1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Aangesproken worden op straat.

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Ol' Capone, 23 nov 2005.

  1. SoulFighter

    SoulFighter XBW Zeur

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik geloof best dat het eens kan escaleren maar ik zie het niet zo gauw gebeuren dat er echt een burgeroorlog komt. Ik denk dat veel landen dat punt al lang voorbij zijn. Mij lijkt eerder dat je wat rellen krijgt zoals bv. in Frankrijk maar dat word behoorlijk snel beteugeld hoor.

    @Ruud: lekker nuttige opmerking :{
     
  2. Ol' Capone

    Ol' Capone Future xbw *****

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    1
    8) hahaha :D
    zo. :confused: en wat is jouw wijze inbreng in deze conversatie. Als je dan wat van onze wijsheid leent gebruik die dan ook goed, om jouw status quo iets minder laag dan het onze te laten lijken.

    Ach ja, in frankrijk gebeurde eigenlijk ook zo iets he... dus it might be possible...
     
    Laatst bewerkt: 28 nov 2005
  3. berend

    berend Santa Blows

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    had mijn zusje ook een keer. was er echt zo'n dom kereltje in de straat met van die uber-lelijke schandknapen als volgelingen. riep altijd jan en alleman aan. toen reed die gek op een keer met de skelter (hij was 13 ofzo en dan nog skelter wtf?) in op de fiets waar mijn zusje op zat. die overstuur huilen.
    nou mijn moeder werd me een potje kwaad. belt bij zijn huis aan. trejt hem zo ongeveer aan zijn oor mee naar ons huis. en hadden ze een "gesprek" die gek janken. echt super mooi gewoon, ik lachte me kapot
    nu zie ik hem nog wel eens lopen. vet dikke kerel en zwaar kansloos, en dan moet ik me toch inhouden om hem niet keihard uit te lachen.

    maarja de moraal van het verhaal, boontje komt om zijn loontje
     
    Laatst bewerkt: 29 nov 2005
  4. Ol' Capone

    Ol' Capone Future xbw *****

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    1
    nu wordt 't helemaal mooi. vorige week op school... loop de aula uit.
    schopt ene moghammed zo'n jongen tegen z'n tas aan (weet niet waar, of dat 't voor hem was bedoeld... maargoed) Hij kijkt dus achterom,,,

    begint meneer (in 't bijzijn van zn grotere vriendjes, hij is zelf nl niet echt groot ofzo) te vragen WAT KIJK JIJ.

    'k had echt zo iets van wtf ... kk idioot.
    die jonge loopt gwoon door, onder 't motto ik kijk niet naar jou...

    mja, ik zou wel even anders gehandeld hebben...
     
  5. NL_Wouter

    NL_Wouter The_Guardian

    Berichten:
    413
    Leuk Bevonden:
    4
    ach ja.. en dan nog zingen dat ze niks doen :)
     
  6. Lucca

    Lucca Bored

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Tuurlijk, alsjeblieft.
     
  7. Ruud

    Ruud Guest

    'Er gebeuren hier ook wel dingen die je niet verwacht', dank je voor die 'toevoeging' Captain Obvious. Mijn punt is dat juist de hele vanhorenzeggen-cultuur wel eens een (misschien zelfs dé) bron van escalatie kan zijn...

    Frankrijk er aan de haren bij trekken is een mooi voorbeeld van proberen wijs te doen maar half niet weten wat er nu eigenlijk aan de hand is/was. En Nederland heeft de grootste XTC export ja (voor zover 'we' weten), maar lees je uberhaupt de krant? Die export en labs is/zijn juist minder aan het worden omdat er zo veel wordt opgerolt.

    Man, laat ik maar helemaal niet ingaan op 'het land dat de meeste terroristen heeft', want jouw maatstaven zijn duidelijk niet de mijne.
     
  8. Ol' Capone

    Ol' Capone Future xbw *****

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    1
    Het ging mij slechts om het voorbeeld dat het daar kan uitlopen op rellen, waarmee ik wil zeggen dat dat hier ook mogelijk is.

