Aanslag tijdens Koninginnedag..?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Pim, 30 apr 2009.

1. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Zeker niet op een dag zoals Koninginnedag. Maar de dader is wel overleden las ik hier? maakt het al een stuk lastiger....

2. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn punt is dat zijn argumentatie nog al slecht is, omdat je wel mag huilen mag je ook lachen. Yeah right.

En daarnaast zal jij niet om de gebeurtenis gelachen hebben, maar om iets anders. Misschien niet gehuild, maar toch niet leuk gevonden.

Drolletje komt beetje over alsof hij lacht om de gebeurtenis.

3. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Echt vergeten misschien niet, maar ik denk er al amper aan en dat was me punt. Er wordt toch door bijna niemand meer aan gedacht..

4. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Jij bent best wel wazig weet je ;)

Ik zit nog steeds het nieuws te kijken (wat ik normaal niet zoveel doe).

En daarbij blijven alleen aanslagen/ongelukken mij alleen bij als het een impact op me heeft gehad ;)

5. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    :eek: Dat denk ik niet....Ik moet helaas wel bekennen nu de dader is overleden en er dus geen echte verklaring voor is de politie etc het wel eerder zal laten vallen dus het sneller vergeten zou worden

6. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Als een dierbare overlijdt voel ik me verdrietig, en als ik me verdrietig voel ga ik huilen en niet lachen. Hoe erg ik mijn best ook doe..

Zal wel aan mij liggen.

7. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    ik lach er niet over maar ik vind het raar dat ik geen grapje mag maken omdat het de dag na 'de gebeurtenis' is. Zoals ik meerdere malen heb gezegd vind ik het vreselijk en een hel mag er van mij wel zijn. Maarja als ik gelijk voor allemaal dingen wordt uitgemaakt..

ja dat snap ik nog wel hoorr! langzame..
    alleen ik vond het grappig klinken :x

/Mod Zo is het wel weer mooi geweest. Jouw 'grapje' wordt hier niet gewaardeerd, dus misschien is het verstandig om in het vervolg even goed na te denken voordat je zoiets post. Gebruik voortaan ook de edit functie i.p.v. te dubbelposten. ~Arjan

waarom ben ik wazig :confused:? 8)
    Zeggen kunnen we wel maar ik blijf bij me standpunt dat er gewoon toch niet (veel) meer aan gedacht zal worden over een bepaalde tijd( voor ieder verschillend)

8. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Dude Triple post???

En de dader doelde op het koninklijke familie toch? Waarom koninklijke familie? Wat hebben die ermee te maken dan
    of het was bedoelt voor nederland zelf

9. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Die reactie van Graveheart vond ik eerlijk gezegd ook beetje overdreven. Maar op de rest van je uitspraken, is de reactie van Graveheart wel passend.

Met die gebeurtenis van net had ik het over een begrafenis in het algemeen.

Maar nogmaals jij vind dat er niet gehuild mag worden, omdat dat geluid produceerd? Dus is het raar dat je niet mag lachen?

Maar vervolgens vind je niet dat je mag lachen, omdat er ook gehuild mag worden.

Beetje tegenstrijdig?

10. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Drolletje, we hebben ook een edit-knop.

@ all, zullen we ons even wat minder druk maken om elkaar? Vind het een beetje ongepast eigenlijk..

11. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    ja :+ shit ik dacht dat er wel weer door iemand anders gepost zou worden :x

maar het was idd een aanslag op de koningin. Zijn redenaties zullen alleen nogal moeilijk te verkrijgen zijn nu hij ook dood is..

edit: @ goiz: ja maar dan kan ik niet quoten..

/Mod Zie hier de multi-quote knop: [​IMG] ~Arjan
    ohja domm :x

Laatst bewerkt: 1 mei 2009
  12. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Nogmaals, we zullen nooit weten of die echt de familie wilden aanvallen, of dat hij het als middel wilde gebruiken om een punt te maken of aandacht te krijgen...
    Misschien wilde die gewoon op een achterlijke manier zelfmoord plegen, en vond hij dit een manier.
    Helaas is het antwoord op deze vraag vannacht overleden.

13. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Het valt niet goed te praten, wat voor reden er ook was. Dus de reden vind ik eigenlijk ook niet zo belangrijk.

En 'helaas', tja, moeilijke.

14. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Ik denk dat alle nabestaanden dit graag hadden willen weten, dus het is zeker wel erg dat de man is overleden.

15. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Zal ik het nog 1 keer uitleggen?
    Mijn broertje (NIET IK) werd denk ik zenuwachtig toen hij daar binnenkwam en daarna kwam er een jonge waar ie mee ging rondrennen enzo en lachen..
    en opeens zegt zo'n ouwe taart "Kunnen jullie niet gewoon stil zijn?!?!?"
    Het was een fokking voorbeeld en het was niet IK die het raar vond dat er werd gelachen en ik zei er niets van en ik probeerde te zeggen dat iedereen verschillend reageert op situaties zoals die zijn. De 1 lacht, de ander doet een dansje, de ander huilt.. Who cares

16. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Zou het? Denk eerlijk gezegd dat het motief ze niet veel boeit.

17. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Denk ik wel.. Ze kunnen het toch niet meer omdraaien en vaak hoor je ook van mensen als bijv. hun kind is ontvoerd ze dan liever willen weten dat het kind dood is dan dat ze helemaal niet weten of het nog wel leeft of niet en dat ze het een plekje kunnen geven.

18. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Echt wel. Dat hoor je ook altijd bij de nabestaande van vermoorde mensen. Die willen dat de dader wordt gepakt. Niet omdat ze willen dat hij gestraft wordt, maar omdat zij het dan kunnen afsluiten. Ze willen weten waarom.

19. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Zit net even youtube te bekijken god wat erger ik me aan al die mensen die reacties plaatsen. Doel hier niet op de reacties van medeleven maar allemaal mensen die gaan zeiken op de politie (omdat ze zelf een keerk een boete hebben gehad) en van die nuttelose commentaren gaan roepen over wat er wel niet met de dader mocht gebeuren had hij nog geleefd. Kom op zeg mensen als we lynchpartijen enz toe laten is er iets goed mis in de samenleving (niet dat er geen dingen mis zijn)

Grapjes zijn op zo'n moment niet gepast maar iedereen reageert op zijn eigen manier.

20. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind niet dat ze koninginnedag aan moeten passen vanwege zo'n aanslag. Hoogstens strengere beveiliging. Ze weten dat dit kon gebeuren en overal lees je dat je niet kan beveiligen tegen dit soort dingen. Dan kan je alle festiviteiten wel gaan verbieden.

Deel Deze Pagina