1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Aangesproken worden op straat.

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Ol' Capone, 23 nov 2005.

  1. Celius

    Celius Guest

    Gewoon negeren, ze komen zichzelf nog wel een keer tegen ;)
     
  2. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha daar woon ik 2 straten vandaan.
    Moet er soms langs, zie je ze stoer doen omdat ik fiets ofzoiets.
    1 keer bijna van mijn fiets afgeslagen door die gasten :{.
    Toch wel raar dat ik nog wel in een redelijk nette buurt woon en 2 straten verder is het weer anders :eek:.
     
  3. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    ik heb soms wel eens de neiging om op het leidertje af te stappen en hem gewoon een knal te verkopen
    en rustig verder lopen. Op zo'n manier dat ze niet weten wat er net is gebeurd.
     
  4. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar ik ook opeens aan denk: Tijdje geleden fietste ik langs een speeltuin en toen zaten er allemaal van die allochtonen met brak nederlands en ik fietste langs en uit het niets zeiden hun: Heuj kunker huur (incl brak nederlands ja)
    ook terwijl ik een jongen ben (goh!).
    Toen ben ik van mijn fiets afgestapt even in mijn handen geklapt en weer door gefietst.
     
  5. Genassix

    Genassix Endless Challenge

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb daar nooit last van. Ik weet niet, ik kom bijna nooit van die groepjes tegen die naar mij beginnen te roepen.
     
  6. Lucca

    Lucca Bored

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe groot ben jij? :+

    Zie je namelijk heel vaak, bij iedereen die ook maar een beetje lang of breed is zijn ze weer te schijterig om iets te roepen. Wat logisch is.
     
  7. Genassix

    Genassix Endless Challenge

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    3
    Hehe, ongeveer 1,90. Dus ja, dat zou het kunnen zijn. :)

    Ik denk dat het er ook een beetje aan ligt in wat voor buurten je komt.
     
  8. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Ik word bijna altijd met dezelfde vraag aangesproken bij mij in de buurt:

    "Heb je misschjien sjiegaretje voor mij. Ik moet jointje vouwen, je weet toch, maar heb geen sjiegaret meer"


    Arme mensen..
     
  9. king-steven

    king-steven Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    zelfde hier...
    Maar ja kom dan ook bijna dagelijks in eindhoven... Valt in Eindhoven echt mee volgens mij.

    Laat staan het gat waar ik in woon. Lijkt wel of hier gewoon geen hang-jongeren (of zo'n soort groep die iets naroept) bestaan
    Kan er ook niet echt mee zitten trouwens...
     
  10. Ol' Capone

    Ol' Capone Future xbw *****

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    1
    Zingen: Daaaaaaar moet een piemel in ? ;)

    Iig, het komt er dus op neer dat het slechts stoer gedrag is, ze weten gewoon niet goed om te gaan met de vrijheid in nederland.
    't is ook gewoon indruk maken op vriendjes denk ik...

    Triestelingen


    Nog een situatie / voorbeeldje:
    Sta naast de intersport geerts... loopt zo'n 8 - 10 jarig turkje / marrokaantje voorbij, die begint even grappig te doen tegenover z'n kleinere broertje. (Tong uitsteken, gekke bekken trekken ed... zeer laag niveau dus) maarja ik kijk dus, frons mn wenkbrauwen wat...
    Begint meneertje te zeiken: Wat kijk je nou, wat doe je... ('t is dat z'n fam paar meter verderop liep...)
     
    Laatst bewerkt: 25 nov 2005
  11. fllix313

    fllix313 Active Member

    Berichten:
    783
    Leuk Bevonden:
    16
    Ja, egt te triest die gasten, ik heb ook zon gast in me buurt die altijd ook dat soort dingen tegen mij zij. Toen zij die een keer dat ik een ''******homo'' was en toen ben ik afgestapt en al zn vriendjes rende weg maar hij bleef stoer staan. Hij zij nog wat wil je komen doen en toen heb ik m een geweldige klap op zn bek gegeven en sindsdien praat ie nooit meer tegen me!:) zo probleem opgelost hij blij ik blij :)

    doe ik anders nooit ben niet egt zo iemand die gaat vechten, maar voor deze gast maakte ik graag een uitzondering
     
    Laatst bewerkt: 25 nov 2005
  12. Ol' Capone

    Ol' Capone Future xbw *****

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    1
    Zit dus toch een kern van waarheid in ;) (Of hebben die lui op straat geen 'lontje')
     
  13. SoulFighter

    SoulFighter XBW Zeur

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben toch echt van mening dat wij meer geduld moeten oefenen dan die gasten. als je 1x kijkt oid flippen ze al en dat terwijl ze zelf beginnen.

    heb niets tegen die lui, maar ze zouden gewoon moeten leren normaal te doen :mad:
     
  14. Robertione

    Robertione Active Member

    Berichten:
    76
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze mogen naar mij roepen wat ze willen. Wordt er niet warm of koud van.