    (Ik ga verder niet in op waarom ofzo, maar gewoon dat het wel kan!)
     
  9. flipmode182

    flipmode182 Active Member

    Berichten:
    148
    Leuk Bevonden:
    0
    a
     
    Laatst bewerkt: 8 dec 2023
  10. GustavSan

    GustavSan Active Member

    Berichten:
    669
    Leuk Bevonden:
    0

    Bedoel je soms GILF (Granny I'd Like to ****) :D:D:D:D
     
  11. Ol' Capone

    Ol' Capone Future xbw *****

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    1
    Zo'n allochtoon begon eerst allemaal tegen zo'n gast(je) te zeiiken... van jaaah je fietst aan de verkeerde kant.
    Zegt ie heel droog terug: ja en jij fietst in 't verkeerde land
    :p hoe droog kan je zijn ;)
     
  12. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Flipmode, dat is behoorlijk kl*te.

    Ik had het laatst ook. We gingen naar de stad en we liepen door winkelstraat. Ik met nog een gast en 2 vriendinnen. Dus op een gegeven moment komt er een groepje met 8 van die Marokaantjes voorbijgelopen. Dus ze kijken naar die kont van een van m'n vriendinnen en zeiden iets van whoo lekker kontje. Dus ze zegt zo iets na. En dan komen ze weer gelijk terug, een van die meiden uit dat groepje van he wat zei je nou. Ik was weer wat minder slim en zei dat ze moesten oprotten. Dus komen ze allemaal rond je staan. En dan zegt er een van die meiden weer van, ooh jongens ze zoeken ruzie! Ik heb wel in in ruzie! zegt een van die gasten. Er is verder niet veel meer gebeurd maar het is echt verschrikkelijk dat er van die kinders zijn van: Oh ik heb wel zin in ruzie! En het zijn dan weer van die irritante buitenlandertjes. Het valt gewoon op. Je kan ze vaak beter maar negeren wil je geen ruzie. Maar op den duur pik je het gewoon niet dat die mannetjes zo brutaal kunnen zijn. Maarja, beter negeren.
     
  13. Ruud

    Ruud Guest

    Jullie met je ik-ben-geen-rascist-wit-is-gewoon-mijn-lievelings-kleur-verhalen, sjees. Ik hoor ook niemand klagen over die brutale eikels van Greenpeace/Warchild/whatever:

    'Mag ik je wat vragen?'
    Nee, geen tijd.
    'O dus het kan je niets schelen dat er dagelijks honderden kinderen sterven in oorlogsgebieden!'
    *staat raar te kijken

    Dat vind ik zo asociaal van die lui, wat denken ze wel niet. Ik geloof dat ik tegenwoordig op een aanspreek-blacklist sta ofzo want niemand van die bloedzuigers spreekt mij nog aan als ik in de binnenstad loop.
     
  14. flipmode182

    flipmode182 Active Member

    Berichten:
    148
    Leuk Bevonden:
    0
    a
     
    Laatst bewerkt: 8 dec 2023
  15. Argus

    Argus Active Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    1
    Tsja, het ligt er natuurlijk aan welke manier van aanspreken je bedoelt. Wat Ol'Capone zegt, gebeurd mij eigenlijk nooit. Ik heb op de basisschool en op de middelbare school een dermate (slechte?) reputatie opgebouwd, zodat iedereen die mij nog kent sowieso niet vervelend tegen mij doet (alhoewel ik helemaal niet meer sterk ben en eigenlijk helemaal geen zin heb in vechten).

    Dat andere, ja Greenpeace en Novib stakkers. Brrrr.

    "Wilt u geld geven voor de kinderen in Timboektoe zodat ze weer naar school kunnen?"
    "Nee"
    "U geeft dus niks om die kinderen?"
    "Ik kan niet voor alle 6 miljard mensen op deze aarde zorgen, dus ik houd het wel bij mezelf en dat is al moeilijk genoeg"
    [Novib dame staart me na]

    Stelletje rammelaars. Als je zo graag goed wil doen, ga daar dan heen en steek je handen uit je mouwen, lui kreng (en dan vervolgens wel op je geweten inspelen, nou die heb ik niet meer).
     
