was gras, en aangezien ik toendertijd op judo zat tikte ik zn standbeen weg, en duwde zn kop naar het gras. En daar lag ie toen, stond op, en peerde hem met zn vriendje die lange tijd maar een beetje stond aan te gapen wat er nou eigenlijk gebeurde:)
     
    Laatst bewerkt: 23 nov 2005
  2. maXiman

    maXiman Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik fietste gewoon rustig door een vrij smalle straat rond vijven, en ik doe m.i. nooit iemand iets kwaad. Ik fiets gewoon rustig met mn mp3tje op en ik zie 2 (niet dat het er toe doet) allochtone jongens ik denk één van 11 en één van 16. Ik ben zelf 15. Nou die zijn aan het voetballen; Roept die kleine ineens: Schieten! Schieten! Schiet die jongen gewoon die voetbal tegen me aan. Mooi schot, maar dat kan natuurlijk echt niet! Dus ik roep: "Doe eens normaal joh!" Ik fiets gewoon rustig verder. Hoor ik achter me: "Kom dan hé! Kom dan hé! Staat die kleine 11-jarige van twee turven hoog met z'n armen in de lucht...nou, toch triest hé?
     
  3. doeby

    doeby Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    ja wat doeje eraan da ligt in die mannen hun aard.
     
  4. Lucca

    Lucca Bored

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Ach ja, over 7 jaar sta zij met een daklozenkrantje in het winkelcentrum, dan kun jij lachend langslopen.

    Het is puur een kwestie van jongeren die elkaar lopen op te naaien, waar uiteindelijk helemaal niks nuttigs uitkomt. Stuk voor stuk mensen die niks meer verdienen dan keihard genegeerd te worden.

    Ik had vorige week dat twee patsertjes stoer liepen te doen op hun scooter, terwijl ik in de auto zat. Je kunt natuurlijk niks doen, omdat je automobilist bent, maar ze flink latn schrikken is wel erg leuk. Ze gingen bijvoorbeeld met hun scooters voor mij staan bij het stoplicht en ze bleven bij groen gewoon stug staan, druk gebarend naar achter (naar mij toe). Op dat moment is er niks leuker dan gewoon snoeihard de motor te laten brommen en die jongens de stuipen op het lijf jagen.
     
  5. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Hahaha had het gister nog toen ik met 2 gasten uit m'n klas ff in de Maccie D zat. Die vriend naast me laat een scheet en moet zelf het hardste lachen, kijkt zo'n gozer me verderop me aan en zegt wat lach je me uit??!!
    Dus ik zeg jochie ik lach je niet uit en ook al deed ik het wat dan nog??
    Ja maar dat zal je toch ook niet leuk vinden als ik het bij jou deed. Je gaat toch mensen niet zomaar uitlachen enz. Dus ik wordt een beetje boos omdat het gewoon nergens over gaat. En ik lekker van m'n broodje Mchicken zit te genieten. En zeg gast ga ff normaal doen eet je broodje op en kijk gewoon lekker voor je, kom mij nu niet lastig vallen want ik heb hier dus geen zin in oke???
    Dus ik ga gewoon lekker verder happen. Gast loopt me een beetje schaapachtig aan te staren.

    Ik bedoel ik lachte amper, komt die gozer gewoon zomaar tegen mij lopen ouwehoeren. Hij zat met zo'n andere gast en een meisje. Kennelijk wilde hij indruk maken op haar ofzo.
     
    Laatst bewerkt: 23 nov 2005
  6. GustavSan

    GustavSan Active Member

    Berichten:
    669
    Leuk Bevonden:
    0
    je zat gewoon zijn moeder in de mac te versieren ouwe gek :D:D:D
     
  7. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32

    Hahaha Dikkie je weet toch!!! MilfHunter 4 life!!!

    hahaa. Ouwe gek.
     
  8. Darth Nielz

    Darth Nielz Lekker hoor

    Berichten:
    80
    Leuk Bevonden:
    0
    Vriend van me vorige week nog last gehad: hij fiets 's avonds met zn vriendin terug van de bios. Langs een groepje jongetjes van 14,15 jaar, roept er een iets in de trend van ''stomme k-leier!''. Hij denkt ik fiets door, mn vriendin is er bij (dus ga niet slaan). Stapt zn vriendin af, loopt op die jochies af, zonder iets te zeggen geeft ze die kleuter die het schreeuwde toch een dreun op zn kanis! Ze wisten niet hoe hard ze moesten rennen! :D
     
  9. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    ja, heb er soms ook last van bij een school waar ik langs moet om thuis te komen (mient in den haag). ik en een vriend reden daar een keer op een fietspad waar verkeer van 2 kanten komp en opeens gaat er een allochtoon expres op de verkeerde weghelft fietsen. ze lieten zich allebei niet afschikken en knalde tegen elkaar. en het rare was dat die allochtoon keek alsof mijn vriend niet goed snik was. maarja....
     