    Liepen keer 3 gastjes van een jaartje of 17, 18 op het fietspad mij tegemoet (ik op de fiets) maar ze wilden niet aan de kant gaan en keken mij intimiderend (poging tot...) aan en dachten dat ik dat wel zou doen. Ik fietste met een redelijk vaartje door net doen alsof die gasten niet bestonden en op het laatst moesten ze toch echt aan de kant springen.

    Hoor ik ze nog tegen elkaar zeggen "die gozer is geflipt gek". Gewoon negeren is het beste en als je beetje zelfvertrouwen hebt is het een sport om te kijken hoe groot ze echt zijn :cool:
     
  15. Murlock

    Murlock Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik herken het allemaal wat jullie vertellen. Maar nou vraag ik me af, hebben jullie nooit in de situatie gezeten dat je erachter komt wie je echte vrienden zijn? Ik bedoel dat jij ruzie krijgt met iemand (of een groepje) en een vriend of een paar vrienden zijn in de buurt maar die doen net of ze niks zien en trekken zich er niks van aan. Zodat jij daar dus in je eentje staat. Ik heb het zelf nog niet mee gemaakt. Maar een vriend van mij wel. Hij was samen met een andere vriend op straat. Hij krijgt ruzie met iemand en zijn vriend komt hem niet helpen maar rent zo snel weg als hij kan. Dat vindt ik echt laf.
     
  16. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Paar jaar geleden meegemaakt, was ik 12 dacht ik. Was ik naar huis aan het fietsen, waren verderop zo'n groepje Marokkanen van een jaar of 16/17. Zaten de nodige dingen naar me te roepen. Ik zei ''Fuck you'' zacht, althans dat dacht ik, maar ze hoorden het toch, helaas. Dus achtervolging. Ik werd ingehaalt en kreeg de nodige klappen. Kijk nu wel uit wat ik roep.
     
  17. Robertione

    Robertione Active Member

    Berichten:
    76
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb van verschillende bronnen vernomen dat er een grote bendeoorlog zal uitbreken als er nog één keer iets gebeurd zoals met Mohammed B die Theo van Gogh vermoorde. Hells Angels, Skinheads en dergelijke groepen zullen dan samenwerken om de Islam het land uit te jagen en das behoorlijk heftig. Jammer dat er mensen zijn die alles maar door "één (figuurlijke) bril" kunnen zien en dat niet iedere Marrokkaan een crimineel is. Het lijkt allemaal een fabeltje, maar we zitten dichterbij een burgeroorlog dan je denkt. Kun je straks helemaal niemand meer vertrouwen op straat...
     
  18. Ol' Capone

    Ol' Capone Future xbw *****

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    1
    16-17 tegen een 12-jarige toont gewoon pure zwakheid van die gasten.
    En dan ook nog meerdere,,,

    Ik roep gewoon terug :) Laat ze maar komen, dan ik het ziekenhuis in... maar zij komen d'r ook niet zonder knallen vanaf.




    Bendeoorlog lijkt me best overdreven... Ik zie de grote groeperingen van Nederland nou nog niet samenwerken... Als ze het doen zou het wel mooi zijn. Payback time :)
    Tuurlijk zijn er ook wel goede, en nette, die wél gemotiveerd zijn, aardig en zich goed gedragen en inburgeren. Maar het slechte gedeelte verneukt het gewoon voor de goeden. Heel jammer.
    Burgeroorlog anyone? :p man, van welke bronnen heb je dit vernomen ;)

    (probeer je niet in twijfel te trekken hoor, maar het komt niet echt geloofwaardig over in mijn ogen... kom op :p het is nederland;))
     
    Laatst bewerkt: 27 nov 2005
  19. Robertione

    Robertione Active Member

    Berichten:
    76
    Leuk Bevonden:
    0
    Precies het is Nederland, maar daar gebeuren wel vaker dingen die we eigenlijk niet hadden verwacht. Moord op Fortuin en Van Gogh, NL de grootste XTC dealer ter wereld, land wat de meeste terroristen in de Westerse wereld herbergt.

    Ja dat is Nederland met al die trage bureaucratie dus ik zal toch niet al te raar op kijken als ik jou was.
     
  20. Ruud

    Ruud Guest

    Mag ik een beetje wijsheid van jullie lenen misschien, want het is wel duidelijk dat jullie alle wijsheid in pacht hebben.

    *proest
     

Deel Deze Pagina