  16. Hwoarang

    Hwoarang Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het één keer meegemaakt. Ik zat te fietsen en een gastje, die bij een andere gastje aan het fietsen was riep: FUCK YOU naar mij maar dat was net bij een kruispunt waar ik naar links ging, en zij naar rechts. Naja, whatever, 't is beter dat ik niet met van die gastjes te maken heb want wie weet is het besmettelijk. Ik ga er dus gewoon niet op in. Of het belgen, marrokanen, turken, italianen, chinesen, australianen, vs'ers, peruanen, cyprioten, of god weet wat zijn, weet ik niet.
     
  17. shz

    shz Hero in a dream

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0
    Aangesproken worden op straat, hier heb ik de nodige ervaring mee. Zelf heb ik lang haar en niet iedereen ziet even goed het verschil tussen man en vrouw tegenwoordig. Als ik bijvoorbeeld in de avond ergens heen fiets met m'n vriendin hoor ik regelmatig dingen als 'He meisjes!' of 'Lekkere dames!'. Dit beantwoord ik meestal doodleuk met een extra zware 'Hallo!'. Maar wat proberen ze hier nou mee te bereiken?
     
  18. Fnx

    Fnx Active Member

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik irritant vind is als je op straat loopt met je vriendin, ze iets naar je vriendin roepen.. > Het lef!!! Grr.. dan probeer ik ze iig wel te laten merken dat het niet kan door ze aan te kijken of wat terug te schreeuwen of iets dergelijks. Zelf nooit problemen eigenlijk, of ik lul me er uit, of tijdens het uitgaan ken ik bijna elke uitsmijter want ik werk in die horecagelegenheden.. dus daar geen problemen mee.
     
  19. bulleta

    bulleta Active Member

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    die marrokaanen gaan echt drastisch achteruit volgens mij zijn ze alemaal zo agressief omdat ze elke avond met een riem worden gemept ofzo. (niet iedereen:+)
    weet neit wat het is maar ze hebben volgens mij serieus het gevoel dat ze de populairheid himself zijn:p.

    nog een voorbeeld : als ik naar mn werk fiets zitten er meestal een paar mensen op een pleintje van 12 jaar ofzo .
    als je dan langs fietst jonge ontiechelijk irrtant:hooiiii hoe heet je waarom zeg je niks wie ben jij .

    dan pak ik het liefst een honkbalknuppel en dan baf boem knal explosie gebaffel.
     
  20. eprode

    eprode Active Member

    Berichten:
    500
    Leuk Bevonden:
    0
    nja ik had vorig weekend wel zo iets meegemaakt. Ik liep rond 11 uur over straat met een maat van me, ik was van mijn pita aan het eten. We liepen helemaal alleen in die straat tot plots 3 mannen ( tussen 25-30 jaar oud en wij waren allebei 18 :{ ) die duidelijk te veel alcohol op hadden,ons tegemoet liepen. Een ervan zei goeienavond tegen mij, ik zei dus gewoon vriendelijk goeienavond terug, en een second later stampt hij men pita uit men handen, die vervolgens op mijn kameraad zijn gezicht belande. Dan kwam een andere aangelope, zo`n grote dikke dokwerker 8) a; roepend: vechten ofwa? wilde vechten ofwa? Nu ja ik en men maat dus direct wegspurten in elk een andere richting, we hadden elke iemand achter ons aan gelopen maar ik had nu wel de pech dat die grote struise dude achter mij kwam :'-( . Hij wou me onderuit `sliden` denk ik maar gelukkig kon ik met een sprongetje zijn been ontwijken, en lag hij plat op de grond }:] . voor de rest heb ik gewoon heel snel gelopen naar mijn kameraad zijn huis, die ondertussen zijn achtervolger ook was kwijtgeraakt. De schrik zat er wel effe dik in,we konden ons namelijk zo goed als niet verdedigen aangezien ze een flink pak ouder waren en zeer agressief waren. maarja eind goed , al goed :p
     

Deel Deze Pagina