  10. Eckie

    Eckie Active Member

    Berichten:
    1.851
    Leuk Bevonden:
    15
    Ik heb zo'n ongeïntresseerd hoofd dat mij nieteens iets nageroepen word.
    Heb nog wel een leuk verhaal in deze catagorie:

    Nog nieteens zo lang geleden loop ik richting het station. Beladen met tassen, links een plastic tas boodschappen, rechts een grote doos waar m'n nieuwe laptop in zit. Ik stap flink door want ik wil m'n bus halen, en er komt een groep van zo'n 9 jongens op me af fietsen. (Nee, nog nieteens allochtonen. Ik denk studenten van't Saxion.)
    Eén van die figuren begint zogenaamd besluiteloos recht op me af te fietsen, alsof hij niet kan kiezen of hij links of rechts van me zal gaan. Ik was in een goeie bui, dus keek hem zonder m'n pas te verminderen lachend aan. Al heel snel kiest hij een kant en kijken we elkaar aan van "ja, hier zijn we eigenlijk wel te oud voor".

    Met zo'n instelling doet echt geen vlieg je kwaad. :)
     
  11. jeroen kroes

    jeroen kroes hertog jan ownage

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    dat maakt iedereen tog wel eens mee mja doe je niet veel aan eigenlijk ik kijk altijd gewoon ergens anders naartoe
     
  12. Phan()S

    Phan()S heb eindelyk een 360

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    GOEDE LES VAN PHAN()S:

    kom tie, als ze in een groepje lope. fietse of wat dan ook en ze gaan stoer doen, gewoon klappe geve die handel. Je slaat er 1 of 2 op ze bek en dan zijn ze allemaal net zo snel weg als Sonic.

    GR33tzZ

    /Mod Lees even in de [FAQ]FAQ[/FAQ] de regels over het plaatsen van opmerkingen zoals "GR33tzZ". - Orcrist
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 24 nov 2005
  13. Martini

    Martini O RLY

    Berichten:
    1.034
    Leuk Bevonden:
    2
    Een jaartje of 2 terug, had ik redelijk veel last van dat soort type mongolen, maar sinds ik verhuist ben, paar km verder, nu kom ik alleen nog van die primitieve apen tegen die denken dat ze stoer zijn, met hun scootertjes die de hele buurt platleggen qua geluid, zit je te gamen en dan hoor je de ander geen eens via Live door die kut herrie, met je raam dicht zelfs!

    Was ook een andere keer, zat zo in de trein half slaperig en ineens geeft zo doed me een knuffel :{ ik schrok me de tering, maar neem het 'm niet kwalijk hij was gehandicapt ofzo en een knuffel kan nooit kwaad :cool:
     
  14. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    goh en jij bent hoe oud ?:{
     
  15. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Nou doe je het zelf ook :{
     
  16. Lucca

    Lucca Bored

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Mag ik je handtekening?
     
  17. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Vlissingen stikt van de hanggroepjongeren (geloof dat er ergens nog een spatie tussen moet :+). Dus dit komt ook wel is voor bij mij ja. Ik fiets meestal gewoon voorbij zonder ook maar op of om te kijken, blijft het meestal ook maar bij 1 opmerking ook.
     
  18. Ruud

    Ruud Guest

    Ik heb mijn muziek altijd te hard om het te kunnen horen, al wéét ik dat mij geregeld wat nageroepen wordt. Ach ja, ze zullen wel een tekort moeten compenseren ofzo.
    Vallen lastige zwervers hier ook onder trouwens, die zijn in Enschede net met iets te grote getalen aanwezig imo. Met een beetje pech fietsen die mongolen mee tot aan je huis en zeuren ze je de oren van de kop voor wat geld.
     
  19. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Misschien kun je Phan()S ff contacten. Hij timmert ze wel neer en dan zijn ze net zo snel weg als Sonic! 8)
     
  20. maXiman

    maXiman Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar zit toch het WestHaeghe? Allochtoon anyone? (Ja ik weet het er zijn er ook die wel normaal doen:))
     

Deel Deze Pagina