1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Aangesproken worden op straat.

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Ol' Capone, 23 nov 2005.

  1. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Dan is ie waarschijnlijk ontoerekeningsvatbaar verklaard. Misschien dat ie slaapwandelde of een of andere psychiche aandoening had.
     
  2. Sherman

    Sherman Guest

    Hij was overspannen ja, en ontoerekeningsvatbaar verklaard. Blijft belachelijk hoor...
     
  3. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Ontoerekeningsvatbaar, dat soort mensen moeten toch juist lang weggestopt worden? :confused: Dat zijn toch juist de mensen waar je niet meer door die dikke harses komt. Wat als ie weer overspannen raakt? shit.........

    Overigens vind ik het enige dat wat meer "richting Amerikaanse standaard" mag onze straffen. Echt lachwekkend wat je hier krijgt na dingen als moord of verminking of wat dan ook. En dan een minister president die niet verder komt dan: Zo ga je niet met elkaar om..... Ezels
     
    Laatst bewerkt: 5 sep 2008
  4. Sherman

    Sherman Guest

    Nee. Ontoerekeningsvatbaar betekend dat je op dàt moment niet wist wat je deed. ;) Dus dat je daarvoor en daarna je wel gewoon normaal kan gedragen. Toch vind ik het raar dat je iemand kapot mag steken en dan geeneens een echte gevangenis in gaat. :?

    Maar dat trappen van die jongens is ook niet effectief nee. Wat ze beter hadden kunnen doen is die man van achter beet pakken bij de keel en de arm, en dan eraf trekken. ( heb vroeger judo gedaan. :) ) Ik wil trouwens niet zeggen dat ik het in zo'n situatie had gedaan hoor, volgens mij was ik zelf hardstikke bang geweest voor die debiel.
     
  5. ill nino

    ill nino me, myself and I

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    De rationaliteit is soms ver te zoeken dezer tijden
     
  6. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    amen.
     
  7. Remco

    Remco Guest

    Dat werkt helemaal niet, als je hem dan van achter beet pakt, steekt ie in 1 keer naar achter. Nee, gewoon voor zn hoofd schoppen, dat werkt t beste.
     
  8. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
  9. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Tip: Stop met lezen en bekijken van de Telegraaf site + krant.

    Rechtse rommel. Sensatiekrant. Word je dom van.
     
  10. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    Beelden spreken voor zich lijkt me. Ook met zijn 20en op 1, stel laffe honden.
     
    Laatst bewerkt: 8 sep 2008
  11. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Ik praat niet goed wat daar gebeurt maar de Telegraaf is heel goed in het breed uitmeten van dit soort zaken en in het polariseren van de samenleving.

    Beelden spreken voor zich, maar daar had ik het niet over. De Telegraaf is gewoon een tyfuskrant.
     
  12. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik bekijk de beelden meer niet..
     
  13. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Jezus wat een klein kutkind. Waarom pakt ie hem niet aan? Horen al die anderen ook nog bij dat kleine kutjong ofzo?
     
  14. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarschijnlijk wel anders had hij echt wel wat gedaan hoor.
     
  15. Greathoudini

    Greathoudini Guido's & gangsters

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    0
    doet die gozer eigelijk nog wat terug? hij laat zich toch niet serieus slaan en beroven door een paar van die mocro's van 1 meter 20 :9
     
  16. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
  17. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Ben bang van wel. En zoals je ziet zijn het voor een deel ook gewoon Nederlanders, maar daar hoor je De Telegraaf niet over. Need I say more?

    Stemmingmakerij... Bah.
     
  18. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  19. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Telegraaf is inderdaad niet de beste bron, maar ik wordt wel echt helemaal gek door het zien van deze fragmenten. Wat een verneukte kutouders moeten die blagen hebben. Hopelijk kunnen die ook nog voor de rechter gesleept worden, want met deze leeftijden zijn zij nog 100% verantwoordelijk voor het absurde gedrag van deze kinderen.
     
  20. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Om nog even in te haken. Die 11 jarige koter is vrij omdat ie onder 12 niet vervolgd mag worden. En al die andere kutkoters maat toekijken. Waarschijnlijk zijn het ineens 'zn broers' en vinden ze het maar wat mooi om te zien hoe stoer die jongetjes nou zijn.
    Afknallen of uitzetten die tuig. Zo jong en dan al zo zijn. Geen woorden voor gewoon.
     

Deel Deze Pagina