1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Aanslag tijdens Koninginnedag..?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Pim, 30 apr 2009.

1. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Hoorde gisteren het bericht toen ik al in Eindhoven was, en heb net pas alles rustig bekeken. Echt een hele trieste actie dit...

2. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Heeft iemand een link van materiaal/nieuwsuitzending(en) van buitenlandse zenders? BBC/CNN/Belgie?

3. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Dat is nu toch niet het geval? Ze weten wie het gedaan heeft. De reden is toch eigenlijk voor de hand liggend. Het is niet dat hij moedwillig deze mensen koos. Nee ze waren allemaal random slachtoffers (daar gaan we iig wel van uit toch?). Ik denk dat ze het wel erg vinden dat hij nu niet gestraft kan worden. Als hij toch dood ging hadden die mensen dat waarschijnlijk zelf liever gedaan. Dat zou dan misschien nog enige voldoening geven.

4. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Dus jij denkt dat als je iemand vermoord die een persoon die voor jou dierbaar heeft vermoord voldoening geeft? Waarom zou jij je verlagen tot het niveau van die persoon? Die persoon heeft misschien ook mensen die om hem geven, en die dan jouw weer proberen te vermoorden en zo blijft het maar doorgaan..

5. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Dat zie je helemaal verkeerd. Nabestaanden zijn er nooit op uit om de daders te straffen/vermoorden, omdat ze weten welk verdriet dat meebrengt. En wil jij nu zeggen dat alle vragen voor de nabestaanden zijn beantwoord? Echt niet hoor.

6. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Zo bedoel ik het dus niet. Ik bedoel dat aangezien hij toch dood gegaan is en niet heeft kunnen praten mensen zo kunnen denken. Persoonlijk heb ik ook liever dat hij gestraft wordt. Zou ik hem echter tegen komen sta ik niet voor mezelf in.

Ik bedoel dus niet dat het voldoening geeft, maar meer het idee dat de mensen het erg vinden dat hij niet gestraft kan worden.

7. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    [yt]XNJmu93yId4[/yt]

Wat een ongelofelijke hersenloze mensen heb je toch, wel in oranje lopen en dan nog dood aan beatrix roepen... *zucht* :emo:

Laatst bewerkt: 1 mei 2009
  8. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Trieste verslaggever ook een beetje. Al die mensen lopen daar met zatte kanus rond en ga je beetje vragen wat ze ervan vonden.. Kan je verwachten dat die antwoorden allerminst serieus zijn en die mensen die dit nou terugzien kunnen zichzelf echt wel voor hun kop slaan dat ze dit hebben gezegd, kan me niet voorstellen dat ze dit menen...

9. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Mogen ze je zelfs voor oppakken wist je dat? Ik was een aantal jaar geleden in Nijmegen tijdens Koninginnedag toen Beatrix daar langs kwam en toen stond en een man met een bordje waarop "B (met een kroontje er boven) Rot Op!"

Die gast werd meteen door de ME aangepakt en in de boeien geslagen. Hoorde later dat hij 2 jaar voorwaardelijk daarvoor kreeg...

10. HayabusaDOAgamer

HayabusaDOAgamer Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja precies. überhaupt een achterlijke interview. Diep triest.

11. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Trieste debielen gewoon.......

12. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
  13. egelhunter

egelhunter It's all in the game

Leuk Bevonden:
    49
    Was gister in eindhoven, ik had er wel iets van gehoord. Zie nu net de beelden. Natuurlijk wel verschrikkelijk. En zoals die jongen in dit filmpje zegt: wat doe je eraan?

Zijn er by the way beelden van dat de auto het publiek inrijdt?

14. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Nee nog niet. Hoef ze eigenlijk ook niet te zien ook. ;)

Over het interview.
    De gasten proberen gewoon tof te doen. Maar toen er 1 minuut stilte was hoorde je niemand. Maar in Amsterdam waren wel veel mensen die niet precies wisten wat er gebeurd was.

15. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Leuk ventje hoor "er gebeurt eindelijk wat in nederland" neem nog een snuivie en geef je chick nog een Br33zer...

Wat een lullo,s

16. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    http://www.ad.nl/binnenland/3188829/Nog_n_slachtoffer_in_levensgevaar.html

'In 2010 weer gewoon Koninginnedag'
    http://www.ad.nl/binnenland/3188396/In_2010_weer_gewoon_Koninginnedag.html

Nog een verhaal van een mevrouw: http://www.ad.nl/binnenland/3188539/Zes_uur_later_hoor_ik_dat_hij_dood_is.html

Laatst bewerkt: 1 mei 2009
  17. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Van mij mogen ze dat genetisch uitschot met een bulldozer de gracht in rijden. Wat een achterlijk achenebbisjvolk krioelt er toch in dit land.

BAH.

18. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    wow huh? Ja ik vind sommige opmerkingen echt onterecht en die ze interviewen maak dat de kat wijs dat ze bezopen zijn...komop man zoiets zeg je niet. En dan is de enige wat donkere vent die zegt van zoiets doe je niet! Eigen volk vind het wel leuk en doet er niks tegen. Triest

19. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    Toen ik het hoorde dacht ik ook zoiets van: kan niet waar zijn, maar ik dacht er verder niet bij na. Toen ik de beelden zag op tv om 11 uur 's avonds drong het pas echt tot me door.
    Maar dat meisje en die zwarte jongen zijn echt gestoord. dat zeg je toch niet? De reden dat ze daar verdomme aan het feesten zijn is juist het koningshuis.

20. Diikoeneke

Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

Leuk Bevonden:
    12
    bij de meeste mensen gaat het gewoon om het feesten, en heel dat gedoe erom heen boeien hun allenmaal niet ;)

Deel Deze Pagina