Natuurlijk is het logisch dat alles in Apeldoorn wordt afgelast, ik had het enkel over Amsterdam. En tja dan ben ik maar gevoelloos of hoe je het ook stelt, ik steek het tenminste niet onder banken of stoelen. Iedereen heeft een paar keer oh en ah geroepen toen het op televisie was. Maar zeg nou zelf, was het zo erg dat je nog geen brok eten door je keel kon krijgen? Heb je de hele dag met een kut gevoel rondgelopen? Zo nee, dan vind ik niet dat je ook maar in enige zin nuttig bezig bent door mij en de andere feestvierders voor respectloos uit te maken.
Edit: En hoezo bagatelliseren? Iedere dag hoor ik in het nieuws dat er weer 60 mensen om zijn gekomen bij een bomaanslag en ook hoor je verhalen dat er om de 5 seconden weer een kind is gestorven aan aids. Dit laat mij totaal koud, waarom zou ik dan opeens wel heel schijnheilig gaan doen en stellen dat ik me er veel van aantrek. Als het bekende mensen zouden zijn, of als ik in Apeldoorn was geweest, dan had ik wel anders gepraat. Aangezien dit niet het geval is zeg ik gewoon waar het op staat.
Laatst bewerkt: 1 mei 2009