1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Aanslag tijdens Koninginnedag..?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Pim, 30 apr 2009.

1. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Wie had gedacht dat die zwarte auto die ik live in beeld zag verschijnen zo een tragedie zou veroorzaken...

5 doden niet te geloven..

:'-(

2. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Update 20:34:
    Inmiddels is bekend geworden dat de dader nog steeds leeft. De vijfde dode was een zwaargewond persoon.

Al dus Fok.

3. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Ik zal haast 'gelukkig' zeggen, maar het is natuurlijk even verschrikkelijk voor de overleden persoon. Vijf doden, man. Dit is echt vreselijk.

4. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Maar denk je dat die bus voor de koninklijke familie een gewone open bus was (wel zo'n oud model, maar ze zullen het vast wel aangepast hebben mbt veiligheid)?
    Alle drie de kinderen (16/16/9jr) zijn zwaargewond, dus daarvan zal er misschien ook nog wel één of meerdere overlijden :mad:

5. PineaPPle JOE

PineaPPle JOE Registered Abuser

Leuk Bevonden:
    74
    jezus, ik zit hier op een of andere manier echt mee. toen ik dat vanochtend live op tv zag. en dat je gewoon weet dat er mensen 80km verderop dood aan het gaan zijn.

ik zou die man wel aan stukken kunnen scheuren zo kwaad kan ik hierover zijn :confused:

6. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Ik ben ook helemaal van slag hierdoor, zit er steeds over te denken. Voor mij is het dan geen 80km, maar 5km. Ik kan me nergens meer op concentreren.

7. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ik ben ook na het nieuws de hele dag al zeer onstemd erover, verbijsterd en gewoon boos ook. Alleen al toen ik die beelden zag van hoe mensen werden geschept....oh oh.

Net nog even de stad in gelopen(Groningen) maar ook daar alles afgelast. Vind ik eigenlijk heel goed.

8. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.637
    Wow, al die sentimentele reacties..
    Ik was pissed omdat het Museumplein programma ingekort was :eek:. Maarja als je geen beelden ziet kun je het moeilijk inschatten.
    En nu vind iedereen me vast een gevoelloze bastard.

9. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Meer een domme ombenul. :+

Ik heb verder ook niks gedaan vandaag.. Vanochtend om 11:00 wakker geworden en na een poosje even tv gekeken, 10minuten later vliegt die Suzuki door het beeld.. Echt bizar. Net zo'n gevoel als toen ik uit school het tweede vliegtuig het WCT in zag vliegen.

10. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Dat kan ik me ook nog wel herinneren. Ik was toen een stuk jonger en kwam ook weer uit school. Mijn vader en oom kwamen binnen rennen en deden de tv aan, mijn broertje en ik moesten even wat anders gaan doen. Toen gingen we een Pokemon bordspel doen 8). Toen begreep ik het niet zo goed.

Toen Pim Fortuyn vermoord werd voelde ik me ook ellendig. Heb toen een hele avond gehuild, was toen 9, dacht ik.

11. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77

Dat gevoel had ik ook. Wij waren ook net wakker en klaar met ontbijt toen het gebeurde. Jammer dat het vanavond niet doorgaat, maar wel begrijpelijk natuurlijk.

12. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Oh het doet jou niks als je die RTL4 video ziet bedoel je? Of die foto van dat meisje die duidelijk is geraakt en bijna op de grond flikkert? Kom op nou zeg.....

WTC deed mij echt VEEL minder, dit is eigen land...en je ziet die mensen gewoon geschept worden. Ook Pim Fortuyn deed me weinig...tja schokkend,maar ik was niet een grote fan van de clown.

Laatst bewerkt: 30 apr 2009
  13. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Ik wist toen niet eens wie Pim Fortuyn was en wat hij deed. Ik was zo geschokt door de beelden. In die tijd was ik niets gewend en kon ik blijkbaar niet tegen het beeld dat hij gereanimeerd werd.

14. PineaPPle JOE

PineaPPle JOE Registered Abuser

Leuk Bevonden:
    74
    ik weet nog goed dat ik met mn broer dungeon keeper zat te spelen, en mijn moeder me riep dat ik moest komen kijke. en er toen net dat vliegtuig naar binnen vloog.
    net als met die tsunami toen, dat vond ik ook vreselijk om te zien

15. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.637
    Jesus, leer begrijpend lezen ofzo...
    Ik zeg dat het me op dat moment weinig deed, omdat ik tussen 149.999 feestende mensen stond op het museumplein.
    Daarom zei ik ook dat ik geen beelden had gezien en het niet kon beoordelen.
    Toen ik thuis zat te kijken schrok ik me natuurlijk kapot.

16. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Zulke dingen maken bij mij ook wel flink indruk. Staan nu ook echt verschrikkelijke foto's op internet van het ongeluk vandaag. Een man (volgens mij) waarbij zijn been helemaal de verkeerde kant op staat. Die man schijnt ook 1 van de doden te zijn.

17. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Zul je altijd zien, zo'n vuil hufter komt er nog ''makkelijk'' mee weg ook. Schijnt dat hij hersendood is..........

18. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ok chill....het is al goed.

19. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Dat is toch voor iedereen verschillend? Mij doet het ook niet veel.....ben ik dan niet menselijk of?? Als er nu dieren dood gegaan waren vond ik het wel weer verschrikkelijk. Iedereen zit anders in mekaar....

20. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Het is al goed.

Hij wilde dus de koningklijke familie pakken....de kans is natuurlijk aanwezig dat hij al half buiten bewust zijn was toen hij door al die hekken/rekken was geknald met zijn auto...en dus niet eens meer goed erbij was toen hij al die mensen schepte....ik zou graag willen weten hoe dat zit. Als hij ook echt met opzet al die mensen schepte........kk ziek.!

Deel Deze Pagina